abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96852469

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic : Als versieren niet zo makkelijk gaat #3

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Ron Paul 2012
pi_96852486

Clare Maguire vind ik in deze video beeldschoon. Echt precies waar ik gelijk voor val. Die ogen. O+ De wijsheid die ze met zich mee lijkt te dragen. Mooi hoor.
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 19:42:39 #3
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96852570
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:39 schreef Daalder82 het volgende:

[..]

Te veel oogschaduw. Ben ik nu heel hard tegen schenen aan het schoppen als ik zeg dat de afbeelding met niet veel doet? ;).

Ik kom nog terug over wat ik nu mooi vind als ik eraan denk morgen
uhm, ik weet niet eens wie je bent.
dus hoe kan je me dan tegen de schenen schoppen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96852626
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:39 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ow bah. Nee, maar wel beter dan die gratenpakhuizen natuurlijk.

Supernanny. :'( :r
Nanny heeft ook wel wat. :Y ik val eigenlijk wel op stevige vrouwen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96852650
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:40 schreef Supersoep het volgende:

Clare Maguire vind ik in deze video beeldschoon. Echt precies waar ik gelijk voor val. Die ogen. O+ De wijsheid die ze met zich mee lijkt te dragen. Mooi hoor.
Ik vind haar een beetje gothic. Ze lijkt precies op een meisje waar ik bij in de klas zat op de middelbare, maar lelijk is ze niet vind ik. Beter dan die ene ''droomvrouw'' van je (die met die dikke chinees).
pi_96852683
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik vind haar een beetje gothic. Ze lijkt precies op een meisje waar ik bij in de klas zat op de middelbare, maar lelijk is ze niet vind ik. Beter dan die ene ''droomvrouw'' van je (die met die dikke chinees).
Dezelfde soort ogen toch wel, donker en indringend enzo (mede dankzij make-up). Dus misschien dat ik daar enorm op val.
Ron Paul 2012
pi_96852928
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:45 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dezelfde soort ogen toch wel, donker en indringend enzo (mede dankzij make-up). Dus misschien dat ik daar enorm op val.
Ik vraag me af wat je van Megan Fox vindt? Zij heeft ook wel een beetje een indringende uitstraling. Ik vind haar perfect, behalve haar lichaam, dat vind ik wel weer lelijk omdat ze te dun is in mijn ogen.
pi_96853003
Megan Fox heeft een bitchy uitstraling. Dan mag ze mooie ogen hebben, daar knap ik dan toch weer op af. Ze blijft wel mooi natuurlijk maar ik ga er niet wakker van liggen of over lopen fantaseren.
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 19:52:42 #9
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96853039
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:51 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat je van Megan Fox vindt? Zij heeft ook wel een beetje een indringende uitstraling. Ik vind haar perfect, behalve haar lichaam, dat vind ik wel weer lelijk omdat ze te dun is in mijn ogen.
Megan Fox heeft een lelijk gezicht met slechte huid, daar kun je braille vanaf lezen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96853111
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:45 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Oh, met make-up heb ik ook wel zulke ogen.
pi_96853318
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef Supersoep het volgende:
Megan Fox heeft een bitchy uitstraling. Dan mag ze mooie ogen hebben, daar knap ik dan toch weer op af. Ze blijft wel mooi natuurlijk maar ik ga er niet wakker van liggen of over lopen fantaseren.
Lig jij van sommige vrouwen wakker dan, of fantaseer je erover? Haha, ik vind wel meerdere vrouwen ''perfect'' of een droomvrouw maar ik weet dat ik ze niet kan krijgen dus fantaseren heeft geen zin.

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Megan Fox heeft een lelijk gezicht met slechte huid, daar kun je braille vanaf lezen
Ja, vind ik ook :P
pi_96853388
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:57 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Lig jij van sommige vrouwen wakker dan, of fantaseer je erover? Haha, ik vind wel meerdere vrouwen ''perfect'' of een droomvrouw maar ik weet dat ik ze niet kan krijgen dus fantaseren heeft geen zin.

Nee maar ik kan wel zoiets hebben van: "awww die is echt knap.... " en dan kan ik een tijdje zwijmelen. Van Megan Fox word ik niet koud of warm en die zal dus ook nooit in mn hoofd zitten.
Ron Paul 2012
pi_96853461
Wat vinden de vrouwen van de man in de OP mits hij zijn bril afzet?
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 20:01:52 #14
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96853524
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:00 schreef Supersoep het volgende:
Wat vinden de vrouwen van de man in de OP mits hij zijn bril afzet?
Dat is natuurlijk totaal niet te zeggen, iedereen is lelijk als 'ie zo'n gezicht trekt en gefotografeerd wordt met zo'n lens. :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96853590
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:01 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk totaal niet te zeggen, iedereen is lelijk als 'ie zo'n gezicht trekt en gefotografeerd wordt met zo'n lens. :')
En die bek. :{ Zo'n bek trek ik altijd naar een meisje uit m'n klas (uit pure verveling tijdens colleges) en zo gaat 't dan over en weer. Kinderachtig heh :'(
pi_96854316
Hodfr, ik ben een weekendje niet en ik kan 10 delen teruglezen -O-
Children of the night. What music they make.
pi_96855539
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:
Daarom gaat versieren niet zo makkelijk, je wordt er steeds door afgeleid.
Bij jou gaat het de laatste tijd aardig goed, toch? Wanneer is de date eigenlijk? :D

[ Bericht % gewijzigd door Re op 15-05-2011 20:46:39 ]
  zondag 15 mei 2011 @ 20:44:25 #18
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96855709
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Wanneer is de date eigenlijk? :D
pi_96855829
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Bij jou gaat het de laatste tijd aardig goed, toch? Wanneer is de date eigenlijk? :D
Ergens dit jaar nog wel verwacht ik. ;)
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 20:47:23 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96855856
zo opgeschoond, kuttroll mag weer gaan fietsen :W
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 15 mei 2011 @ 20:48:17 #21
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96855910
Hé, als die leuke posten over mij zijn verdwenen :( .
The view from nowhere.
pi_96855946
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:48 schreef deelnemer het volgende:
Hé, als die leuke posten over mij zijn verdwenen :( .
Dan beginnen we even opnieuw.

Nog geneukt?
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 20:50:30 #23
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96856044
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:46 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ergens dit jaar nog wel verwacht ik. ;)
Dat zeg je over je verre neefje als die vraagt wanneer 'ie mag komen logeren, toch niet tegen een potentieel interessante dame! :o Kom op, beetje actie hoor Supersoep :D Dalijk wordt ze weg gekaapt omdat je te weinig hebt ondernomen. ;(
pi_96856104
quote:
9s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:50 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat zeg je over je verre neefje als die vraagt wanneer 'ie mag komen logeren, toch niet tegen een potentieel interessante dame! :o Kom op, beetje actie hoor Supersoep :D Dalijk wordt ze weg gekaapt omdat je te weinig hebt ondernomen. ;(
Joh, dat hebben we toch allemaal al besproken, zulke dingen. Ik heb alles al ondernomen wat ik moet ondernemen. Misschien is het volgende week al wel, weet jij veel. Het kan zelfs al geweest zijn! :P
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 20:52:14 #25
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96856151
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:51 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Joh, dat hebben we toch allemaal al besproken, zulke dingen. Ik heb alles al ondernomen wat ik moet ondernemen. Misschien is het volgende week al wel, weet jij veel. Het kan zelfs al geweest zijn! :P
Naah, dat zou je dan wel melden toch :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')