abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4673408
het enige wat ik zie is ramp spoed en ellende.. thuis komen in een leeg huis.. alleen achter die fok!ing computer zitten.. alles alleen moeten regelen.. het uitzicht op een leeg bestaan, waarbij men na je dood alleen maar zegt: Hij was er.. en meer ook niet..

Rond dwalen als een geest.. over het strand lopen terwijl IEDEREEN dwars door je heen kijkt.. lopen door een spuermarkt en niemand die je aanwezigheid voelt..

Het gevoel dat iedereen om je heen zijn/haar rug naar je toe keert op het moment dat je naar ze kijkt. Mensen zien denken: Die moet ik niet..

Alleen.. alleen.. alleen.. niemand om je heen.. niemand om mee te praten.. niemand om te vertellen hoe je je voelt.. niemand die ook maar enige moeite doet om je te begrijpen.. alleen.. alleen..

ik bedoel.. ik heb het idee dat ik hier helemaal niks te betekenen heb en dus ook helemaal niet belangrijk ben.. dat men eerder zal denken: Ik zie hem liever gaan dan komen..

Waarom moet ik in godsnaam deze fok!ing hel door ?

donderdag 20 juni 2002 @ 15:22:55 #2
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_4673468
ga eens naar de kroeg, pik een griet op, herhaal dit enkele malen totdat je er een hebt die je echt leuk vindt en begin eens aan een relatie.
sim-pel
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_4673547
thnx voor je serieuze post...

Ik ben nu weer helemaal vrolijk...

pi_4673560
Wat rot voor je dat je je zo voelt! Maar misschien is dit meer een beeld dat jij van jezelf hebt dan dat andere mensen dat van je hebben.

NIEMAND is onbelangrijk of oninteressant! Ik denk dat jij zelf eerst moet zien dat ook jij een mens bent mèt inhoud, met eigen gevoelens, gedachten, met heel veel dingen die juist wèl interessant aan je zijn omdat het jouw persoontje is. En met een hele grote waarde in dit leven, voor jezelf, maar ook voor anderen.

Probeer anders naar jezelf te kijken. Schrijf desnoods eens wat dingen op die je wèl leuk vindt aan jezelf. En zeg dan niet meteen dat je niets kunt bedenken, ik weet zeker dat er een heleboel dingen zijn, als je jezelf maar toelaat om het te geloven. Dan zul je misschien ook zien dat je helemaal geen persoon bent die anderen graag links laten liggen, want ik weet zeker dat dat niet het geval is. Maar dan moet je het wel toelaten, en het durven te zien.

Sterkte!

pi_4673669
Bij mij ging het beter toen ik een radicale verandering in m'n leven aanbracht. Nadat ik van baan veranderd was ging alles in m'n leven gewoon beter. Niet dat ik zeg dat je ontslag moet nemen ofzo, maar wat ik bedoel te zeggen is dat jij het zelf moet veranderen, omdat een ander het niet voor je zal doen!!!!
Duck tape is like the force; it has a dark side and a light side and it keeps the universe together
pi_4673767
Als je nog jong bent (14-24 ongeveer), heb je over het algemeen nog niet echt veel beleefd. Misschien dat je daarom zoiets hebt van: wat doe ik eigenlijk hier? Er is dan maar een oplossing, werken aan JEZELF. Want zolang je wel loopt te klagen dat je geen leuk leven hebt, en je er zelf niets aan doet, kan je natuurlijk ook niet verwachten dat het er leuker op word. Probeer gewoon veel, sociale dingen te doen en altijd met de gedachte dat je het voor jezelf doet.

Suc-6

pi_4673889
het is niet dat ik helemaal geen vrienden heb ofzo.. maar deze gevoelens heb ik al eigelijk een jaar of 10 lang..

Maar dat komt niet zomaar..

Mijn ouders zijn altijd goed voor me geweest.. (ahum).. altijd als ik ergens trots op was, dan werd het zo weer de grond in gedrukt..

Ik wilde op een gegeven moment een andere kant op in de ICT.. ik wilde meer met UNIX en Linux gaan doen.. Maar volgens mijn vader was dat niks.. UNIX sterft uit, aldus mijn vader...

Ik was bezig aan mijn rijbewijs.. zo trots als ik was, vertelde ik dat ik een bocht achteruit kon maken, zonder fouten... Weet je wat ik te horen kreeg ?.. zie eerst maar eens je rijbewijs te halen.. dan praten we wel verder..

En dat je hele leven lang.. afgescheept worden als mislukkeling.. Mensen om je heen op school horen zeggen: Die gast gaat het ook wel halen.. die is zo slim....

Op je werk.. mensen die volgens hen "betere" certificaten hadden dan ik.. weer was ik minder waard dan de rest..

En dan ook nog eens dat alles, maar dan ook alles wat ik doe of wil, dat gaat fout..

Ik had een heel lief vriendinnetje.. alleen ging het niet goed.. ik was niet verliefd genoeg op haar.. Terwijl ze alles voor mij over had.. Ik ben heel erg blij dat ik haar nog dagelijks spreek.. Maar ook zij kan niet voelen wat ik voel (sorry lieverd, je probeert me wel op te vrolijken, maar ik kan gewoon ff niet meer)..

ik kan gewoon niet meer.. ik kan me er niet toe zetten om me vrolijk te voelen.. ik speel de hele dag toneel.. ik laat mensen zien dat ik vrolijk ben, terwijl ik van binnen steeds verder kapot ga..

Slapen doe ik bijna niet.. af en toe val ik om van de slaap, dan ga ik op bed liggen, maar weer kan ik niet in slaap vallen.. De hele nacht liggen turen naar het plafond.. steeds maar denken aan het feit dat het weer lekker gaat.. en zo wordt het dan ochtend.. moet ik mijn bed weer uit..

Dit komt niet van een klein ding waardoor men een tegenslag krijgt.. dit gaat mijn hele leven al zo.. erlijk gezegt weet ik gewoon niet beter..

Maar ik ben kapot.. en ga dit ook niet lang meer vol houden..

donderdag 20 juni 2002 @ 15:42:15 #8
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_4673906
ga zaterdag met ons mee naar lablland...

word topfeesje

Goedenmiddag, u kunt wel gaan
pi_4674088
Weleens aan gedacht om professionele hulp te zoeken? Vrienden kunnen veel maar niet alles om de simpele reden dat ze niet weten hoe, professionals weten dat wel...
  donderdag 20 juni 2002 @ 15:54:27 #10
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_4674176
En nou ben ik het zat!
Beste Phreak, ik volg je posts al een tijdje, juist omdat ik het gevoel goed ken. Heel erg goed. Maar ik lees dus ook alle reacties van anderen: "Je bent wél waardevol, net als ieder mens", "Ga professionele hulp zoeken", "Ga leuke dingen doen, ook al heb je er geen zin in, het leuke gevoel komt dan vanzelf". En zal ik je eens wat vertellen? Ze hebben gelijk.
Kijk, je voelt je kut, je meent daardoor dat niemand op je zit te wachten, je onderneemt daardoor niks, en voelt je als gevolg daarvan nóg waardelozer. En zo gaat de cirkel maar rond. Je moet 'm doorbreken jongen, anders gaat het fout. En hoe doe je dat? Door de adviezen op te volgen van Fokkers die het goed met je voorhebben.
Als je de vicieuze cirkel kunt verzwakken, al is het maar op één puntje, dan breekt ie vanzelf. Je kunt bijvoorbeeld bij het kutgevoel beginnen. Zoek een therapeut die jou kan laten nadenken over jezelf -- op een constructieve manier dus he. Dan verdwijnt het kutgevoel (al moet je rekenen op een jaartje ofzo voordat je iets merkt) en is de cirkel doorbroken.
Of je begint op een ander punt in de cirkel. Je gaat bijvoorbeeld iets prettigs ondernemen, iets waar je gewoon zin in hebt en waar je zelf voor kiest. Ondanks dat je er aanvankelijk misschien niets voor voelt, zul je merken dat je het toch leuk gaat vinden en... weg is het kutgevoel.
OK, behoorlijk overgesimplificeerd dit, maar ik doe m'n best

Kijk naar mij. Nog geen twee jaar geleden kon het me niks schelen wat er met me gebeurde. Dood of levend, wat was het verschil? Mezelf doodzuipen, dat leek de beste oplossing, en daar was ik ook hard mee bezig. Totdat vrienden mij een goeie therapeut aanraadden. 't Leek me niks, maar ach, ik kon het allicht eens proberen.
En moet je nou eens zien! Ik zwem elke week, gister heb ik bericht gehad dat ik ben toegelaten tot de theatercursus van het plaatselijke activiteitencentrum, misschien ga ik aan een nieuwe opleiding beginnen, en morgen heb ik voor de tweede keer 'n date met een toffe meid die (verrassing!) NIET op me afgeknapt bleek te zijn na de eerste keer.
Die therapeut heeft mijn toekomst, en misschien zelfs mijn leven gered. Niet door al mijn problemen voor me op te lossen, zeker niet. Maar door me een duwtje te geven.

Jij verdient ook zo'n duwtje, Phreak. Zoek ernaar.

He verdorie, zit ik zowat te janken hiero

donderdag 20 juni 2002 @ 15:55:18 #11
24259 Lampjez
bijna.. het is bijna zover..
pi_4674200
Hey! klinkt best herkenbaar! Ik heb dat ook heel vaak gehad.. En het klinkt best raar, maar je kan d'r overheen stappen..
Als je tegen jezelf blijft zeggen dat je goed bent (want dat ben je gewoon!), schijt aan iedereen hebt en dat je alles ook wel alleen af kan is dat een goede basis hoor.. En als dat goed zit zoek je een leuke hobby (van sporten krijg je veel energie!) en klaar is kees! Dat houdt niet in dat je schijt aan je vrienden moet hebben, maar de basis is toch echt eerst zelf happy te zijn.. Das ook een stuk leuker voor je vrienden!
O ja.. en als je veel sport (maar niet vlak voordat je gaat slapen..) kan ik je verzekeren dat je 's avonds echt als een blok in slaap valt!
SUC6 iig!
"Fair and softly goes far"
pi_4674208
zo'n prof zal alleen maar vage dingen gaan zeggen dat ik "leuke" dingen moet gaan doen.. of hij gaat zitten luisteren naar mijn verhaal... om vervolgens rekeningen te sturen waar je krom van gaat staan..

Nee.. daar heb je veel aan.. Ik geloof niet echt in die gasten.. ook niet dat ze iets voor mij kunnen betekenen..

en ik snap ook wel dat iedereen het beste met me voor heeft..

Maar waarom blijft dan dat gevoel steeds terug komen ? Het is niet een idee dat ik heb van mezelf.. het is gewoon een feit dat ik mensen hoor zeggen dat ik een mislukkeling ben.. dat ik minder waard ben dan anderen.. Ik heb dat godverdomme met mijn eigen oren gehoord.

Leuke dingen gaan doen.. sja.. leuke dingen..

Ik snap dat dat misschien wel de beste oplossing is, maar na 10 jaar lang dingen proberen, dingen gaan doen die je leuk vind en er steeds achter komen dat het WEER niet gaat zoals je wilt.. dan stop je vanzelf met leuke dingen doen.. dan stop je vanzelf met iets te ondernemen..

Vaak genoeg ga ik voor de spiegel staan.. en zeg dan tegen mezelf: Je bent godver WEL veel waard.. zeker voor de vrienden die je nu hebt..

En dat zeg ik wel tig keer achter elkaar.. echt.. en op dat moment voel ik me ook sterk.. Dan denk ik.. ik ga ff sigaretten halen.. en ff een klein rondje rijden.. gewoon zin in... alleen kom ik dan terug.. heb een pakje kamelen in mijn hand en sta weer voor mijn deur.. blijf zitten in mijn auto.. denken.. waarom zou ik eigelijk nutteloos rond gaan rijden ?? en dus doe ik het maar weer niet..

Heel soms rij ik savonds alleen naar het strand.. en dan sta ik daar.. helemaal alleen op een verlaten strand.. en voor ik het weet sta ik te schreeuwen tegen de zee.. tegen de lucht.. tegen het zand.. Maar voor wat ?.. ik weet het niet..

[Dit bericht is gewijzigd door Phreak op 20-06-2002 16:05]

donderdag 20 juni 2002 @ 15:58:30 #13
24259 Lampjez
pi_4674268
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 15:55 schreef Phreak het volgende:
zo'n prof zal alleen maar vage dingen gaan zeggen dat ik "leuke" dingen moet gaan doen.. of hij gaat zitten luisteren naar mijn verhaal... om vervolgens rekeningen te sturen waar je krom van gaat staan..

Ne.. daar heb je veel aan.. Ik geloof niet echt in die gasten.. ook niet dat ze iets voor mij kunnen betekenen..

...wil je wel verandering in jouw leven?
  donderdag 20 juni 2002 @ 15:58:56 #14
15967 Frollo
pi_4674279
quote:
Zo werkt het dus niet he.
quote:
Ne.. daar heb je veel aan.. Ik geloof niet echt in die gasten.. ook niet dat ze iets voor mij kunnen betekenen..
Probeer het nou gewoon maar eens. Je zal nog verbaasd zijn.
pi_4674283
quote:

Weleens geprobeerd dan? Volgens mij niet, vooroordelen zijn niet altijd ook de waarheid...
En volgens mij wordt het vergoed door de verzekering.
pi_4674306
Uhhmmm Tijn? Volgens mij moeten wij van het weekend maar even goed gaan zuipen ofzo...
dan hebben we het er nog wel over

24/7 06-je weet mijn nummer.

pi_4674345
He, je moet er wel een beetje moeite voor doen hoor!!! Als je gaat zitten wachten tot het beter gaat kan je wachten tot je een ons weegt! Zoals al eerder tegen je gezegd is, je moet zelf de cirkel doorbreken!!!
Duck tape is like the force; it has a dark side and a light side and it keeps the universe together
  donderdag 20 juni 2002 @ 16:05:36 #18
15967 Frollo
pi_4674442
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 15:59 schreef FokSpy het volgende:
Uhhmmm Tijn? Volgens mij moeten wij van het weekend maar even goed gaan zuipen ofzo...
dan hebben we het er nog wel over

24/7 06-je weet mijn nummer.

Aha, je hebt dus wél vrienden
Wees dan niet zo koppig en luister naar ze!
  donderdag 20 juni 2002 @ 16:32:36 #19
24259 Lampjez
pi_4675054
quote:
....

Heel soms rij ik savonds alleen naar het strand.. en dan sta ik daar.. helemaal alleen op een verlaten strand.. en voor ik het weet sta ik te schreeuwen tegen de zee.. tegen de lucht.. tegen het zand.. Maar voor wat ?.. ik weet het niet..

Dat weet je wel.. je voelt je niet prettig in je vel, en dat moet er toch op een of andere manier uit! jij doet dat blijkbaar op deze manier.
Maar dat is niet goed, en dat weet jij ook als je het niet steeds blijft ontkennen..
Je moet de dingen bij de kern aanpakken, anders kan je wel blijven bouwen, maar zonder een goede ondergrond blijf je in elkaar zakken.
Als je je probleem erkent ben je goed op weg.. Als je het blijft ontkennen blijf je in dezelfde put rondhangen..
  donderdag 20 juni 2002 @ 16:33:26 #20
14827 Kogando
Modelprutser
pi_4675067
Zeg Phreak.. Het wordt tijd dat jij er achter komt waarom je op deze aardkloot rondloopt.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  donderdag 20 juni 2002 @ 16:38:18 #21
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_4675167
Bekend probleem.

Ik heb ook het idee dat niemand om me geeft en dat ik geen echte vrienden heb.
Dat maakt me ultiem lusteloos en ik weet niet wat ik eraan moet doen. Op dit moment is het zelfs zo erg dat ik te lam ben om even m'n afstudeerscriptie op tijd af te maken en daarmee riskeer ik een goede toekomst.

Ik heb gelukkig wel periodes dat het beter gaat. Contact met mensen en sporten helpt wel. Maar nu, nu m'n vriend een week weg is, ik hele dagen achter de PC hang en niks gedaan krijg, gaat het echt ultiem kut.

Ik weet dat ik me hieroverheen moet zetten, maar hoe doe je dat?

donderdag 20 juni 2002 @ 16:38:35 #22
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4675172
Ik zou de post van Frollo nog maar eens 4x goed doorlezen en elk woord goed tot je door laten dringen. Gelijk denken: "Ach, zo werkt het toch niet" houdt je alleen maar vast in je situatie. Als je er uit wilt, moet je er helaas zelf echt wat voor doen.

En nu kunnen er nog 100 Fok!kers tegen je zeggen wat je moet doen, maar JIJ moet de cirkel doorbreken en voor jezelf opkomen. Zorgen dat je uit die put krabbelt. En nee, niemand zegt dat dat makkelijk is of dat je dat zó lukt. Niemand zegt dat je nooit meer tegenslagen krijgt als je naar een therapeut gaat. Maar je moet jezelf wel een kans geven, anders kun je namelijk jezelf maar beter neerleggen bij hoe het nu gaat. Als JIJ niks verandert, verandert er niks.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet TEGEN je, ook IK ben weer zo iemand die het beste met je voor heeft. Maar vragen waarom het steeds maar weer terugkomt (rot gevoel) heeft geen zin. Het waarom is even niet van belang, de oplossingen wel!

Sterkte

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  FOK!Fotograaf donderdag 20 juni 2002 @ 17:02:48 #23
17893 Forno
pi_4675705
Neem iedere dag 1 actiepuntje voor het slapen gaan in je hoofd voor de volgende dag.

Het klinkt erg simpel, maar ik heb ook van die slapeloze nachten gekend. En heb toen eens voor mezelf alle dingen die moesten gebeuren opgeschreven. Dat kan alles zijn, van boodschappen, tot nadenken over je studie, de was, werk, leuke dingen, vrienden, bellen, administratie en ga zo maar door. Dat schreef ik op kleine briefjes die ik voor mezelf kon afstrepen. Gaf een heel fijn gevoel als ik met zo'n lijstje klaar was. Ieder lijstje gaf me geruststelling en het gevoel dat ik goed bezig was.

In jouw geval lijkt profi hulp me ook een goed idee. Gezien je dan tenminste op regelmatige tijden over je problemen kan praten. En wat is geld nou, die paar centen zijn het dik en dwars waard. Neem dat van me aan

donderdag 20 juni 2002 @ 17:30:15 #24
15967 Frollo
pi_4676295
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 16:38 schreef Pridemeid het volgende:
Ik zou de post van Frollo nog maar eens 4x goed doorlezen en elk woord goed tot je door laten dringen
Pridemeid
quote:
het is gewoon een feit dat ik mensen hoor zeggen dat ik een mislukkeling ben.. dat ik minder waard ben dan anderen.. Ik heb dat godverdomme met mijn eigen oren gehoord.
Ouch, dat wist ik niet. (Heb je ook later erbij ge-edit, valsspeler ) Das wel zwaar lullig jong. Maar aan de andere kant, er zullen vast óók mensen zijn die zeggen dat je wél de moeite waard bent. Maar ja, dat past niet in je straatje, niet bij je zelfbeeld, dus luister je er niet naar.
Heus, er zijn zat mensen die je geen loser vinden. Ik niet, en alle posters in dit topic ook niet. Maar je moet er wél oor voor hebben!
pi_4676582
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 16:33 schreef Kogando het volgende:
Zeg Phreak.. Het wordt tijd dat jij er achter komt waarom je op deze aardkloot rondloopt.
door dit soort opmerkingen... dit is nou psies wat ik bedoel..
  donderdag 20 juni 2002 @ 18:43:56 #26
14827 Kogando
Modelprutser
pi_4677114
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 17:52 schreef Phreak het volgende:

[..]

door dit soort opmerkingen... dit is nou psies wat ik bedoel..

Ik wil je helpen en ben me niet bewust van enig kwaad. Je vroeg je toch af wat je hier in vredesnaam deed?
pi_4678183
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 16:33 schreef Kogando het volgende:
ja.. maar wat berijk ik met zo'n opmerking dan ? Wat bedoel je hiermee ? Dat het tijd wordt dat ik ga snappen wat ik hier doe, dat begrijp ik ook nog wel.. alleen zie ik niet in wat ik hier moet.. wat ik hier doe.

Maar wat bedoel je met die opmerking ?.. ga jij me vertellen hoe ik daar achter moet komen ?

donderdag 20 juni 2002 @ 20:13:19 #28
14827 Kogando
Modelprutser
pi_4678352
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 20:03 schreef Phreak het volgende:

[..]

ja.. maar wat berijk ik met zo'n opmerking dan ? Wat bedoel je hiermee ? Dat het tijd wordt dat ik ga snappen wat ik hier doe, dat begrijp ik ook nog wel.. alleen zie ik niet in wat ik hier moet.. wat ik hier doe.

Maar wat bedoel je met die opmerking ?.. ga jij me vertellen hoe ik daar achter moet komen ?

Als je wilt...
pi_4678595
steek van wal...
pi_4682220
ben vanavond naar schiphol gereden om naar vliegtuigen te kijken.. ik MOEST hier thuis gewoon weg..

heel eerlijk gezegt werd ik daar rustig.. na een paar vliegtuigen gezien te hebben ben ik weer naar huis gegaan.. voel me wel iets beter.. nu maar kijken hoe het morgen gaat..

pi_4682292
Offtopic:
he Phreak loop jij ook hier rond, en niet alleen op GoT??
/offtopic
  vrijdag 21 juni 2002 @ 02:17:35 #32
30785 Syndicate
Pure euphoria!
pi_4682616
Phreak man! kijk ns wat voor n talent je hebt met het maken van 3d images!
als ze jou wijs maken dat je nix waard bent kennen ze jou echt niet!!

ik zou zeggen luister naar medefok!kers en volg hun advies op!

Henry darling! Mary told me the police are looking for you. What have you done?
If you must know, ACID!
Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef -Will- het volgende:
*-Will- wil later wel een house met een garage in de jungle
pi_4683221
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 01:13 schreef Mahestia het volgende:
Offtopic:
he Phreak loop jij ook hier rond, en niet alleen op GoT??
/offtopic
GoT ??? ik ben me van geen kwaad bewust.. ik denk dat het iemand anders is.. Ben volgens mij nog nooit op GoT geweest ???
  vrijdag 21 juni 2002 @ 16:41:23 #34
17163 Spina1
Forget 'bout it..
pi_4690505
Niet lullig bedoelt hoor, maar je klinkt als iemand met behoorlijk wat zelfmedelijden...

Als je je kut voelt dan doe je er toch wat aan, ik voel me ook wel eens klote, jammer dan.

vrijdag 21 juni 2002 @ 16:42:02 #35
17163 Spina1
Forget 'bout it..
pi_4690515
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 20:29 schreef Phreak het volgende:
steek van wal...
Je weet niet waar je aan begonnen bent...
pi_4692154
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 16:38 schreef Pridemeid het volgende:
Ik zou de post van Frollo nog maar eens 4x goed doorlezen en elk woord goed tot je door laten dringen. Gelijk denken: "Ach, zo werkt het toch niet" houdt je alleen maar vast in je situatie. Als je er uit wilt, moet je er helaas zelf echt wat voor doen.
Je mist een heleboel als je niet naar deze mensen luistert. Blijf niet in die put zitten maar doe er wat mee! Je lijkt je te 'berusten in je lot' en stiekem weet je wel dat je er wat aan moet en ook kunt doen, anders begin je geen topic. Maar je moet wel hóren wat de mensen tegen je zeggen.
De bottomline hiervan is is dat je eens flink actie moet gaan ondernemen. Tips als acties voor je opschrijven is een manier, de tip om naar een prof te gaan ook! En die mensen 'luisteren' niet alleen, maar ze laten jou bepaalde dingen inzien. Wellicht bepaalde patronen die je moet doorbreken maar die je nu nog niet ziet. Zo'n prof vertelt je niet wat voor 'leuke' dingen je allemaal moet gaan doen, dat zijn dan slechts momenten waarop je je goed zult vullen en dat is niet voldoende.

Als ik zo lees dat je zelfbeeld stukje bij beetje is afgebrokkeld gedurende de laatste tien jaar, dan heb je wellicht nog een lange weg te gaan, maar besef wel dat als je voor the easy way kiest die je nu als heel zwaar ervaart, je je ook nooit beter gaat voelen.

And you know what, life IS worth living. Er zijn zo ontzettend veel dingen waaruit je plezier kunt halen in het leven. Ik denk alleen dat jij ze niet meer ziet. Je zult er dus aan moeten werken om je ogen daarvoor weer te openen.
Inderdaad misschien wat radicale veranderingen in je leven; een nieuwe baan, een nieuwe woonomgeving, ga sporten of naar een ander soort club.

Hoe dan ook is het doodzonde dat je het leven zo zwaarmoedig ervaart als je nu doet. Er gebeuren erge dingen in het leven waar je niets aan kunt doen, maar zolang het probleem bij jou van binnen zit is er wèl wat aan te doen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')