betalenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:26 schreef gowiththeflow het volgende:
Hey hey,
Ik ben nieuw hier, maar zag dit topic, en ik had eigenlijk een vraagje aan de 'single people'
Ben ik zelf ook hoor, haha. Geen relatietype![]()
die datingsites zijn toch totaal onpersoonlijk?
En dat je ervoor moet betalen is al helemaal knudde..
Groetjes
Dat je ervoor moet betalen zou de trolls wat makkelijker weg kunnen houden, heb je daar wel eens bij stilgestaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:26 schreef gowiththeflow het volgende:
Hey hey,
Ik ben nieuw hier, maar zag dit topic, en ik had eigenlijk een vraagje aan de 'single people'
Ben ik zelf ook hoor, haha. Geen relatietype![]()
die datingsites zijn toch totaal onpersoonlijk?
En dat je ervoor moet betalen is al helemaal knudde..
Groetjes
Queens of the stone age - go with the flowquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:28 schreef gowiththeflow het volgende:
Dus mijn vraag:
Wat zouden jullie graag zien?
Waardoor wij happy singles - happy dates kunnen krijgen, met een echte match?
En natuurlijk - Veel persoonlijker
Ook is het zo dat persoonlijkheden niet zijn uit te rekenen door (dure, hence de betaling die je moet doen) computers. Een 'echte match' is dus nog altijd grotendeels gebaseerd op louter toeval. Datingsites zijn slechts een tool om mensen met vast te leggen eigenschappen te selecteren en/of te elimineren. Oftewel gewoon makkelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:28 schreef gowiththeflow het volgende:
Dus mijn vraag:
Wat zouden jullie graag zien?
Waardoor wij happy singles - happy dates kunnen krijgen, met een echte match?
En natuurlijk - Veel persoonlijker
Ik ben deze week 60u p/w met studie bezig. Kom nu ook net terug van 10 uur lang op school te hebben gewerkt.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:21 schreef kastanova het volgende:
Heb ik nu trouwens die Loca weggejaagd met m'n betoog laatst?
Dan moet je naar een SEKSdatingsite gaan... die heb je ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:35 schreef Bartcoah het volgende:
Waar kan ik sex dates scoren? Of moet ik uitgaan om dat te behalen. Ik heb geen zin om telkens 4/5 dagen te wachten om uit te gaan haha
Overal op internet. Kwestie van duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:35 schreef Bartcoah het volgende:
Waar kan ik sex dates scoren? Of moet ik uitgaan om dat te behalen. Ik heb geen zin om telkens 4/5 dagen te wachten om uit te gaan haha
Als je het 6 keer moet vragen, ben je er niet geschikt voorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:04 schreef Sander het volgende:
Seriously dude, je hebt het nu al zes keer gevraagd
Nope.. de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Snuit is verliefdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja want het is Viesssssssssssssssssssss ()
Dat is leuk nieuws... kom vertel eens meer... hoe heb je het voor elkaar gekregen.. hoe zagen je dates eruit Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nope.. de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Snuit is verliefd
Hamvraag: is het wederzijds?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nope.. de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Snuit is verliefd
Ik weet niets van seksdatingsites hoor, ik weet alleen dat ik zelf overal op internet word geconfronteerd met mannen die het offreren dus ging er van uit dat je het dus overal kunt krijgen, als je maar duidelijk bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:59 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet niet, moet je aan MeraViglioSa en Engeltje vragen.
hoi neuken? mijn huidige project duurt nog wel even nl.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet niets van seksdatingsites hoor, ik weet alleen dat ik zelf overal op internet word geconfronteerd met mannen die het offreren dus ging er van uit dat je het dus overal kunt krijgen, als je maar duidelijk bent.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoi neuken? mijn huidige project duurt nog wel even nl.
Okay, wat ga je eraan doen om erachter te komen?quote:
Ze is iig blij met me, stuurt 4 mailtjes per dag, belt 1 keer en smst 3xquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okay, wat ga je eraan doen om erachter te komen?
Google -> sexdates? Ofzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef Bartcoah het volgende:
pfff ja ik zoek gewoon chicks om te hossellen.
Ow dat is in ieder geval heel positiefquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze is iig blij met me, stuurt 4 mailtjes per dag, belt 1 keer en smst 3xgemiddeld over de afgelopen week
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:31 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
haha dan krijg je van die pathetic sites
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |