Daar heeft het niet mee te maken in dit geval, want die kut die lekker aanvoelde is volgens mij vaker gebruikt dan die strakke.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:27 schreef TjilpTjilp het volgende:
De ene kut is al heel vaak gebruikt, de andere is nog mooi strak
Je wilt zeggen dat de strakke minder lekker aanvoelde als de uitgelubberde ?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:28 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Daar heeft het niet mee te maken in dit geval, want die kut die lekker aanvoelde is volgens mij vaker gebruikt dan die strakke.
Ja, dat kwam omdat die kut m'n eikel ontzettend prikkelde en die strakke bijna niet, maar strakker is wel lekkerder idd.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat de strakke minder lekker aanvoelde als de uitgelubberde ?
Heb dit zelf ook ervaren, alleen weet ik zelf ook niet waar dit nou precies aan ligt dus kan je niet verder helpenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:31 schreef ohwyeah het volgende:
Niemand anders dus met eenzelfde ervaring ? ok ok.. vaag.
Volgens mij heeft ze inderdaad minder ervaring, maar goed ff oefenen met haar dan :pquote:Op maandag 16 mei 2011 13:43 schreef Lon3 het volgende:
Zoals een dame een kut kop kan hebben en de andere een foto model kan zijn heb je precies hetzelfde met de poes van de dame in kwestie. Veel modellen die van elkaar verschillen... Daarbij komt de ervaring van de dame erbij wat die allemaal met dr kut kan.
Hierbij zou je bijna kunnen stellen dat de strakke nog niet ingereden kut minder lekker kan zijn door het gebrek aan ervaring.
Want een kut kan nog zo wijd zijn als de dame om kan gaan met haar bekkenbodemspieren is dat 1000 x lekkerder dan een strakke poes die geen variatie geeft.
Preciesquote:Op maandag 16 mei 2011 15:05 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze inderdaad minder ervaring, maar goed ff oefenen met haar dan :p
top, geen idee of het boek nog ergens te vinden is hier.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Kan me nog de eerste paar bladzijden van een Jan Wolkers boek herinneren (ik geloof Turks Fruit), waarin hij een aantal mooie plastische bespiegelingen van verschillende soorten kutten van binnen gaf.
lolquote:Op maandag 16 mei 2011 10:17 schreef muhahaha het volgende:
De volgende keer dat je een kut treft waar je weinig van voelt moet je haar vragen of ze haar bekkenbodemspieren wil samentrekken, ontspannen, samentrekken, ontspannen etc etc. MILK ME BABY
Kan je jongeheer het daarna nog na vertellen?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef eleusis het volgende:
Het zuurniveau is wat prikkelt. Dip je penis in een base, zoals natriumbicarbonaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |