Feliquote:
Ik heb snel internetquote:Op zondag 15 mei 2011 23:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Feli
Had er al een klaarstaan maar je was supersnel
Me tooquote:
Dat zeg ikquote:Op zondag 15 mei 2011 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Me too
Ziggo Alles in een extra, dus hoogste abbo
ja die heb ik ookquote:Op zondag 15 mei 2011 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Me too
Ziggo Alles in een extra, dus hoogste abbo
ik niequote:Op zondag 15 mei 2011 23:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Leuke prent staat erboven, wie heeft die gemaakt?
dank je, heb ik gemaaktquote:Op zondag 15 mei 2011 23:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Leuke prent staat erboven, wie heeft die gemaakt?
Het kost wat maar daar krijg je ook veel voor terug als je vaak download, anders is het wel zonde van je geldquote:
ja mn zoon en ik zitten elke dag wel een film te downloaden hier....dat scheelt echt welquote:Op zondag 15 mei 2011 23:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het kost wat maar daar krijg je ook veel voor terug als je vaak download, anders is het wel zonde van je geld
downloadenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ja mn zoon en ik zitten elke dag wel een film te downloaden hier....dat scheelt echt wel
ik heb er al zoveel voor sst gemaakt ook,. staan in het sst bewerkte foto topicquote:
allezzzzzzzzz wat ik maar leuk vind hahahaquote:
elke dag?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ja mn zoon en ik zitten elke dag wel een film te downloaden hier....dat scheelt echt wel
Ik schenk jou hetzelfdequote:Op zondag 15 mei 2011 23:23 schreef MargrietV het volgende:
Heb zoeven Madelief uitgelaten en ze wil naar bed, dus ik ben dit keer volgzaam. Slaap lekker allemaal en schenk jullie rust vrede en geen hoofdpijn! Slaap lekker.
slaap lekker margrietquote:Op zondag 15 mei 2011 23:23 schreef MargrietV het volgende:
Heb zoeven Madelief uitgelaten en ze wil naar bed, dus ik ben dit keer volgzaam. Slaap lekker allemaal en schenk jullie rust vrede en geen hoofdpijn! Slaap lekker.
Truste Margrietquote:Op zondag 15 mei 2011 23:23 schreef MargrietV het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:23 schreef MargrietV het volgende:
ja hij sowieso....ik een paar films per week...kijk er alleen nooit naar, hahahaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
elke dag?
Dat is vrij vaak idd, ik doe het amper eigenlijk, maar als ik het doe is het wel fijn dat het een beetje snel gaat
ook via spotnet?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:24 schreef Stability het volgende:
[..]
ja hij sowieso....ik een paar films per week...kijk er alleen nooit naar, hahaha
nee, ik niet, ik download altijd op the piratebay, van vaste users... waar mn zoon download weet ik niet, das op zn eigen pcquote:
Ik gebruik gewoon Grabit met een ingebouwde zoekfunctie (nieuwsgroepen dus)quote:
hoe haal je die dan binnen?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:29 schreef Stability het volgende:
ik heb ook vaak al films die nog niet eens in de bioscoop draaien
downloaden, mensen uit de usa waar een film al wel draait, zetten hem dan onlinequote:
Echt?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef Blackprinces het volgende:
Ik heb zelf nzb site gehad, was leuke tijd...maar ja.
Die is voorbij
hahahhaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:29 schreef TjetMaster het volgende:
Ik heb al films, die nog gemaakt moeten worden
hoe oud ben jij als ik het mag vragen? gewoon ff nieuwsgierig, meer niequote:
ja dat ga ik niet zeggenquote:
Ja hoor, dat mag je vragenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
[..]
hoe oud ben jij als ik het mag vragen? gewoon ff nieuwsgierig, meer nie
die stichting die denkt dat ze hersens hebben en zich er meteen maar naar vernoemd hebben?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja dat ga ik niet zeggen
Was recent nog bezig met een nieuwe, maar ja die ene stichting waarvan ik de naam niet zal noemen zat me dwars...
dan vraag ik dat bij deze: hou oud ben jij?quote:
Oke, geeft nietquote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja dat ga ik niet zeggen
Was recent nog bezig met een nieuwe, maar ja die ene stichting waarvan ik de naam niet zal noemen zat me dwars...
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:33 schreef Stability het volgende:
[..]
dan vraag ik dat bij deze: hou oud ben jij?
kreeg vanmiddag bericht van noprobs dat ze op moeten houdenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja dat ga ik niet zeggen
yepquote:Op zondag 15 mei 2011 23:33 schreef Stability het volgende:
[..]
die stichting die denkt dat ze hersens hebben en zich er meteen maar naar vernoemd hebben?
goedenavond , hoe issie?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:35 schreef Mita het volgende:
Goedenavond samen, kom ook nog even kijken (lezen)
nee natuurlijk niet , waarom zou dat tegenvallen? ik kan met alle leeftijden overweg hoorquote:
klopt, kreeg ik ook bericht vanquote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
kreeg vanmiddag bericht van noprobs dat ze op moeten houden
WB Mitaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:35 schreef Mita het volgende:
Goedenavond samen, kom ook nog even kijken (lezen)
Mooi, ik ook!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:35 schreef Stability het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet , waarom zou dat tegenvallen? ik kan met alle leeftijden overweg hoor
oh ik heb m niet aanstaan nu....vanavond omeen uur of half tien ofzo had ik hem ff aan, maar het was niet zo leuk als gisteren...franssie was er ook al nietquote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef Mita het volgende:
[..]
Goed, ben aan het luisteren naar die gekken van gisteravond, ze roepen iets van Jurrien
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:37 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ik heb m niet aanstaan nu....vanavond omeen uur of half tien ofzo had ik hem ff aan, maar het was niet zo leuk als gisteren...franssie was er ook al niet
[ link | afbeelding ]
Hij laat ons in de steekquote:Op zondag 15 mei 2011 23:37 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ik heb m niet aanstaan nu....vanavond omeen uur of half tien ofzo had ik hem ff aan, maar het was niet zo leuk als gisteren...franssie was er ook al niet
[ link | afbeelding ]
die zat er vanmorgen al ...wat een nerdquote:Op zondag 15 mei 2011 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoelang zit die dj_koi er al non-stop?
ja en ik wou nog wel een date met hem afspreken .....snikquote:
ik ben een aagje, waar hebben jullie het over??quote:Op zondag 15 mei 2011 23:39 schreef Blackprinces het volgende:
whahahahaha ik heb me ingelogd op die chat, me man zit naast me die heeft me toch commentaar op een paar van hun
Nou! En die snor! En die bril! en alles!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:39 schreef Stability het volgende:
[..]
die zat er vanmorgen al ...wat een nerd
Een schande dat tie jou in de steek laat!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:39 schreef Stability het volgende:
[..]
ja en ik wou nog wel een date met hem afspreken .....snik
over die sst live videochat gisteravond......echt , lachen was datquote:Op zondag 15 mei 2011 23:39 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ik ben een aagje, waar hebben jullie het over??
* Candyfreak troost stabilityquote:Op zondag 15 mei 2011 23:39 schreef Stability het volgende:
[..]
ja en ik wou nog wel een date met hem afspreken .....snik
allemaal gekken zaten er gisteren. er was er niet een normaalquote:Op zondag 15 mei 2011 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou! En die snor! En die bril! en alles!
ja, daar krijgt ie echt nog wel wat over te horen hoor ! kom nou , nie fukken met stabbiequote:Op zondag 15 mei 2011 23:40 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Een schande dat tie jou in de steek laat!
ja haha dank je, ik troost jou ook !! hahahaa ik zie me al daten met hem brrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Nu is het ook leuk, DJ Koi doet eerst 2 keer waarschuwen voor die bant. Is nu moddereterquote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef Stability het volgende:
[..]
allemaal gekken zaten er gisteren. er was er niet een normaal
Goed Zo! Laat je niet kennen!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:42 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, daar krijgt ie echt nog wel wat over te horen hoor ! kom nou , nie fukken met stabbie
pfffff is dat die dikke? van gisteravond? die dr kind niet wakker kon maken?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Hahaha, iemand heeft commentaar op die kim, dat ze niet grappig is, wat ze ook niet is, gaat ze zeuren om een ban.
Ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:42 schreef Mita het volgende:
[..]
Nu is het ook leuk, DJ Koi doet eerst 2 keer waarschuwen voor die bant. Is nu moddereter
hahaha ik weet gewoon zeker, dat als ik er inga ik binnen een half uur die ban heb, maar dan wel als er gekken op die cam zitten, anders kan ik niet reageren hequote:Op zondag 15 mei 2011 23:42 schreef Mita het volgende:
[..]
Nu is het ook leuk, DJ Koi doet eerst 2 keer waarschuwen voor die bant. Is nu moddereter
Het stelt niks voor hoor, moddereter zijn op een chatquote:Op zondag 15 mei 2011 23:42 schreef Mita het volgende:
[..]
Hahahaha. Noëlle!quote:
Is hij Mod geworden, is dus niet van sst zelf?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:42 schreef PoezeligDing het volgende:
dj-koi is blij dat het een chat is waar ook kinderen gewoon in beeld kunnen komen...
grrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef Blackprinces het volgende:
Ook erg....mijn man zegt doe jij ff de groetjes aan Joan van mij....
Vindt ik een nare man, wat moet die met kinderenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:42 schreef PoezeligDing het volgende:
dj-koi is blij dat het een chat is waar ook kinderen gewoon in beeld kunnen komen...
Hij is heel eng met kinderen...quote:Op zondag 15 mei 2011 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Is hij Mod geworden, is dus niet van sst zelf?
jij wel? als jullie er ook zitten, wil ik hem wel weer aandoen hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef Noelle06 het volgende:
Zitten jullie in de chat?
Zijn er nog mensen waar we mee kunnen lachen...
Nee, van die Mikey. Die heeft t geopendquote:Op zondag 15 mei 2011 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Is hij Mod geworden, is dus niet van sst zelf?
Ga ik nu erin, jij ook ?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:44 schreef Stability het volgende:
[..]
jij wel? als jullie er ook zitten, wil ik hem wel weer aandoen hoor
Ik zit erquote:Op zondag 15 mei 2011 23:44 schreef Stability het volgende:
[..]
jij wel? als jullie er ook zitten, wil ik hem wel weer aandoen hoor
ja, nou je het zegt ! om deze tijd??!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:44 schreef Mita het volgende:
[..]
Vindt ik een nare man, wat moet die met kinderen
Dat kind?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:44 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Nee, van die Mikey. Die heeft t geopend
ok. ik kom eraaaaaaaaan.......slof slof slof..........................quote:
Tuurlijk man, gaat het pas leuk wordenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is het nog de moeite waard dat ik die chat aanslinger?
dunno, ik ga nu ook kijkenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is het nog de moeite waard dat ik die chat aanslinger?
Dat ga ik dus echt niet retweeten, hoor!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef Candyfreak het volgende:
Ik heb Joanna een complimentje gestuurd op twitter! Ze moet eens weten dat ik het niet eens meen
krijgt ze nog meer kapsonesquote:Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef Candyfreak het volgende:
Ik heb Joanna een complimentje gestuurd op twitter! Ze moet eens weten dat ik het niet eens meen
hopelijk wel ja. maar zal wel nietquote:
Ja, goed zo!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zal m zo ff alle hoeken van de kamer laten zien die man van mij
Das toch die ene met die tetten?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:50 schreef Stability het volgende:
[..]
hopelijk wel ja. maar zal wel niet
kijk die jolanda eens zitten hey
Hoe durft tie!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
kan hij wel....beetje groetjes doen aan jo
ja met dat rode shirt en zwarte vest en bril , grote ketting en blond haarquote:
ik had iemand anders voor mequote:Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ja met dat rode shirt en zwarte vest en bril , grote ketting en blond haar
Agossiequote:Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en dat terwijl ik ik ik zo zorgzaam ben voor m
Is toch nie fransie, ze broerquote:Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef Stability het volgende:
franssie is er wel !! zn cam is heel donker, onder de naam roppiej
Ik begrijp het ook nietquote:Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en dan gaat ie groetjes aan haar doen...![]()
Komt er weer een date aan?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef Stability het volgende:
lolzz het is indd zn broer, franssie komt zo hahahahah dat word lachen zo, hij denkt dat ik hem echt leuk vind
omg ben je weer bezig?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef Stability het volgende:
lolzz het is indd zn broer, franssie komt zo hahahahah dat word lachen zo, hij denkt dat ik hem echt leuk vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
omg ben je weer bezig?
btw is LS al on cam??
haha ik wil hem in de zeik nemen jaquote:
ja LS in on camquote:Op zondag 15 mei 2011 23:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
omg ben je weer bezig?
btw is LS al on cam??
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:56 schreef Candyfreak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
zn cam beeld was een beetje beige achtigquote:Op maandag 16 mei 2011 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die kop die ik zag was zeker niet die van LS.
die komt zo, zei jeroen vd boom net, das zn broerquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
tralalalala bier en rellen tralalalalala
Dat wisten we alquote:Op maandag 16 mei 2011 00:04 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Als ik een huisje heb gevonden en budje en ik er wonen koop ik een tweede bulletje. Ik noem hem BOTOX!
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Dat mens is niet helemaal 100%
ja zag het, maar ben er weg van.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef Stability het volgende:
LS is weer oncam met mijn plaatje hahaha
slaap lekkerquote:Op maandag 16 mei 2011 00:08 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ja zag het, maar ben er weg van.
Truste![]()
Truste Rob
Welterustenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:08 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Truste![]()
Truste Rob
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef Stability het volgende:
LS is weer oncam met mijn plaatje hahaha
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:08 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Truste![]()
Truste Rob
hij liet hem zien ff...in zn hand, hij had mijn plaatje groot uitgeprintquote:Op maandag 16 mei 2011 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Jouw plaatje zie ik nietEn geen S te veel maar toch, RobS65 of Robs65
Je mot met je kop on camquote:Op maandag 16 mei 2011 00:10 schreef Stability het volgende:
[..]
hij liet hem zien ff...in zn hand, hij had mijn plaatje groot uitgeprint
nu issie weer van de cam af
hahaha dan blijft franssie maar lekker wegquote:
flauw hoor!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:15 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha dan blijft franssie maar lekker weg
Ja.quote:
ik heb hem net een aanbieding gedaan.....model voor de live simpsons als homerquote:
is ze nu al zo te zienquote:Op maandag 16 mei 2011 00:18 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Die oma met kleinkind met speen zal toch morgenochtend 7 uur een ontbijtje klaar moeten hebben, pff zal wel chagrijnig zijn dan
trustenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:19 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga me bed bestormen....
Welterusten allemaal en zie jullie misschien morgen wel weer...
slaap lekkerquote:Op maandag 16 mei 2011 00:19 schreef Blackprinces het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:19 schreef Blackprinces het volgende:
ja kijk zn grote glimmende voorhoofd danquote:
op cam 6quote:Op maandag 16 mei 2011 00:23 schreef Mita het volgende:
[..]
Hoeveel zitten er nog, zie alleen plaatje van log in op twitter, hoor ze wel en kan meelezen
Wat dacht je van Frankenstein??quote:Op maandag 16 mei 2011 00:18 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb hem net een aanbieding gedaan.....model voor de live simpsons als homer
Zodra jij op die chat inlogt, krijgen veel followers van jou een uitnodiging om ook te chattenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Godver, ik spem niks, wat gebeurt er![]()
hoi coosquote:
Uitgelogd nu, en ik kom er niet meer op voordat ik weet hoe dat kan, maak ik me wel druk overquote:Op maandag 16 mei 2011 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zodra jij op die chat inlogt, krijgen veel followers van jou een uitnodiging om ook te chattenGeen paniek jongen
vinkies allemaal uitzetten als je inlogt !!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Uitgelogd nu, en ik kom er niet meer op voordat ik weet hoe dat kan, maak ik me wel druk over
Zie toch meer gelijkenis met die roppiejquote:Op maandag 16 mei 2011 00:26 schreef Stability het volgende:
Franssiee is er hahaha frankenstein himself
zie je niet hoe eng franssie is dan? roppie ook maar franssiej slaat allesquote:
Als dat alles isquote:Op maandag 16 mei 2011 00:28 schreef Stability het volgende:
[..]
vinkies allemaal uitzetten als je inlogt !!
Ja, inderdaad Fransie is veel enger.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:29 schreef Stability het volgende:
[..]
zie je niet hoe eng franssie is dan? roppie ook maar franssiej slaat alles
trustenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:31 schreef TjetMaster het volgende:
* TjetMaster gaat zn bed opzoekenTruste!
trusten !!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er ook weg van, maandag en zulks.
Vooral dat zulks, doet het hem!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er ook weg van, maandag en zulks.
nou he? bahquote:Op maandag 16 mei 2011 00:35 schreef Candyfreak het volgende:
Die buddy van Laura is een irritant wicht. Wat nergens tegen kan.
Tweelingbroers ook nogquote:Op maandag 16 mei 2011 00:53 schreef Candyfreak het volgende:
Ik vind het zo grappig dat fransiej en roppiej broers zijn
En ze wonen samen, heb ik dat goed gelezen?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:56 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Toen ik dat hoorde op de chat lag ik helemaal dubbel
Ze willen dat ik inlog met twitterquote:Op maandag 16 mei 2011 01:24 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik ook niet maar je kan meeluisteren en lezen
[/qu[quote]Op maandag 16 mei 2011 01:24 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik ook niet maar je kan meeluisteren en lezen
Onder dat plaatje zitten ze, en lager als het plaatje kun je meelezen, en af en toe op connect drukkenquote:Op maandag 16 mei 2011 01:25 schreef mootie het volgende:
Ze wille
[..]
Ze willen dat ik inlog met twitter
Heb je mij gemist!quote:Op maandag 16 mei 2011 01:38 schreef Coos het volgende:
Pfftt....ik had weer een telefoontje van een uur.
Wilde wat typen maar je was ploep wegquote:Op maandag 16 mei 2011 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja haat het om genegeerd te worden.
Je had me kunnen redden met een wisselgesprek.quote:
Ben jij tiocoos?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Je had me kunnen redden met een wisselgesprek.![]()
Eerst effe piesen.
Schiet op dan!quote:Op maandag 16 mei 2011 01:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Je had me kunnen redden met een wisselgesprek.![]()
Eerst effe piesen.
Jaag die snor eens van zijn stoel!quote:
Hij is nu mod, dus geen tijd meer om te werkenquote:Op maandag 16 mei 2011 01:47 schreef bamby het volgende:
[..]
Geen idee maar zit er volgens mij de hele dag, dus denk het niet.Echt geen leven dan
Een moddereter, zei d'r straks eenquote:Op maandag 16 mei 2011 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is nu mod, dus geen tijd meer om te werken
quote:
Zit Opaatje daar?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
![]()
En wat ie ook vertelt, hij doet alles vanuit zijn stoel.
Ik zie hem niet, hoor hem alleen maarquote:Op maandag 16 mei 2011 01:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
![]()
En wat ie ook vertelt, hij doet alles vanuit zijn stoel.
Geloof het niet, ken Opaatje niet.quote:
Hij vertelt toch; google earth, hij is ook nog radiozendamateur hoor ik nu ...quote:
Met die snor? dj-koiquote:
En nu wil ie ook nog met sharon en haar ouders op stap...quote:Op maandag 16 mei 2011 01:55 schreef Mita het volgende:
[..]
En, en en op stap geweest met verschillende van SST, ook nog
quote:Op maandag 16 mei 2011 01:55 schreef Mita het volgende:
[..]
En, en en op stap geweest met verschillende van SST, ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |