Kan ook aan het merk/jaar liggen natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Elke maand hoor
BleghOnthou even voor mij dat ik tijdens een date nooit om een droge witte wijn vraag.... deze is viessssssssssssssss.
Spirit komt eerst, toevallig vanmiddag besprokenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:06 schreef piere het volgende:
[..]
En toen ging je er weer niet serieus op in
Ga gewoon eens samen daten
Natuurlijk bedoel ik de wijn...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kan ook aan het merk/jaar liggen natuurlijk
-edit- van de wijn dus hè
Bestel gewoon iets als een Asti Spumante dan weet je tenminste dat het lekker is.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:20 schreef -Engel- het volgende:
Elke maand hoor
BleghOnthou even voor mij dat ik tijdens een date nooit om een droge witte wijn vraag.... deze is viessssssssssssssss.
Dat ken ikquote:Op maandag 16 mei 2011 21:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
geen date, maar gewoon gezellig borrelen.
Volgens mij is dat de basic van het concept van speeddaten...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk bedoel ik de wijn...
maarruh mannen mogen van mij best een keurmerk krijgen hoor....
wil ik best in 't testpanel zitten.....
punten voor de date enzo...
Wel mee eensquote:Op maandag 16 mei 2011 21:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Spirit is een prima borrelpartner zonder direct date gedachtes achter te zoeken.
Ik ook.quote:
Als ik het onthou, kijk ik wel of ze het hebben ....maar meestal neem ik dan maar gewoon bierquote:Op maandag 16 mei 2011 21:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Bestel gewoon iets als een Asti Spumante dan weet je tenminste dat het lekker is.
Nee hoor ik wil daar niet als gegadigde zitten... ik wil die kerel dan gewoon door de testrondes heen hebben en dan zeggen... dateniveau: 7tje, babbel mee: 8 Uitstraling: 6- plus nog wat opmerkingen van te laat aangekomen.... dit en dat... algemene beoordeling 7 dus -Engel- Approved.... stempel op zijn kont! Voiláquote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Volgens mij is dat de basic van het concept van speeddaten...
Alleen word jij dan op dezelfde manier ook gekeurd, da's dan weer minder.
Als je een vriendin hebt waar je veel mee overeen hebt kun je dat voor elkaar doen, lijkt me best grappigquote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee hoor ik wil daar niet als gegadigde zitten... ik wil die kerel dan gewoon door de testrondes heen hebben en dan zeggen... dateniveau: 7tje, babbel mee: 8 Uitstraling: 6- plus nog wat opmerkingen van te laat aangekomen.... dit en dat... algemene beoordeling 7 dus -Engel- Approved.... stempel op zijn kont! Voilá
Dankzij het onafhankelijke testrapport weten andere dames dan ook waar ze aan toe zijn... lijkt mij perfeeeeeeeeeeeeect
Ja .... dat werkt dan ook niet.... jammerquote:Op maandag 16 mei 2011 21:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je een vriendin hebt waar je veel mee overeen hebt kun je dat voor elkaar doen, lijkt me best grappigMaarja, als ze veel op je lijkt zal ze hem zelf ook leuk vinden dus daar gaat het concept alweer.
Mij heb je al eens gehad dusquote:Op maandag 16 mei 2011 21:48 schreef Godshand het volgende:
Speeddaten is lachen.
Ook op paiq, maar geen kip vandaag
kloptquote:
Dat jij er geen vuur in weet te poken zegt meer over jouquote:Op maandag 16 mei 2011 22:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja nee speeddaten op paiq is geweldignot.
Weinig enthousiaste dames over het algemeen..
Als dames niet binnen 1.5 minuut reageren op een enthousiaste benadering dan is de toon al snel gezetquote:Op maandag 16 mei 2011 22:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat jij er geen vuur in weet te poken zegt meer over jou
Als je zelf een beetje leuk babbelt, wordt het of gezellig, of ruzie om onverklaarbare redenen. Anyway je verveelt je dan niet..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Als dames niet binnen 1.5 minuut reageren op een enthousiaste benadering dan is de toon al snel gezetHet blijft wel een speeddate, en geen soap met 24 afleveringen hé. Wel knap trouwens dat je meteen denkt dat het dan maar aan mij ligt
Oke om die spreuk te volgen, moet ik op zoek naar de man die ik niet wil veranderen en een kerel die mij niet wil veranderen, maar eerlijk gezegd ..willen de mannen meestal mij ook veranderen en ik niet alleen henquote:Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef Dizorn het volgende:
Je moet wel enigzins geluk hebben hoor Godshand, wil je een gesprek op gang kunnen houden. Nouja, het kán wel, maar als er naar mijn idee een gedesinteresseerde slome doos aan de andere kant zit wíl ik die energie niet in haar steken (wil ik helemaal niets meer in haar steken! puh!)
Wat wijsheid n.a.v. onze dames met de slechte relaties"Women hope men will change after marriage but they don't; men hope women won't change but they do." - Bettina Arndt
Hét punt waarop de meeste relaties vastlopen (denk ik). Hier noemen ze 't dan marriage, het komt 'gelukkig' vaak wel wat eerder uit..
sommige mensen achten dat nodig... o dat zal best....quote:Op maandag 16 mei 2011 22:31 schreef Dizorn het volgende:
Waarom wil iemand jou veranderen? Dat geeft toch al aan dat er iets niet helemaal goed zit vanaf 't begin, lijkt me?
Als het over kleine dingetjes gaat kan het nog wel natuurlijk, 't is niet zo dat als m'n vriendin een keer commentaar geeft dat het over is hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |