jaquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jadan zit ik in de
Ardennen
met de motor!
Blurred: aardappelen eten we idd zelden.. gekookt vind ik ze iig niet echt lekker/spannend, maar soms eten we ze wel gebakken, maar dan bij voorkeur in de schil, met veel knoflook enzo
Zo écht maar 's weg. Zit te wachten tot Mr.Mo mailt, teken van leven en dat hij goed is aangekomen enzomaar hij zal wel weer....... *ping* ah, mail, ik kan 'veilig' weg
!
slechte ervaring (eigen en van anderen) met HTC en heb in samsung ook niet veel vertrouwen (al is dat misschien wat minder gefundeerdquote:
nope, dit keer nietquote:Op maandag 16 mei 2011 09:27 schreef Perruche het volgende:
hoI! Bijlezen
[..]
netjes heurSodabread zelfgemaakt?
nou ja, niet expliciet (vroeger moest hij SMS-en, maar daar ben ik een beetje van afquote:Op maandag 16 mei 2011 09:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]doen jullie dat elke dag? Mailen dat je goed bent aangekomen?
ik ben een sprekende wekker voor de duutser, meestal. Maar de hele dag mailen, nee. Soms, als we ergens aan moeten denken ofzo, maar that's it. Anders kom ik ook niet aan werken toe!quote:Op maandag 16 mei 2011 09:34 schreef Viking84 het volgende:
Oh, nou ja, ik zeg niks, want ik Whatsapp ook de hele dag met M en wij zijn niet eens getrouwd.
Heerlijk he! Ik hoop dat ze het komend weekend in engeland ook hebben!!quote:Op maandag 16 mei 2011 09:33 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nope, dit keer niet
heb superlekkere gevonden in superquinn, was nog warm toen ik het kocht gisteren
Ik doe het ook niet de hele dag hoor en we hebben zelden live contact. Hij zegt iets, ik lees dat een uurtje later en zeg iets terug, hij leest dat een uurtje later etc.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben een sprekende wekker voor de duutser, meestal. Maar de hele dag mailen, nee. Soms, als we ergens aan moeten denken ofzo, maar that's it. Anders kom ik ook niet aan werken toe!
Ik had vroeger een Nokia 5210, met zo'n rubberen frontje. Zulks een coole telefoonquote:Op maandag 16 mei 2011 09:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
![]()
Ik heb een Motorola Defy! En die is cool, want hij is stuiterproof en waterdicht en stofdicht enzo. En natuurlijk niemand die dezelfde telefoon heeft.
Ik heb nog weleens heimwee naar mijn 3210.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Nokia 5210, met zo'n rubberen frontje. Zulks een coole telefoon.
Niet zwaar denk ik, geloof alleen fietsen. Maar heb hem niet gedaanquote:Op maandag 16 mei 2011 09:43 schreef Mini. het volgende:
Perruche, jij doet toch ook zo'n fitplan he? Hoe uitgebreid/zwaar is die fittest aan het begin?
Die had ik ook! Die is ook stuiterproof.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Nokia 5210, met zo'n rubberen frontje. Zulks een coole telefoon.
Welke locatie, bedoel je? Utrecht, Leidsche Rijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Niet zwaar denk ik, geloof alleen fietsen. Maar heb hem niet gedaanWaar zit je eigenlijk?
O: smoothie (spinazie, kleine banaan, kamutmelk, lijnzaad)
T: 1 speltboterham boter/hagelslag
L: aardappelgratin, groene asperge, kip kerrie
T: 200 gr rauwkost, handje noten
D: couscous salade (olijven, komkommer, feta, tomaat)
S: 45 minuten cardio, buikspieren, mini workout
T: stukje brownie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |