Dat is denk ik ook deel van je probleem; je bent ook vrijwel altijd voor anderen aan het denken...quote:Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik snap je punt. En daar heb je gelijk in. Ik zie ook de gelijkenissen tussen mijn issue en een verslaving. De wil om te stoppen lijkt er niet écht te zijn en het is zinloos om daar als buitenstaander ook maar íéts op uit te doen. De intentie is er wel, maar het ontbreekt aan wilskracht om het patroon te doorbreken. Ik begon er al aan met het idee dat het zou falen ook.. Bovendien is er geen garantie dat een tijdelijke onderbreking succes op gaat leveren. Ik ben als de dood dat ik over 10 jaar nog steeds zo bezig ben. De afgelopen 4 jaar zijn ook omgevlogen.
En diplomatenzoon zal het volgens mij niet echt een probleem vinden. Aangezien hij niet echt bezig lijkt te zijn met relaties, hoe leuk en gezellig het ook is.
Omdat het niet 100% veilig is gaat je hart er sneller van kloppen. Het houdt je scherp, je hebt iets om je mee bezig te houden en waar je veel aan denkt. Veel betere omstandigheden voor een milde obsessie. De veilige gast is eerst veel in je gedachten maar na een tijdje erger je je aan zijn lachje en humor, je weet dat hij toch wel komt en doet wat je maar vraagt. Je weet tóch wel wat hij voor je voelt en je hoeft 'm niet te analyseren. Je gaat al gauw over tot de orde van de dag en hij is slechts nog één van de prioriteiten naast vrienden, hobby's, werk/studie, terwijl de klootzak altijd topprioriteit is.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]Hoe komt dat toch?
Dat je om een of andere reden altijd hoteldebotel wordt op een kerel die toch niet goed genoeg is...
Jullie daten echte bazen! Klootzakken dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Na zoveel pogingen kan ik me al niet meer voorstellen dat het aan de kerels ligt... Bij mij zijn ze stuk voor stuk intelligent, grappig, zelfstandig etc etc, het is echt niet dat ik rare kerels kies. Dus dan zal het wel aan mezelf liggen, veeleisend ofzo, geen idee. Ik ga me gewoon na een half jaar of een jaar stierlijk vervelen. Ook heb ik de neiging me compleet aan te passen aan iemand en dan raak ik mezelf kwijt op een gegeven moment. En dan komt ineens die neiging om er vanaf te raken, die vent. Verstikking. Herkenbaar..?
A nee... de laatste was een lieverd echt een leuke slimme man... maar ik was niet zijn nummer 1.... nooit geweest ook....quote:Op maandag 16 mei 2011 20:48 schreef Seven. het volgende:
Omdat het niet 100% veilig is gaat je hart er sneller van kloppen. Het houdt je scherp, je hebt iets om je mee bezig te houden en waar je veel aan denkt. Veel betere omstandigheden voor een milde obsessie. De veilige gast is eerst veel in je gedachten maar na een tijdje erger je je aan zijn lachje en humor, je weet dat hij toch wel komt en doet wat je maar vraagt. Je weet tóch wel wat hij voor je voelt en je hoeft 'm niet te analyseren. Je gaat al gauw over tot de orde van de dag en hij is slechts nog één van de prioriteiten naast vrienden, hobby's, werk/studie, terwijl de klootzak altijd topprioriteit is.
Ja, precies dat. En het sluipt erin. Je hebt het eigenlijk pas in de gaten als het je téveel energie gaat kosten en dan is het al te laat.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jullie daten echte bazen! Klootzakken dan?
Verstikking herken ik wel. Constant enorm op je tenen lopen, een relatie die enorm veel energie slurpt emotioneel.
Als een relatie goed loopt, dan is dat toch helemaal niet aan de orde. Lijkt mij dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef Seven. het volgende:
Verstikking herken ik wel. Constant enorm op je tenen lopen, een relatie die enorm veel energie slurpt emotioneel.
Don't do it!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, precies dat. En het sluipt erin. Je hebt het eigenlijk pas in de gaten als het je téveel energie gaat kosten en dan is het al te laat.
Misschien toch maar eens een klootzak zoeken dan.
Ik heb er nog geen gevonden die echt in dat rijtje past.... simpel en alleen omdat deze heren gewoon niet op mij vallen...quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, precies dat. En het sluipt erin. Je hebt het eigenlijk pas in de gaten als het je téveel energie gaat kosten en dan is het al te laat.
Misschien toch maar eens een klootzak zoeken dan.
Klopt. In een relatie ben je gewoon de beste maatjes en waardeer je de meeste verschillen. Zo zou het moeten zijn voor mij.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Als een relatie goed loopt, dan is dat toch helemaal niet aan de orde. Lijkt mij dan.
Wat voor mannen vallen op jou dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen gevonden die echt in dat rijtje past.... simpel en alleen omdat deze heren gewoon niet op mij vallen...
Mannen die aardig en slim zijn, maar die nooit 100% voor mij gaanquote:
Was het ook niet echt van plan hoor.quote:
Dat zou je zeggen, maar meh.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Als een relatie goed loopt, dan is dat toch helemaal niet aan de orde. Lijkt mij dan.
Vervelendquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mannen die aardig en slim zijn, maar die nooit 100% voor mij gaan
En omdat ik mij ontzettend kan verliezen in een relatie lijkt het dan toch nog ergens op....
maar dan ben ik niet meer ik
Als je potentie in de ander ziet, dan maak je wel tijd, of je komt met een aantal opties waaruit de ander kan kiezen.. Heb momenten dat ik het verschrikkelijk druk heb, en bemerk dat als ik de ander leuk vindt ik vaak opties stuur van "dan en dan kan ik, jij ook?" Dus of ze neemt initiatief om jou te zien, of ze vind je niet leuk genoeg en het is zonde van je tijd.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:00 schreef Wicked-Game het volgende:
![]()
Nou gisteren was het weer date tijd, en echt super gezellig gehad. Was de 2e keer binnen 1 week dat ik haar sprak en wederom top. Dus ga dit wel voortzetten voorlopig al heb ik alleen nog een lichte twijfel over het leeftijdsverschil van 7 jaar dat zij ouder is
Dan de advocate, leuke telefoongesprekken mee maar wel verschrikkelijk druk en die het motto heeft "kwaliteit boven kwantiteit" wat ik ongeveer moet opvatten als, ik wil wel daten maar kan het niet te vaak vanwege mijn ontiegelijk drukke sociale leven bla bla... Moet ik hier mijn energie gaan insteken? Wat zouden jullie doen?
Je twijfelt duidelijk nu al, dus ik zou het niet doen als ik jou was... Tenzij de rust van elkaar zelden zien iets voor je is natuurlijk, maar volgens mij niet als ik dat zo lees.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:00 schreef Wicked-Game het volgende:
![]()
Nou gisteren was het weer date tijd, en echt super gezellig gehad. Was de 2e keer binnen 1 week dat ik haar sprak en wederom top. Dus ga dit wel voortzetten voorlopig al heb ik alleen nog een lichte twijfel over het leeftijdsverschil van 7 jaar dat zij ouder is
Dan de advocate, leuke telefoongesprekken mee maar wel verschrikkelijk druk en die het motto heeft "kwaliteit boven kwantiteit" wat ik ongeveer moet opvatten als, ik wil wel daten maar kan het niet te vaak vanwege mijn ontiegelijk drukke sociale leven bla bla... Moet ik hier mijn energie gaan insteken? Wat zouden jullie doen?
Ja blijf daar op in gaanquote:Op maandag 16 mei 2011 21:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, dankzij macondo wordt alles anders vanaf nu.
En toen ging je er weer niet serieus op inquote:Op maandag 16 mei 2011 19:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Weet je Seven, veel succes met dit alles, ik ga er niet eens meer serieus op in.
Potentie heeft ze zeker, en ze wil mij ook graag ontmoeten. En de gesprekken zijn wel top dus de interesse is zeker wederzijds. Maar met een slogan door het leven gaan van "Kwaliteit boven kwantiteit" staat me wat tegen. Niet dat ik niet druk ben, ik barst van het werk en mijn sociale contacten maar maak voor een date wel tijd vrij. Dus moet nog even kijken hoe ik dit ga aanpakken.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je potentie in de ander ziet, dan maak je wel tijd, of je komt met een aantal opties waaruit de ander kan kiezen.. Heb momenten dat ik het verschrikkelijk druk heb, en bemerk dat als ik de ander leuk vindt ik vaak opties stuur van "dan en dan kan ik, jij ook?" Dus of ze neemt initiatief om jou te zien, of ze vind je niet leuk genoeg en het is zonde van je tijd.
Twijfel is het niet, wil haar zeker wel ontmoeten. Maar dat motto hequote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je twijfelt duidelijk nu al, dus ik zou het niet doen als ik jou was... Tenzij de rust van elkaar zelden zien iets voor je is natuurlijk, maar volgens mij niet als ik dat zo lees.
Als je beide nooit/amper tijd hebt, dan wordt dat lekker langs elkaar heenleven?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef Wicked-Game het volgende:
Twijfel is het niet, wil haar zeker wel ontmoeten. Maar dat motto heHaha, nou geloof me ik ben heel druk dus ook bij mij moet je soms geduld hebben. Deze week zit ik op vandaag na al helemaal vol, best leuk hoor zo'n sociaal leven en drukke job
Heb je een puntquote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je beide nooit/amper tijd hebt, dan wordt dat lekker langs elkaar heenleven?
Ja dat denken we elk jaarquote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef Godshand het volgende:
3 vrouwen met bindingsproblemen dus
de 1 is te snel verveeld en zoekt iets fouts...
de ander 2 vertonen Kameleon gedrag
Nouja, als jullie weten wat het is, zou de nieuwe relatie in 2011 echt HET moeten zijn, niet?
Elke maand hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |