Klopt, is al gemeld.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ik zie dat 1552 wordt overgeslagen
Dat tovert wel een glimlach op mijn gezicht.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Onder de bus terechtgekomen. zit een deuk in.
Met de 15 miljoen die we gaan krijgen voor de CL, kunnen we dat wel even repareren.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:04 schreef -tape- het volgende:
[..]
Dat tovert wel een glimlach op mijn gezicht.
15 mil voor de CL?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met de 15 miljoen die we gaan krijgen voor de CL, kunnen we dat wel even repareren.
En gelukkig was het een replica.
15 miljoen maar?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met de 15 miljoen die we gaan krijgen voor de CL, kunnen we dat wel even repareren.
En gelukkig was het een replica.
eredivisie ja, niet landskampioenschappen.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:08 schreef San_Andreas het volgende:
maar goed dat ze kampioen zijn, want PSV begon aardig in te lopen. Nu staat het 22 titels tegen 18.
30 t.o.v 21.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:08 schreef San_Andreas het volgende:
maar goed dat ze kampioen zijn, want PSV begon aardig in te lopen. Nu staat het 22 titels tegen 18.
Voor een overwinning in deze groepsfase, ontvangen ze 0,8 miljoen euro. Een gelijkspel in de groepsfase geeft nog recht op 0,4 miljoen euro.quote:
Dit jaar was het een stuk minder omdat ze met Twente moesten delen. Iets wat natuurlijk ook dit jaar mogelijk is.quote:
Zie het net ja. 24 miljoen euro.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:13 schreef -tape- het volgende:
[..]
Voor een overwinning in deze groepsfase, ontvangen ze 0,8 miljoen euro. Een gelijkspel in de groepsfase geeft nog recht op 0,4 miljoen euro.
Mocht het de club lukken om de groepsfase door te komen, dan hebben ze extra ook nog recht op 3 miljoen euro.
Daarnaast wordt er nog een bedrag van 350 miljoen euro aan tv-rechten verdeeld.
En natuurlijk voor elke ronde dat je doorgaat krijg je een paar miljoen.
Tel hier bij op de extra sponsoren die je krijgt. Wedstrijdkaartjes etc. Kassa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |