Desnoods had je die van een ander gedeletequote:Op zondag 15 mei 2011 20:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja sorry, ik had ik toevallig de lapo.
quote:UPDATE: Rellen, vuurwerk en vechtpartijen met op Museumplein. Er wordt met hekken, bakstenen & glas gegooid.
quote:UPDATE: Aantal mensen gewond geraakt door verdrukking in de massa. Ziekenwagens kunnen door de drukte moeilijk weg. Achter het podium wordt een noodhospitaal ingericht. De situatie is 'rommelig', met veel mensen die te veel gedronken hebben. Agenten in burger verrichten arrestaties. ME rukt op en gaat het plein schoonvegen. Verslaggever RTV NH: "Ongelofelijk dat het zo snel uit de hand is gelopen."
hehequote:Op zondag 15 mei 2011 20:45 schreef Deisyy het volgende:
Beter 3 sterretjes op je shirt, dan 3 shirts in je .........
Geld, drugs, auto's, je kent het!quote:
het goede leven dus hequote:Op zondag 15 mei 2011 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geld, drugs, auto's, je kent het!![]()
Hoe is het met jou?
Wat mij betreft slopen ze daar de halve stad, ik vind het prima. Maar voor de duidelijkheid, op de Veluwe nemen we geen vluchtelingen meer opquote:Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet zeiken, dat hoort er gewoon een beetje bij, gewoon geinig, beetje relletjes enzo, proost
Ow, we waren het er hier net over eens dat die bossen daar bij jullie uitstekend kunnen functioneren als strafkampquote:Op zondag 15 mei 2011 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat mij betreft slopen ze daar de halve stad, ik vind het prima. Maar voor de duidelijkheid, op de Veluwe nemen we geen vluchtelingen meer op
Huh, Koos, die had toch afscheid genomen ??quote:Op zondag 15 mei 2011 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Koos Spee wil een landelijk meldpunt voor misdragingen
KoosSpee
Doe maar niet, 't is hier nog goed toeven (behalve dan 't laatste weekend van juni)quote:Op zondag 15 mei 2011 20:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, we waren het er hier net over eens dat die bossen daar bij jullie uitstekend kunnen functioneren als strafkamp
Was het maar zo'n feest. Straks na de reclame trouwens een leuke aanhouding van een Brabander denk ik. 'k Heb giene rooie cent, 'k heb niks en mien vrouw heb geen riebewies"quote:Op zondag 15 mei 2011 21:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh, Koos, die had toch afscheid genomen ??
Nouquote:Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef Jian het volgende:
Ha, die Rehab hier gaat trouwens een stuk harder als deze SC. Is dat "the place to be" hier tegenwoordig?
Allemaal mensen met een slecht huwelijkquote:Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef Jian het volgende:
Ha, die Rehab hier gaat trouwens een stuk harder als deze SC. Is dat "the place to be" hier tegenwoordig?
Als er wat te stoken valt ben ik paraat, chefquote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Allemaal mensen met een slecht huwelijk
Voor een appel en een ei steel ik koeien uit de wei!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:50 schreef gomi het volgende:
[..]
het goede leven dus he
met mij ook alles lekker. beetje druk geweest met van alles en nog wat, maar nu weer wat rustiger
Ik ook, met twee kachels weet je gelijk wat m'n hobby isquote:Op zondag 15 mei 2011 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Als er wat te stoken valt ben ik paraat, chef
Oh dan heb je BBQ hè?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe maar niet, 't is hier nog goed toeven (behalve dan 't laatste weekend van juni)
¿Que?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh dan heb je BBQ hè?
Ik heb er tussen neus en lippen iets over gehoord toevallig, dat krijg je in zo'n klein huis.
Bedankt voor de uitnodiging om toestemming te vragen.
Ik moet schijnbaar toestemming aan Ian vragen of ik mee mag komen.quote:
En dat moet van wie? God?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik moet schijnbaar toestemming aan Ian vragen of ik mee mag komen.
samenwonen an sich was niet verkeerd hoor, maar waren andere dingen die weer aan bod kwamen. en dat was een reden om te nokken. was gewoon verstandiger voor ons allebei.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor een appel en een ei steel ik koeien uit de wei!
Ja, hoe is het daarmee. Het samenwonen was geen succes verhaal geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |