Heerlijk tochquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ook, maar ik huil wel vaak en snel om films hoor.
Ik weet nog dat Bridges of Madison County in de bioscoop was.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ook, maar ik huil wel vaak en snel om films hoor.
Damn, het land van de kersenbloesems. Huuuuquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef lezzer het volgende:
http://weblogs.nrc.nl/fil(...)middeleeuwse-wereld/
Met voor Bakfiets een fragment, want de rest verstaat het toch niet
Ik moest er alweer van huilen ook
Je hebt vast meer armspieren gekregen, maar omdat je jezelf iedere dag ziet valt het niet op nee..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:11 schreef wonderer het volgende:
Thanks
Ik had vorig jaar foto's gemaakt van mijn naakte lijf om te vergelijken met nu zeg maar, en ik wil ze opzoeken zodat ik dezelfde houding kan doen voor updates, maar ik kan ze niet vinden
Ik wil wel wat sturen hoor, als je graag wilquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:28 schreef lezzer het volgende:
Krijgen we eigenlijk nog boob-foto's?
Het is niet dat je er een band mee hebt ofzo
Ze worden zachter (atrofie). De positie verandert niet verder. Ik denk dat ik in totaal twee cupmaten ben kwijtgeraakt, maar da's ook door de testosteron, waardoor de melkklieren afsterven, zeg maar (ik heb overgangsboobiesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:29 schreef Bakfiets. het volgende:
Klopt het eigenlijk dat je tieten veranderen als je binders draagt, als in vervormen(of schuin gaan staan)?
Schouders zijn breder geworden zonder trainen, da's wel grappig, en mijn benen zijn steviger en gespierder. Verder valt het wel mee, ik heb ook meer vet dus je ziet het niet zo goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef Nirak het volgende:
[..]
Je hebt vast meer armspieren gekregen, maar omdat je jezelf iedere dag ziet valt het niet op nee..
Is je karakter veranderd? Dat hoor je ook wel eens toch?
Jij sneuneusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:22 schreef wonderer het volgende:
Ik heb zo lang mijn fototoestel niet meer gebruikt dat ik even niet meer wist hoe ik de foto's op mijn computer kreeg
Ik vond het wel meevallen, eigenlijk. Misschien ben ik daar te nuchter voor. Ik laat nu mijn sik staan (of nou ja, ik trim het) en mijn bakkenbaarden, die zijn al echt stug, maar de rest is nog zacht en spaarzaam (en blondquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:41 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jij sneuneus![]()
Wat me een heel stoer moment lijkt bij een transformatie als deze is de eerste keer moeten scheren.
Baard erop of eraf? Of stoppels (vind ik bij sommige mannen wel sexy)
Ik heb nog geen fatsoenlijk internet dus ik kan 'm niet eens binnenhalenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef skunkasaur het volgende:
Vannacht komt de nieuwste aflevering uit in de VS. En ik wil hem eigenlijk niet zien.
mee eensquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef lezzer het volgende:
Ik heb een TT trouwens![]()
Of ja, eigenlijk moet Wonderer een naamtopic. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |