http://www.amgentourofcalifornia.com/quote:Ze starten vandaag maar er wordt geen klassement opgemaakt. Ik snap het even niet meer.
Tijdens werktijd is de kans dat je het ziet nog kleiner..quote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef Pino112 het volgende:
Jammer van het tijdsverschil.
Hup Rabo en natuurlijk de Nederlanders
Ligt er maar net aan wat voor werk je doetquote:Op zondag 15 mei 2011 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tijdens werktijd is de kans dat je het ziet nog kleiner..
Zit nu in mn examensquote:Op zondag 15 mei 2011 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tijdens werktijd is de kans dat je het ziet nog kleiner..
quote:Matthews' frame broke in the crash while the rider himself was left battered and bruised with the team rating him only a 50-50 chance of making it to the start line for stage four.
"He is black and blue," said Rabobank team manager Frans Maassen. "We must wait and see how he comes through the night. Let us hope that this is not a setback for the remainder of this race, because ‘Bling' is making a good impression."
quote:@Greghenderson1
Happy with that one.Longest sprint of my career but it worked out ok. @swiftybswift had some unnecessary fighting at a 1k to go.cheers Rabo.
quote:@mattgoss1986
@Greghenderson1 had a word to the rider myself as it took me out plus about 4 spectators.
quote:@blingmatthews
@Greghenderson1 @swiftybswift whats with that can you tell me how it was unnecessary.
quote:@Greghenderson1
@blingmathews talk tomoz. It's just about mutual respect in the bunch. You shouldn't really knock @swiftybswift in yellow off his leadout.
Bling maakt vriendenquote:@blingmatthews
@Greghenderson1 @blingmathews @swiftybswift yeah we will i didnt knock him watch the video he knocked me.
Vergeet ook niet dequote:
quote:lars_boom
@Greghenderson1 @swiftybswift congratz guys! Cheers!!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:55 schreef bjarki het volgende:
[..]
Ruzie escaleert snel:
http://www.cyclingnews.co(...)tage-3/photos/174333
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:55 schreef bjarki het volgende:
[..]
Ruzie escaleert snel:
http://www.cyclingnews.co(...)tage-3/photos/174333
Ik blijf de hoofdsponsor opmerkelijk vinden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:07 schreef Blik het volgende:
Wat een afschuwelijke website trouwens dat www.Amgentourofcalifornia.com
Hmm, daarom kom ik het gister niet vinden. Dacht ES1 gewoon. Dan Britse maar weer kijken, wel redelijk commentaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:01 schreef franklop het volgende:
vanaf 23:00 live op ES2, straks maar even kijken
was gisteren gewoon aan op ES1 vanaf 0:05quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:08 schreef No-P het volgende:
[..]
Hmm, daarom kom ik het gister niet vinden. Dacht ES1 gewoon. Dan Britse maar weer kijken, wel redelijk commentaar.
Dan was ik al afgestemd op de Brit denk ik. Die begonnen kwart voor al geloof ik.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:43 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
was gisteren gewoon aan op ES1 vanaf 0:05
Yep, vlak achter groepje Schleck.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef Pino112 het volgende:
Van Dam op een minuut? Dacht dat hij dat was.
Subtiel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:40 schreef Ereinion het volgende:
Leuk om te zien dat die Horner in zijn laatste jaren ineens zijn hoogste niveau haalt, maar hij is een categorie 0, dus we moeten hem maar vertrouwen
niet echt top 10 kandidaat, nee, maar wel een renner van het niveau pakweg barredo, die dan wel hoog einddigtquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:04 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Subtiel.![]()
Hoe dan ook, bij The Shack schijnen ze op vers bietensap te rijden:
Maar serieus... misschien beduidend minder bloedtests moeten ondergaan dan de (andere) klassementsmannen. Hij was toen niet meteen een top 10 kandidaat natuurlijk.
dacht dat Popovych en Barredo ook erg weinig werden gecontroleerd op hun bloed. Het blijven momentopnames natuurlijk, en misschien hebben Horner, Cancellara en Gesink wel geluk gehad.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:17 schreef Beregd het volgende:
[..]
niet echt top 10 kandidaat, nee, maar wel een renner van het niveau pakweg barredo, die dan wel hoog einddigt
Dat hij niet top10 kandidaat was is door de mensen die de kandidaten selecteren.. iemand die top10 haalt in de tour als domestique, andere rittenkoersen won zou zowiezo als top10 kandidaat moeten worden bestempeld.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:04 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Subtiel.![]()
Hoe dan ook, bij The Shack schijnen ze op vers bietensap te rijden:
Maar serieus... misschien beduidend minder bloedtests moeten ondergaan dan de (andere) klassementsmannen. Hij was toen niet meteen een top 10 kandidaat natuurlijk.
Nou ja, vorig jaar kwam hij alleen door een vlucht en goede prestatie op de Tourmalet in de top 10 terecht. Voor de rest was het niet veel soeps.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:59 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Dat hij niet top10 kandidaat was is door de mensen die de kandidaten selecteren.. iemand die top10 haalt in de tour als domestique, andere rittenkoersen won zou zowiezo als top10 kandidaat moeten worden bestempeld.
Of hij pakt of niet laat ik erbuiten, maar zijn prestaties zijn echt niet abnormaal voor zijn doen... Tussen het vallen en breken door heeft Horner al redelijk knappe dingen laten zien bergop. Zou er niet van verschieten als Horner de echte kopman wordt bij RSH voor de tour.
Dat heeft dan ook te maken dat hij 4/5de man was in dat team en moest werken op alle dagen om hun 3 kopmannen veilig voorin te houden. itt tot vele andere top10ers die dat niet moesten doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:02 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Nou ja, vorig jaar kwam hij alleen door een vlucht en goede prestatie op de Tourmalet in de top 10 terecht. Voor de rest was het niet veel soeps.
Van klimmen was hij dus vorig jaar bij de 10 beste en reed hij samen in de groep met menchov, jvdb, gesink. Dus om nu zeggen niet veel soeps? (voor iemand die eerste week domestique moest spelen)quote:tourmalet 2010:
1
Andy Schleck (Lux) Team Saxo Bank
5:03:29
2
Alberto Contador Velasco (Spa) Astana
3
Joaquin Rodriguez (Spa) Team Katusha
0:01:18
4
Ryder Hesjedal (Can) Garmin - Transitions
0:01:27
5
Samuel Sánchez Gonzalez (Spa) Euskaltel - Euskadi
0:01:32
6
Denis Menchov (Rus) Rabobank
0:01:40
7
Robert Gesink (Ned) Rabobank
8
Christopher Horner (USA) Team Radioshack
0:01:45
9
Jurgen Van Den Broeck (Bel) Omega Pharma-Lotto
0:01:48
10
Roman Kreuziger (Cze) Liquigas-Doimo
0:02:14
Zou het niet zo zijn dat die cijfers gewoon objectieve scores zijn aan de hand van bloedresultaten en dat er daarna pas wordt gekeken of er een logische al dan niet legale verklaring voor is? Ik gok maar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Een lage index zegt wat mij betreft niets, een hoge daarentegen wel. Lage kan door toeval of goed maskeren komen, een hoge door? Bij vdb wordt het dan op een trainingskamp gegooid, maar je mag er toch wel vanuit gaan dat de uci een béétje verstand van wielrennen heeft.
Nouja, een renner(even vergeten wie) is zegt driemaal te zijn gecontroleerd: Eenmaal was hij ziek, eenmaal was hij op hoogtestage en eenmaal was in topvorm. Dan krijg je toch hele vreemde waarden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Een lage index zegt wat mij betreft niets, een hoge daarentegen wel. Lage kan door toeval of goed maskeren komen, een hoge door? Bij vdb wordt het dan op een trainingskamp gegooid, maar je mag er toch wel vanuit gaan dat de uci een béétje verstand van wielrennen heeft.
Alleen door hoogtestages kom je niet in categorieen 6 tot 10 terecht, vermoed ik. In deze categorieen konden ze al zien waarmee de renners vermoedelijk hadden zitten klooien.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:54 schreef Beregd het volgende:
Het zou pas verdacht zijn als je op hoogtestage geweest bent en geen hoge bloedwaarden hebt. Dan ligt dat bloed wsch in een of ander ijskast
Ik wist niet dat Horner de aangewezen man was om te werken in de vlakke etappes. Dacht dat ze daar andere mannen voor hadden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:18 schreef Devpartner het volgende:
Dat heeft dan ook te maken dat hij 4/5de man was in dat team en moest werken op alle dagen om hun 3 kopmannen veilig voorin te houden. itt tot vele andere top10ers die dat niet moesten doen.
Je weet wel die paar keer dat hij bij Armstrong bleef nadat die nogmaals crashte door renners voor hem en ze horner hem terug moest brengen naar het peleton?
Van klimmen was hij dus vorig jaar bij de 10 beste en reed hij samen in de groep met menchov, jvdb, gesink. Dus om nu zeggen niet veel soeps? (voor iemand die eerste week domestique moest spelen)
De lijst was bedoeld als leidraad voor het doen van controles. Waarom zouden ze geld en energie stoppen in het controleren van renners bij wie een volstrekt logische verklaring is voor schommelingen in hun bloedwaarde? Een hogere hematocrietwaarde na een hoogtestage van een bepaalde renner -van wie dankzij de where-abouts precies bekend is wanneer deze op hoogtestage is geweest- zal niet tot een hogere index leiden lijkt mij en zeker niet tot index 8 zoals in het geval van VdB2.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:35 schreef Beregd het volgende:
[..]
Zou het niet zo zijn dat die cijfers gewoon objectieve scores zijn aan de hand van bloedresultaten en dat er daarna pas wordt gekeken of er een logische al dan niet legale verklaring voor is? Ik gok maar.
+1quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als je ziek bent of in topvorm gaan de relevante bloedwaardes waarschijnlijk niet of nauwelijks veranderen. Maar ja, die 'hoogtestages', Rasmussen en Di Luca hadden vast ook veel schommelende waardes na hun hoogtestages, Pellizotti en Valjavec kwamen ook met dezelfde excuses, die uiteindelijk allemaal door het CAS weggegooid werden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nouja, een renner(even vergeten wie) is zegt driemaal te zijn gecontroleerd: Eenmaal was hij ziek, eenmaal was hij op hoogtestage en eenmaal was in topvorm. Dan krijg je toch hele vreemde waarden.
Inderdaad. Een ander argument voor het doperen tijdens een hoogtestage: ik hoorde iemand uit het VdB-kamp (het gaat nu steeds over hem, maar je zou natuurlijk net zo goed een Menchov oid kunnen noemen natuurlijk) zeggen dat hij wilde dat ze eens tijdens een hoogtestage kwamen controleren, als 'bewijs' zeg maar. Blijkbaar gebeurt dat dus niet (?). Daar moet snel verandering in komen wat mij betreft.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:39 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
+1
Zo'n hoogtestage is ook het ideale moment om jezelf te doperen, natuurlijk. Kun je verdachte waardes altijd proberen terug te voeren op die stages.
Niet veroordelen, maar je kijkt toch wel anders naar renners -zeker wanneer het een bevestiging is van wat je ergens al vermoedde-, en dat is ook het kwalijke aan het lekken van de lijst. Eigenlijk zijn deze renners al gestraft zonder dat er juridisch sluitend bewijs is. Al hoor je mij persoonlijk verder niet klagen over het lekkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:42 schreef Ereinion het volgende:
Nu zal ik echt niemand veroordelen op basis van zo'n lijst, maar geloven dat zo'n hoge score helemaal niets zegt alleen omdat een renner beweert dat hij op hoogtestage was, lijkt me wat naďef.
Daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De lijst was bedoeld als leidraad voor het doen van controles. Waarom zouden ze geld en energie stoppen in het controleren van renners bij wie een volstrekt logische verklaring is voor schommelingen in hun bloedwaarde? Een hogere hematocrietwaarde na een hoogtestage van een bepaalde renner -van wie dankzij de where-abouts precies bekend is wanneer deze op hoogtestage is geweest- zal niet tot een hogere index leiden lijkt mij en zeker niet tot index 8 zoals in het geval van VdB2.
Edit: als dat het geval zou zijn zouden veel meer renners in een hogere index zitten aangezien iedereen aan hoogtestages doet. Dat valt echt niet allemaal te gooien op het toevallige moment van de controles, ook gezien het feit dat mensen die hoog staan niet vaak echte verrassingen zijn voor wielervolgers.
Nou ja, net zo goed... het Menchov-kamp heeft er niet eens op gereageerd voor zo ver ik weet. Kloden dacht ik ook niet. In het geval van JVDB was het de ene na de andere persverklaring van verschillende Lotto mensen. En JVDB zelf. Meerdere keren.Voor de rest zitten er geen grote ronde mannen in de uber verdachte categorieen 6-10.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Een ander argument voor het doperen tijdens een hoogtestage: ik hoorde iemand uit het VdB-kamp (het gaat nu steeds over hem, maar je zou natuurlijk net zo goed een Menchov oid kunnen noemen natuurlijk) [...]
En dat is op zich natuurlijk al verdacht als anderen er gewoon helemaal niet op reageren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:43 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
In het geval van JVDB was het de ene na de andere persverklaring van verschillende Lotto mensen. En JVDB zelf. Meerdere keren.
Ik bedoelde meer dat ik steeds over Vandenbroeck begon, maar dat dat niet bedoeld was als persoonlijke hetze ofzo (voor je het weet heb je een Gesink vs VdB-discussie die uitmondt in een ouderwetse Nederland-Belgiëquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:43 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Nou ja, net zo goed... het Menchov-kamp heeft er niet eens op gereageerd voor zo ver ik weet. Kloden dacht ik ook niet. In het geval van JVDB was het de ene na de andere persverklaring van verschillende Lotto mensen. En JVDB zelf. Meerdere keren.Voor de rest zitten er geen grote ronde mannen in de uber verdachte categorieen 6-10.
Vino en Contador hadden ook niks te melden over hun "5", dacht ik.
Hoogtestages kan je eigenlijk niet verbieden (je kan moeilijk tegen een Colombiaanse renner die op 2000 meter woont zeggen dat hij maar moet verhuizen of hij mag geen prof worden), en zijn in zekere zin 'natuurlijk', EPO en bloedtransfusie zijn dat niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:04 schreef MallootJean het volgende:
Niet dat ik het gebruik van "verboden" middelen goedkeur, maar of je nou met een hoogtestage, bloedtransfusie of met EPOv3 op een hematocrietwaarde van 49,99999999 komt, wat maakt dat nou eigenlijk nog uit?
En dan heb je nog het slapen in een hogedrukkamer ook. Is nog moeilijker om te beoordelen of het wel/niet goed is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:31 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hoogtestages kan je eigenlijk niet verbieden (je kan moeilijk tegen een Colombiaanse renner die op 2000 meter woont zeggen dat hij maar moet verhuizen of hij mag geen prof worden), en zijn in zekere zin 'natuurlijk', EPO en bloedtransfusie zijn dat niet.
Daarnaast zijn die laatste natuurlijk veel effectiever. Met een hoogtestage krijg je je hematocriet misschien 1 of 2 punten omhoog (als dat al lukt, er is zelfs twijfel of een hoogtestage überhaupt wel voordelig is), maar dan kom je nog in de verste verte niet in de buurt van een hematocriet van 49, met EPO en bloedtransfusies kan je je niveau zo opkrikken dat een cleane atleet, hoe getalenteerd ook, nooit van je kan winnen, hoogtestages hebben dat effect niet.
lastig slot wel hoor, wordt niet makkelijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:36 schreef Blik het volgende:
1'50 voorsprong voor Freire alleenDie heeft volgens mij nog weinig gewonnen op zo'n manier. Zou mooi zijn als die het voor elkaar kreeg
die is afgestaptquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:48 schreef No-P het volgende:
Matthews dan maar? Of is hij afgestapt na die val?
Martens.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:54 schreef marcodej het volgende:
Was dat Tjallingii die nog meesprintte?
Daar is hij de komende 6 weken wel zoet mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:40 schreef Pino112 het volgende:
Voigt heeft zn schippersbeentje gebroken, moet eerst geopereerd worden.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:41 schreef No-P het volgende:
[..]
Daar is hij de komende 6 weken wel zoet mee.
Zal dan geen Tour betekenen? Maar hem kennende zal die wel fit zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:41 schreef No-P het volgende:
[..]
Daar is hij de komende 6 weken wel zoet mee.
punten neem ik aan, had ie gister ook aanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:23 schreef Felagund het volgende:
Lelijk truitje van Sagan. Is hij de leider van het jongerenklassement?
quote:Andrew Talansky and Ryder Hesjedal (Team Garmin-Cervelo), Christopher Froome (Sky Procycling), George Hincapie (BMC Racing Team), Francesco Bellotti (Liquigas-Cannondale), Grischa Niermann (Rabobank Cycling Team), Alexander Efimkin (Team Type 1-Sanofi Aventis), Jonathan Patrick McCarty (Team Spidertech Powered By C10) and Rob Britton (Bissell Cycling)
23u CET, dus 0u bij ons als ik het goed heb.quote:
Al loopt het nu weer wat op.quote:
Sutherland ook gelost.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Klein groepje, Ten Dam er nog bij terwijl Gerdemann al gelost is, dus die kan gaan stijgen.
Iddquote:Op zondag 22 mei 2011 00:16 schreef Mani89 het volgende:
Sutherland zat die niet ooit bij Rabo?
Hup Laurens
quote:Van 2001 tot en met 2004 reed hij voor het espoirs-team van Rabobank. In 2005 maakte hij de overstap naar de profformatie. Eind 2005 werd echter bekend dat hij tijdens de Ronde van Duitsland werd betrapt op het gebruik van clomifeen. Rabobank had hem inmiddels al ontslagen en op 21 december werd bekend dat Sutherland voor 15 maanden zou worden geschorst. In 2007 werd Sutherland opgenomen in een Amerikaanse profformatie.
Dat is nog erger dan vroeger in de Tour; gewoon met 3 man over zijn en nog 1 concurrent, nu 2, straks misschien 0?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:19 schreef wimderon het volgende:
Belachelijk goed wat Radioshack hier doet.
En dan zit Leipo er nog en Busche trekt al kilometers op kop met alleen Ten Dam die er nog aan kon blijven hangen en Schleck die net al even moest lossenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:20 schreef Mani89 het volgende:
Ja Horner lijkt nog geen enkele inspanning te hoeven doen.
Schleck eerder beter, dan slechter dan verwacht.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:46 schreef 045represent het volgende:
erg sterk gereden vandaag door de mannen van radioshack en natuurlijk ook erg goede prestatie van ten dam.
schleck stelt me een beetje teleur al is deze koers voor hem natuurlijk niet een piek-moment in het seizoen zoals dat denk ik wel is voor die amerikanen.
Ja wel redelijk bizar inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2011 09:57 schreef Leatherface het volgende:
Krasse dertigers die iedereen op een hoopje rijden, lol.
Hij kan wel duidelijk beter tijdrijden dan een Bettini.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:52 schreef Ereinion het volgende:
Wat is daar verrassend aan? Sagan kan niet veel op een lange klim, zeker niet als het in een redelijk veld is. Hij is meer een type Bettini (maar iets sneller, en voor mijn gevoel een mindere klimmer).
was in ander topic gepostquote:Op zondag 22 mei 2011 22:17 schreef TheArt het volgende:
Ik heb de foto hier niet voorbij zien komen, maar wat een ontiegelijk geluk heeft Denifl gehad eergisteren. Nadat hij lek reed en zo de aansluiting met Freire verloor, kwam hij daarna ook nog eens ten val en hoe.
[ afbeelding ]
Ah ja, ik zie het nu.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
was in ander topic gepostWielrennen: Gelukkig hebben we de foto's nog
Freire moest wel in zijn eentje weer allerlei capriolen uithalen om goed voorin te komen. Dat lukt hem dan weer op een fantastische manier, maar met concurrenten als Goss, Henderson en Sagan (die wel op een goede manier gebracht worden) is die energie heel duur.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:01 schreef marcodej het volgende:
Goss wint slotetappe, voor Sagen. Freire zat ook goed, maar op waarde geklopt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 1 Christopher Horner (USA) Team RadioShack 23:46:41 2 Levi Leipheimer (USA) Team RadioShack 0:00:38 3 Thomas Danielson (USA) Team Garmin-Cervelo 0:02:45 4 Christian Vande Velde (USA) Team Garmin-Cervelo 0:03:18 5 Tejay Van Garderen (USA) HTC-Highroad 0:03:23 6 Laurens Ten Dam (Ned) Rabobank Cycling Team 0:03:26 7 Rory Sutherland (Aus) UnitedHealthcare Pro Cycling 0:04:12 8 Andy Schleck (Lux) Leopard Trek 0:04:33 9 Steve Morabito (Swi) BMC Racing Team 0:04:50 10 Ryder Hesjedal (Can) Team Garmin-Cervelo 0:06:16 |
Zo doet hij het altijd. Of alleen of met een piloot a la Flecha, maar meer ook niet. Freire lijkt toch echt over zijn hoogtepunt heen.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Freire moest wel in zijn eentje weer allerlei capriolen uithalen om goed voorin te komen. Dat lukt hem dan weer op een fantastische manier, maar met concurrenten als Goss, Henderson en Sagan (die wel op een goede manier gebracht worden) is die energie heel duur.
Ik dacht dat ze daar Brajkovic gingen uitspelen? En Klöden was ook niet bepaald slecht bezig dit jaar. Al sluit het een het ander niet uit natuurlijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Horner gaat nu voor het podium in de Tour, naar eigen zeggen.
Gaat hij een Landisje doen?
Ze volgen het gebruikelijke radioshack procedee. Ze rijden voor degeen die het beste staat na de eerste bergrit. Tot dan is Leipo, Horner, Brajkovic en Kloden beschermt. Ik hoop dat ze Busche meenemen in elk geval.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar Brajkovic gingen uitspelen? En Klöden was ook niet bepaald slecht bezig dit jaar. Al sluit het een het ander niet uit natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |