Geldt dat niet ook als je je haar lichter wilt hebben? Donkere wenkbrauwen en lichter haar staat ook zo raar soms.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:57 schreef deadly_kiss het volgende:
Als je heel bleek bent, moet je nooit veel donkerder gaan dan de kleur van je wenkbrauwen om een natuurlijk effect te behouden.
Ah, dubbel geluk.quote:
Ja klopt, zo kan je ook precies zien wie echt blobdine is en wie nietquote:Op zondag 15 mei 2011 22:03 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Geldt dat niet ook als je je haar lichter wilt hebben? Donkere wenkbrauwen en lichter haar staat ook zo raar soms.
Volgens mij zijn er genoeg meiden die donkerdere wenkbrauwen hebben terwijl ze van nature wel gewoon blond zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Ja klopt, zo kan je ook precies zien wie echt blobdine is en wie niet
yep maar het ziet wel gek uit,quote:Op maandag 16 mei 2011 18:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg meiden die donkerdere wenkbrauwen hebben terwijl ze van nature wel gewoon blond zijn.
Vind 't altijd wel mooiquote:
Ja dat dacht ik zelf ook, donker maakt je sowieso nog bleker. Al beweert een vriendin van me dat lichter blond haar je ook bleek maakt maar dat valt nog wel mee denk ik zelf.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
Als je bleek bent, staat blond toch juist goed? Een donkere kleur maakt je toch altijd bleker?
Highlights heb ik al een paar keer gehad, en die vond ik ook best leuk, alleen zou ik het nu liever echt een keer willen verven zeg maarquote:Op maandag 16 mei 2011 18:54 schreef sherezade het volgende:
als je twijfelt zou ik beginnen met highlights in die kleur, als je het bevalt dan kun je altijd nog all the way gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |