Ik gun het hem van harte, als hij daardoor oprot van de Nederlandse tv als 'analist'quote:Op zondag 29 mei 2011 22:08 schreef msnk het volgende:
Waarom wordt Ronald geen jeugdtrainer bij Barcelona of zo, zij mogen hem overduidelijk wel
Waarschijnlijk goed voor zn ego.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:14 schreef Vinifera het volgende:
ontzettend triest dat Koeman zich laten lenen voor zulke 'emo-tv'
zou me niks verbazen van zo'n 'toppresentator'quote:Op zondag 29 mei 2011 22:15 schreef GGMM het volgende:
Noemde Van Gelder Koeman trouwens nou een troptrainer net?
Als het nou een belangrijk doelpunt was geweest.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:14 schreef Vinifera het volgende:
ontzettend triest dat Koeman zich laten lenen voor zulke 'emo-tv'
Ik zit naar Johan Derksen te kijken, laat 's weten als ze Theo aan het woord laten bittequote:Op zondag 29 mei 2011 22:15 schreef GGMM het volgende:
Noemde Van Gelder Koeman trouwens nou een troptrainer net?
laat dan gewoon die goal zien. ouwe mannen in lege stadions, zit toch niemand op te wachtenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het nou een belangrijk doelpunt was geweest.
hij mag praten nuquote:Op zondag 29 mei 2011 22:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zit naar Johan Derksen te kijken, laat 's weten als ze Theo aan het woord laten bitte
Belediging voor dat eerste duo inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
janssen en eriksen vergelijken met iniesta en xavi
Inderdaad, alsof Iniesta of Xavi ooit de schoenen van Janssen en Eriksen mogen strikkenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
iniestaquote:Op zondag 29 mei 2011 22:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:41 schreef troje het volgende:
Nee, hebben ze niet gedaan. van gelder is weer eens heerlijk objectief... wat een rukker.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:41 schreef msnk het volgende:
Groningen was gewoon beter dan ADO vandaag, doe moeilijk, hij is je bitch niet
Het wordt 5-1 natuurlijk was Groningen beter, maar waarom gaan ze niet wat dieper in op zo'n mooie wedstrijd?. Ze hebben de rechten van de beelden en dan gebruiken ze deze niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:41 schreef msnk het volgende:
Groningen was gewoon beter dan ADO vandaag, doe moeilijk, hij is je bitch niet
Dit dus.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het wordt 5-1 natuurlijk was Groningen beter, maar waarom gaan ze niet wat dieper in op zo'n mooie wedstrijd?. Ze hebben de rechten van de beelden en dan gebruiken ze deze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |