Nope.. de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Snuit is verliefdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja want het is Viesssssssssssssssssssss ()
Dat is leuk nieuws... kom vertel eens meer... hoe heb je het voor elkaar gekregen.. hoe zagen je dates eruit Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nope.. de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Snuit is verliefd
Hamvraag: is het wederzijds?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nope.. de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Snuit is verliefd
Ik weet niets van seksdatingsites hoor, ik weet alleen dat ik zelf overal op internet word geconfronteerd met mannen die het offreren dus ging er van uit dat je het dus overal kunt krijgen, als je maar duidelijk bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:59 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet niet, moet je aan MeraViglioSa en Engeltje vragen.
hoi neuken? mijn huidige project duurt nog wel even nl.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet niets van seksdatingsites hoor, ik weet alleen dat ik zelf overal op internet word geconfronteerd met mannen die het offreren dus ging er van uit dat je het dus overal kunt krijgen, als je maar duidelijk bent.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoi neuken? mijn huidige project duurt nog wel even nl.
Okay, wat ga je eraan doen om erachter te komen?quote:
Ze is iig blij met me, stuurt 4 mailtjes per dag, belt 1 keer en smst 3xquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okay, wat ga je eraan doen om erachter te komen?
Google -> sexdates? Ofzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef Bartcoah het volgende:
pfff ja ik zoek gewoon chicks om te hossellen.
Ow dat is in ieder geval heel positiefquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze is iig blij met me, stuurt 4 mailtjes per dag, belt 1 keer en smst 3xgemiddeld over de afgelopen week
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:31 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
haha dan krijg je van die pathetic sites
Nope, deze komt never nooit niet in de friendzone. Als dat gebeurd is het over en uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ow dat is in ieder geval heel positief
Geen Friendzone alert?
Je hebt hebt serieuze betaalsites en je hebt pathettic sites. Het is maar net wat je wil.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:31 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
haha dan krijg je van die pathetic sites
Denk je niet dat het jongetje Bartcoah hard wordt uitgelachen door de hoeren? Zelfs zij hebben hun grenzen..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt hebt serieuze betaalsites en je hebt pathettic sites. Het is maar net wat je wil.
Waarom ga je niet gewoon naar de hoeren? Is nog altijd de makkelijkste oplossing dan, imho.
Nee.. want dan moet ie er voor BETALEN.... en dat doe je toch niet voor SEX...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je hebt hebt serieuze betaalsites en je hebt pathettic sites. Het is maar net wat je wil.
Waarom ga je niet gewoon naar de hoeren? Is nog altijd de makkelijkste oplossing dan, imho.
Jij zal wel mensen moeten laten betalen om die goot van je uit te graven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.. want dan moet ie er voor BETALEN.... en dat doe je toch niet voor SEX...
Ik heb net een relatie van 2.5 jaar achter de rug. Ik heb nu 3 weken geen seks gehad. Ik bedoel dan gaat shit jeuken weet je.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef DigitalGirl het volgende:
Ach, een vriendin kost ook geld... daar kan het dus niet aan liggen.
3 weken?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:38 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik heb net een relatie van 2.5 jaar achter de rug. Ik heb nu 3 weken geen seks gehad. Ik bedoel dan gaat shit jeuken weet je.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:36 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Jij zal wel mensen moeten laten betalen om die goot van je uit te graven.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:40 schreef Bartcoah het volgende:
Oh ik was net op nextlover.nl al me credits uitgegeven aan 15 jarige meisjes die komen praten voor de gezelligheid. Dit soort sites zijn toch 18+ ??!?!?!?!?!?!?
KPD?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik heb een ideetje... als je toegang krijgt tot KPD.... kletsen we weer verder
Dan moet je eens volwassen reageren ...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:44 schreef Bartcoah het volgende:
ik wil gewoon een vrouwlijk lichaam tegen mij aan
Je dacht... ik ben volwassen dus dit is mijn doelgroepquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
3 weken?Ik krijg een vermoeden waarom het uit is.
Anyway, rot voor je, daar niet van. Zou je dan toch aanraden om te betalen voor een abo op een seksdatingsite. www.volwassendating.nl heb ik me naief als ik ben ooit op ingeschreven, niet wetende dat het eigenlijk een seksdatingsite was.Misschien is het wat voor je?
Ja sorry het spijt mij we beginnen overnieuwquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan moet je eens volwassen reageren ...
Als je oud genoeg bent, krijg je toegang tot dat deel van het forum....quote:
Precies dat inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je dacht... ik ben volwassen dus dit is mijn doelgroep
En wat was het resultaat..... tig mailtjes van oude vieze kereltjes?
Ik ben 19quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je oud genoeg bent, krijg je toegang tot dat deel van het forum....
Het is voor 18+ (zegt hopelijk voldoende)
Is goed....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:45 schreef Bartcoah het volgende:
Ja sorry het spijt mij we beginnen overnieuw
Idd. Maar ik ben 19 jaar dus ik zou dus toegang moeten krijgen voor dat deel van een forumquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is goed....
Als ik het goed begrijp... ben je nog jong, heb je 2,5 jaar een relatie gehad en dat is net 3 weken uit.....
Op dit moment ben je vooral op zoek naar een seksmaatje... dan zit je hier nog steeds niet goed...
(ik ook eigenlijk niet.... daar ik daten geen daten wil noemen, voor de uitleg daarvan lees je de vorige topics maar door)
Mwah, dan maar niet volwassenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Precies dat inderdaad.
En je kon bij interesses standaard ook aangeven dat je op zoek was naar alleen seks of partnerruil etc. Mja nee dat was niet helemaal mijn ding.
Zo volwassen was ik dus nog niet geloof ik.
Ik kwam vandaag op nextlover een 16jarige chick tegen die een ander meisje zocht voor haar en der vriend...quote:
Dan moet je ergens je geboortedatum neerkwakken.... ik heb het linkje niet meer maar via de zoekfunctie en de term kpd en iets met toegang levert vast wel wat op....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:51 schreef Bartcoah het volgende:
Idd. Maar ik ben 19 jaar dus ik zou dus toegang moeten krijgen voor dat deel van een forum?
Was er nog spraken van een klik Engeltje ....quote:ik ook eigenlijk niet.... daar ik daten geen daten wil noemen
zie andere post......quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:53 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag op nextlover een 16jarige chick tegen die een ander meisje zocht voor haar en der vriend...
Wat? 16 jaar en dan een trio voor je vriend uit zoeken.
Wat.....wat.....o.o.....wat?!
Mijn eerste trio was toen ik 17 was.en we waren lam. Wereld is niet eerlijk
Maar hoe kom ik op het KPD?
Welke klik?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:55 schreef DigitalGirl het volgende:
Was er nog spraken van een klik Engeltje ....
Jij wilt mij vast wel het één en ander leren toch ^.^?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zie andere post......
en ik denk ook whut whut whut.... als je op je 16de al alles gedaan hebt, wat valt er dan nog te ontdekken rond je 30ste
Les 1: krijg je hormonen onder controle.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:01 schreef Bartcoah het volgende:
Jij wilt mij vast wel het één en ander leren toch ^.^?
Nee.... 19 jaar is zelfs mij te jongquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:01 schreef Bartcoah het volgende:
Jij wilt mij vast wel het één en ander leren toch ^.^?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |