Leuk, maar vorige was wel leuker! Maar dat is juist motivatie voor de volgende weer!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:43 schreef KapiteinKringspier het volgende:
[..]
Heb het een beetje een twist gegeven, http://soundcloud.com/kapiteinkringspier/skullfuckenopnintendo
excuses voor de msn geluiden
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:45 schreef Ikbenserieus het volgende:
Pop
Bel voor die pop, en zeg dat je eenzaam bent. En wie z`n vorige 'baasje' was.
06 nummerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:45 schreef Ikbenserieus het volgende:
Pop
Bel voor die pop, en zeg dat je eenzaam bent. En wie z`n vorige 'baasje' was.
anoniem met vaste telefoon:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef Rodawa het volgende:
Ik wil morgen trouwens ook wel helpen, alleen moet ik nog weten hoe je anoniem belt en ik het op kan nemen. Vroeger hebben we dit ook vaak gedaan, bvb met een boerenaccent knolrapen besteld bij iemand die er niks van af wist.
Haha, hij wordt nog opgepakt joh.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef Hatsekiedee het volgende:
koffer
sorry, toch een 06
normaal bellen, Arabisch accent, op het eind vragen of ie op zou vallen op een perron
Oke, dank je. Nu nog erachter komen hoe ik het op kan nemen zodat het te verstaan is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:47 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
anoniem met vaste telefoon:
aan het begin *31*
mobiel:
#31#
Da's een goedequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:52 schreef Hatsekiedee het volgende:
zoek een schoonmaakster op marktplaats, vraag of ze ook naakt schoonmaakt
Vraag gewoon of dat ding bestand is tegen Zyklon B, mocht diegene positief antwoorden; vraag of het masker ook beschermt tegen napalm of agent orange, werkt prima.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef Hatsekiedee het volgende:
06 maar met skype
vraag of ie tegen een of ander onbestaand gas beschermd is, skullfuckoliode ofzo
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:56 schreef Hatsekiedee het volgende:
zaklamp
opbellen, eerst normaal, daarna vragen of geschikt voor anaal gebruik.
http://soundcloud.com/kapiteinkringspier/hondenmenseninkelderquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:41 schreef Hatsekiedee het volgende:
hondenvoer
vraag of het geschikt is voor menselijke consumptie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |