quote:Op maandag 16 mei 2011 01:07 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
compenseer ik dat weer op een andere manier.
bepaal je ook zijn kleding style?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:07 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
Tja, wat is nu echt de baas zijn? Ik weet dat ik gemiddeld veel meer beslissingen neem/mijn zin krijg, maar ik kan hem echt niets laten doen dat hij compleet niet wilt. Ik krijg bovendien ook alleen maar het 'voorrecht' van de baas te spelen omdat ik juiste keuzes neem/met onze beide voorkeuren zoveel mogelijk rekening hou. En als ik heel graag iets wil dat hij niet meteen ziet zitten, compenseer ik dat weer op een andere manier.
ja daag die bestaan nietquote:Op maandag 16 mei 2011 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Het meeste lijkt mij toch echt wel samen in een hopelijk gelijkwaardige relatie.
Momenteel geen relatie, maar vond het nooit een probleem om m'n partner beslissingen te laten nemen tenzij het het echt iets wat waar ik helemaal niks in zag. Dus ja, wie is dan de baas?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:07 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
Tja, wat is nu echt de baas zijn? Ik weet dat ik gemiddeld veel meer beslissingen neem/mijn zin krijg, maar ik kan hem echt niets laten doen dat hij compleet niet wilt. Ik krijg bovendien ook alleen maar het 'voorrecht' van de baas te spelen omdat ik juiste keuzes neem/met onze beide voorkeuren zoveel mogelijk rekening hou. En als ik heel graag iets wil dat hij niet meteen ziet zitten, compenseer ik dat weer op een andere manier.
Niet echt. Hij heeft een hekel aan shoppen en ik doe dat graag, dus ik ga winkels af en zoek dingen die hij leuk zou vinden ("Ken uw lief"). Daarna sleep ik hem mee in het pashokje en probeert hij dingen uit. Per 4 dingen die hij sowieso knap vind gooi ik er iets onverwacht tussen voor te proberen. Soms doet hij dat dan, den andere keer krijg ik 'de blik'. Hij kiest uiteindelijk, ik doe de voorselectie? Hij heeft nog steeds een extreem lelijke trui in bezit die hij af en toe aantrekt om mij op de kast te jagen.quote:
Dat geld vooral voor ruggegraatloze kerels die in hun leven nooit eerder een vriendin hadden en bang zijn dr kwijt te raken als hij zich niet in alle bochten laat wringen die ze wil.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |