ik zie hem nietquote:
jij hebt zeker ook weer getwitterdquote:
Princes_Black Ellisquote:
die is netjes. Niks mis meequote:Op zondag 15 mei 2011 18:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Princes_Black Ellis
@ @SST_Joanna Staan toch zat leuke en positieve berichten hier over jou. En we kunnen jou niet allemaal helemaal geweldig vinden
heb net even gekeken, maar zonder in te loggen zie je maar de helft en ik werd gewaarschuwd dat ik niet ingelogd had en weg beeldquote:
Oww?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:30 schreef schommelstoel het volgende:
Monique weer aan het janken!
En Alex wil weer aandacht van zijn vrouwtje.
ja van Knag en van princes die zie ik welquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:33 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Niet alleen over mij maar over alle bewoners! Jeetje. Als het de bedoeling is de kwetsen dan gaat dat ze goed af. Wat een haat en nijd!
44 minutes ago Favorite Retweet Reply
Zit ze hier op fok! de cossen terug te lezen ofzo
Nouquote:Op zondag 15 mei 2011 18:33 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Niet alleen over mij maar over alle bewoners! Jeetje. Als het de bedoeling is de kwetsen dan gaat dat ze goed af. Wat een haat en nijd!
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:34 schreef kaatje50 het volgende:
waar zien jullie die dan??? snap helemaal niets van dat twitter
had ze dat maar niet moeten doenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:33 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
dan zeg ik wie ik ben op twitterquote:
lolquote:Op zondag 15 mei 2011 18:35 schreef Blackprinces het volgende:
SST_Philip Philip
Heb jij het nou over poepen?? RT @SST_Joanna: Verder heb ik het zojuist ingeslikt, ga het nu verteren en straks uit poepen!
![]()
![]()
Ik zie m net inddquote:Op zondag 15 mei 2011 18:36 schreef knagsje het volgende:
knagsje knagsje
@ @SST_Philip @SST_Joanna schijtlijsters...
30 seconds agoFavorite Reply Delete » SST_Philip Philip
Heb jij het nou over poepen?? RT @SST_Joanna: Verder heb ik het zojuist ingeslikt, ga het nu verteren en straks uit poepen!
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Misschien doen ze aan poepsexquote:Op zondag 15 mei 2011 18:36 schreef knagsje het volgende:
knagsje knagsje
@ @SST_Philip @SST_Joanna schijtlijsters...
30 seconds agoFavorite Reply Delete » SST_Philip Philip
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
ook goed, hou ik het lekker geheimquote:
Ja zag ik ookquote:Op zondag 15 mei 2011 18:37 schreef knagsje het volgende:
mamaloe M. Zaru
@ @SST_Joanna Goh, heb jij onder een steen geleefd met andere RLS? Je zet jezelf in de picture. Dan krijg je dat.
6 minutes ago Favorite Retweet Reply
Niemand weet dat ik repelsteeltje heetquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:37 schreef knagsje het volgende:
mamaloe M. Zaru
@ @SST_Joanna Goh, heb jij onder een steen geleefd met andere RLS? Je zet jezelf in de picture. Dan krijg je dat.
6 minutes ago Favorite Retweet Reply
Nou daar zitten we op te wachtenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:39 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Philip Philip
Ik ben nog steeds niet thuis geweest. Zodra ik thuis ben kom ik met webcam op de chat! Ziet @kostergerard er wel weer fit uit? ;-)
7 seconds ago Favorite Retweet Reply
Zitten we weer tegen dat hoofd aan te hikken.quote:
Ik dus ook niet. Zie wel per bewoner hun twitter, maar niet wat jullie schrijven. Laatst kreeg ik van iemand een linkje naar de algemene SST twitter en kon ik meelezen, maar nu kan ik dat niet meer vinden.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:34 schreef kaatje50 het volgende:
waar zien jullie die dan??? snap helemaal niets van dat twitter
Nou ja ..... zijn ogen...quote:Op zondag 15 mei 2011 18:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zitten we weer tegen dat hoofd aan te hikken.
Ohhhh maakt niet uit, ik wachte tot je opende maar gebeurde niet en ik ben wat ongeduldig vandaagquote:
Die ogen van hem vind ik eng brr.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zitten we weer tegen dat hoofd aan te hikken.
OMFG waar zijn ouders als die kids ze nodig hebbenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:44 schreef mazaru het volgende:
Het is teletubbietijd op die tinychat. Er stond net een kind zijn oranje onderbroek te showen.
Waarschijnlijk in de veronderstelling dat dat kind gewoon zijn huiswerk aan het maken is.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
OMFG waar zijn ouders als die kids ze nodig hebben
Echt? Wat een sneu volk daar.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:44 schreef mazaru het volgende:
Het is teletubbietijd op die tinychat. Er stond net een kind zijn oranje onderbroek te showen.
Ben blij dat alle 2 de pc's hier beneden staan, ik check regelmatig wat ze aan t doen zijn eropquote:Op zondag 15 mei 2011 18:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in de veronderstelling dat dat kind gewoon zijn huiswerk aan het maken is.
Goede zaak. Dat kind kun je het ook niet kwalijk nemen. Op die leeftijd denk je heel naïefquote:Op zondag 15 mei 2011 18:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ben blij dat alle 2 de pc's hier beneden staan, ik check regelmatig wat ze aan t doen zijn erop
Bah, wat een engerd. Als ze al 16 is, ze ziet er een stuk jonger uit.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:49 schreef mazaru het volgende:
die djkoi zit volgens mij die sharon te versieren. Dat kind is 16!
Gatver!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:49 schreef mazaru het volgende:
Je kan het kind niet kwalijk nemen, maar ik heb wel tegen ze gezegd mocht iemand je ooit vragen iets van kleding uit te doen of dergelijke roep mij er onmiddelijk bij danquote:Op zondag 15 mei 2011 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goede zaak. Dat kind kun je het ook niet kwalijk nemen. Op die leeftijd denk je heel naïef
Gisteren zei ze dat ze 16 was.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Bah, wat een engerd. Als ze al 16 is, ze ziet er een stuk jonger uit.
Dat werd door een meisje gevraagd op die chat. Ook een kind. Maar er zitten te veel creeps op het internet om dat op een openbare chat te doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Je kan het kind niet kwalijk nemen, maar ik heb wel tegen ze gezegd mocht iemand je ooit vragen iets van kleding uit te doen of dergelijke roep mij er onmiddelijk bij dan
Je kan je kind wel waarschuwen en ook vertellen dat op internet ook rare dingen gebeuren.
Dat kind mag dan wel naief zijn maar aan de andere kant....waarom zou je ingodsnaam je onderbroek showen
misschien denkt hij wel dat het sst_sharon is. Daar was hij "fan"vanquote:Op zondag 15 mei 2011 18:49 schreef mazaru het volgende:
Ja, dat heb ik gelezen, maar vond toen al dat ze een stuk jonger leek. Ik heb kinderen van die leeftijd dus er aardig kijk op.quote:
Tja.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat werd door een meisje gevraagd op die chat. Ook een kind. Maar er zitten te veel creeps op het internet om dat op een openbare chat te doen.
Die djkoi bijvoorbeeld. Typisch zo'n creep.
Hij heeft niet alleen het hoofd van een creep. Maar iemand van over de 30, die zijn telefoonnummer aan zo'n jong ding doorgeeft, daar gaan bij mij de haren in mijn nek van overeind staan.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Tja.
Maar dat iemand er raar uit ziet wil niet per definitie betekenen dat het zo'n creep is.
Ouders moeten kinderen echt wat meer voorbereiden op internet enzo
is het wel zeker dat dat een meisje was en ook een kind? Op een chat kan iedereen zich anders voordoenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat werd door een meisje gevraagd op die chat. Ook een kind. Maar er zitten te veel creeps op het internet om dat op een openbare chat te doen.
Die djkoi bijvoorbeeld. Typisch zo'n creep.
issie haar echt aan het versieren??quote:Op zondag 15 mei 2011 18:56 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelezen, maar vond toen al dat ze een stuk jonger leek. Ik heb kinderen van die leeftijd dus er aardig kijk op.
Maar al was ze achttien, blijf het nogal sleazy vinden dat zon volwassen ouwe kerel zo'n meisje probeert te versieren.![]()
@Flashbox, Dank je voor je uitleg.
godallemachtigquote:Op zondag 15 mei 2011 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft niet alleen het hoofd van een creep. Maar iemand van over de 30, die zijn telefoonnummer aan zo'n jong ding doorgeeft, daar gaan bij mij de haren in mijn nek van overeind staan.
Ben het met je eens dat het de verantwoordelijkheid van de ouders is om hun kinderen daar beter voor te waarschuwen en in de gaten te houden wat ze uitspoken.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Tja.
Maar dat iemand er raar uit ziet wil niet per definitie betekenen dat het zo'n creep is.
Ouders moeten kinderen echt wat meer voorbereiden op internet enzo
zou makkelijk kunnen dat ze jonger is.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:56 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelezen, maar vond toen al dat ze een stuk jonger leek. Ik heb kinderen van die leeftijd dus er aardig kijk op.
Maar al was ze achttien, blijf het nogal sleazy vinden dat zon volwassen ouwe kerel zo'n meisje probeert te versieren.![]()
@Flashbox, Dank je voor je uitleg.
Er was al iemand die vroeg waarom hij zijn telefoonnummer aan een minderjarige doorgaf, daar reageerden ze allebei nogal schamper op.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
issie haar echt aan het versieren??
niemand grijpt in??
Goedzo, ik kom er niet meer in. Maar laten jullie je maar even horen. Word echt een beetje misselijk als ik dit soort verhalen hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
godallemachtig
ik ga er effe naartoe
Hebben ze geen mod daar of hij dat zelf?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:00 schreef mazaru het volgende:
Er was al iemand die vroeg waarom hij zijn telefoonnummer aan een minderjarige doorgaf, daar reageerden ze allebei nogal schamper op.
maar gelukkig dat wel iemand er al wat van zei.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er was al iemand die vroeg waarom hij zijn telefoonnummer aan een minderjarige doorgaf, daar reageerden ze allebei nogal schamper op.
Vraag mij ook af van wie die chat is. Van sst zelf?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hebben ze geen mod daar of hij dat zelf?
Volgens mij zit er geen mod.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hebben ze geen mod daar of hij dat zelf?
weet ook dat je niet persé op het uiterlijk af mag gaan, maar toen ik gisteravond hier wat caps zag van de deelnemers op die chat, had ik ook een vervelend gevoel...quote:Op zondag 15 mei 2011 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft niet alleen het hoofd van een creep. Maar iemand van over de 30, die zijn telefoonnummer aan zo'n jong ding doorgeeft, daar gaan bij mij de haren in mijn nek van overeind staan.
Neen, van dat jochie Mikey of zoiets.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:01 schreef MartineLongchamp het volgende:
Vraag mij ook af van wie die chat is. Van sst zelf?
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:54 schreef Blackprinces het volgende:
zitten jullie nou weer allemaal op die chat te loeren??
Ik heb vanmiddag even zitten kijken maar volgens mij wilde die engerd zelf mod worden.quote:
Oke tnx.quote:
Er roept nu iemand de hele tijd PEDOquote:Op zondag 15 mei 2011 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag even zitten kijken maar volgens mij wilde die engerd zelf mod worden.
of zijn nr aan haar geven, nee hoor vind ik niet sporenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:05 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Oke tnx.
Doet er niet toe of die gasten als creeps eruit zien. , maar blijft vreemd. Wat moet zo'n kerel van over de dertig met het tel. nummer van zo'n meisje.
Oh, toch maar even loeren dan.quote:
OMG, heb even gekeken, maar het is net of hij alle sst bewoners persoonlijk kent en hij wil ze opzoeken en zo...quote:Op zondag 15 mei 2011 19:04 schreef Candyfreak het volgende:
http://twitter.com/#!/DJ_KOI Dat is zijn twitter
zijn er meer die denken dat ze ze persoonlijk kennen.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:07 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
OMG, heb even gekeken, maar het is net of hij alle sst bewoners persoonlijk kent en hij wil ze opzoeken en zo...
Die gast spoort idd niet
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zijn er meer die denken dat ze ze persoonlijk kennen.
leiever dat ie de bewoners afgaat dan kleine kids denk ik dan maar
er gebeurt nix johquote:Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zo raar, de ene keer kan ik meekijken, de andere keer niet. Is die creep nog online?quote:
zitten anders ook volwassenen tussen hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 19:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
zijn gewoon allemaal kids daar hoor.........
djkoi bedoel je?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Is dat hip tinychat?
Wie is die meneer met die snor rechts onderin
Weet niet, kan niet inloggen ;0quote:
ja maar die chatten nietquote:Op zondag 15 mei 2011 19:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zitten anders ook volwassenen tussen hoor
Ja, dat is hemquote:Op zondag 15 mei 2011 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo raar, de ene keer kan ik meekijken, de andere keer niet. Is die creep nog online?
Ik ga vanaaf wel beetje normaal vroeg naar bed.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:21 schreef knagsje het volgende:
kinderchat, vanavond laat word het wel weer ff lachen
Ik ben de huldiging van Ajax aan t kijken. Veel leuker.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:20 schreef Blackprinces het volgende:
Nou ik ga er weer weg, niks byzonders daar
Ja best wel veelquote:Op zondag 15 mei 2011 19:27 schreef Blackprinces het volgende:
Zijn er nog leuke bn-ers die je kan volgen op twitter?
En een ban nadat hij terug kwam.quote:
Hij zit nu te schreeuwen dat hij 1 waarschuwing geeft, en dat hij daarna mensen van de chat gaat gooien.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Is dat hip tinychat?
Wie is die meneer met die snor rechts onderin
Gadverquote:Op zondag 15 mei 2011 19:33 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Hij had zijn telefoonummer aan een minderjarige gegeven.
Creep, maar hou me op de hoogte, ik heb een ban. Het is een gave.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:33 schreef Candyfreak het volgende:
En nu is hij de vermoorde onschuld. En die kinderen komen allemaal voor hem op, omdat hij zo 'aardig' is.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:33 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Huh, jij een ban daar? Ze zijn niet goeeeeed!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte, ik heb een ban. Het is een gave.
ban op die chat???quote:Op zondag 15 mei 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Creep, maar hou me op de hoogte, ik heb een ban. Het is een gave.
Yep, omdat ik hem een pedo noemde. Stumpers.quote:
Okequote:Op zondag 15 mei 2011 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, omdat ik hem een pedo noemde. Stumpers.
Is dat ook een figuur van de kliek dat jij een ban hebt?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Creep, maar hou me op de hoogte, ik heb een ban. Het is een gave.
Ja, dat wilde hij vanmiddag al. Echt een engerd.quote:
Hoe krijg je het voor elkaar!!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek dan als ie foonnummers weggeeft aan minderjarigenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een soort van ouwe lul achter zijn webcam. Bedoel je die?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:37 schreef Poezewoes het volgende:
Is dat ook een figuur van de kliek dat jij een ban hebt?
Geen idde maar omdat je zo snel geband werdquote:Op zondag 15 mei 2011 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een soort van ouwe lul achter zijn webcam. Bedoel je die?
Misschien is LS mod, dan heb ik het nakijken.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:42 schreef Poezewoes het volgende:
Geen idde maar omdat je zo snel geband werd
Laterrrquote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien is LS mod, dan heb ik het nakijken.
Ik ga bankhangen, fijne avond allemaal.
Laterssssquote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:46 schreef shomila het volgende:
Guido komt erop, ik ga ff me stofzuiger uit de kast halen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:46 schreef shomila het volgende:
Guido komt erop, ik ga ff me stofzuiger uit de kast halen.
Volgens mij die koicreepquote:Op zondag 15 mei 2011 19:51 schreef shomila het volgende:
Wie zit daar nou de hele tijd mensen te bannen?
Blijkbaar. Volgens zijn eigen zeggen wel. En BQ is daar ook al geband omdat ze hem aanvielquote:
Bant ie veel volwassene??quote:Op zondag 15 mei 2011 19:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blijkbaar. Volgens zijn eigen zeggen wel. En BQ is daar ook al geband omdat ze hem aanviel
Guido heeft er net zelf 1 geopendquote:Op zondag 15 mei 2011 19:57 schreef sjampoeh het volgende:
geen idee
guido wil er in, maar dan moet er een bakvis uit. ik stel voor kim of misskate
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:59 schreef sjampoeh het volgende:
ze moeten hun vinger nu opsteken als ze wat willen zeggen![]()
en zo hoort t met kidsquote:Op zondag 15 mei 2011 19:59 schreef sjampoeh het volgende:
ze moeten hun vinger nu opsteken als ze wat willen zeggen![]()
echt een leuke capquote:
http://tinychat.com/cestguideau Hij zit hier nu.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik heb echt de timing van Alex overgenomen. Elke keer als Karim op de chat is, ben ik er niet of kom ik er niet meer in.
Guido schijnt zelf een tinychat te hebben geopend, nu zitten ze daar allemaal, Gerard, Karim en Guidoquote:Op zondag 15 mei 2011 20:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik heb echt de timing van Alex overgenomen. Elke keer als Karim op de chat is, ben ik er niet of kom ik er niet meer in.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:03 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
http://tinychat.com/cestguideau Hij zit hier nu.
Jemig, ze worden helemaal gek als ze Karim zienquote:
Hij heeft ze gewoon allemaal gebannedquote:Op zondag 15 mei 2011 20:09 schreef Poezewoes het volgende:
zou Guido nou zelf niet webcams weg kunnen drukken?
Echt niet te volgen.quote:
Ja dat is een lolbroekquote:Op zondag 15 mei 2011 20:11 schreef shomila het volgende:
Die tessiegirl heeft er ook zin an wat een gezicht zeg.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:17 schreef shomila het volgende:
Ik kan Guido niet verstaan. Ik vroeg of hij zittend kon stofzuigen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:20 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Omdat Guido en co in een andere chat zitten.
Is toch beter zoquote:Op zondag 15 mei 2011 20:20 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Omdat Guido en co in een andere chat zitten.
Tot later. Heb t ook uitgezet, is mij te snel en chaotisch.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef mazaru het volgende:
Ik word er even gek van, ik ga mijn filmpje verder af kijken. Tot later
vind t wel leuk om te zien hoe enthousiast sommige zijn daar.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:30 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Ben er maar weggegaan
Ik altijd al gehad. Ik vond m erg leuk. Alleen toen ie over fok begon te mekkeren was ik niet zo blij.quote:
Toen had hij ook voor mij afgedaan, maar nu ik hem weer zo ziequote:Op zondag 15 mei 2011 20:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik altijd al gehad. Ik vond m erg leuk. Alleen toen ie over fok begon te mekkeren was ik niet zo blij.
Maar ik ook zwak voor m
Vind hem humor hebben, leuk dat ie zelf zo'n chat heeft geopend.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Toen had hij ook voor mij afgedaan, maar nu ik hem weer zo zie
Vind m schattigquote:Op zondag 15 mei 2011 20:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
Vind Guido nog echt zo'n kind, maar dat komt misschien omdat mijn oudste zoon dezelfde leeftijd heeft.
zit ie djkoi ook bij Guido?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:50 schreef knagsje het volgende:
dj Koi moet zijn jingle ff laten horen....doet ie ut niet
en al die enthousiasten, vind t echt leuk voor mquote:Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef Poezewoes het volgende:
http://tinychat.com/cestguideau?tw
Is leuk alleen Guido
Zit jij er ook ?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en al die enthousiasten, vind t echt leuk voor m
ja zit ook te luisteren naar hem hij geeft wel zoveel mogelijk antwoordquote:Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef Poezewoes het volgende:
http://tinychat.com/cestguideau?tw
Is leuk alleen Guido
guido wordt vast heeeeeeeel populair hoor op de kinder chatquote:Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en al die enthousiasten, vind t echt leuk voor m
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik lees mee daar (voor zover t is te volgen)
Yep denk t wel..quote:Op zondag 15 mei 2011 20:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
guido wordt vast heeeeeeeel populair hoor op de kinder chat![]()
![]()
![]()
die andere tinychat dan dus?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:59 schreef BONG4002 het volgende:
Even langsgeweest op de tinychat en zag Sharon
Verbaast me niets. Het is al uren een enorme onrust en kabaal. Schreeuwende mensen, auto's die heel hard toeterend rondrijden, vuurwerk en ik hoor veel helikopters en sirenes.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:57 schreef MargrietV het volgende:
zo 15 mei 2011, 20:37
| lees voor
Gewonden bij huldiging Ajax AMSTERDAM - Rondom de huldiging van Ajax is een aantal mensen gewond geraakt. Een aantal raakte gewond door verdrukking in de massa. Ambulances kunnen door de drukte moeilijk wegrijden. Achter het podium is een noodhospitaal ingericht om gewonden te verzorgen.
Rondom het Museumplein is de situatie rommelig. Er zijn veel mensen die te veel gedronken hebben. Hoeveel mensen gewond zijn geraakt is onduidelijk.
Voor de politie ligt op dit moment de nadruk op het veilig wegleiden van de fans uit de binnenstad, aldus een woordvoerder. Dat loopt op zich goed, aldus de zegsman. „Maar er is drank in de man. Hier en daar ontstaat een vechtpartij en worden vernielingen aangebracht.”
ik zag haar ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:59 schreef BONG4002 het volgende:
Even langsgeweest op de tinychat en zag Sharon
Vervelende enge man is dat, ik lees al niet meer mee.quote:
http://tinychat.com/secretstoryquote:Op zondag 15 mei 2011 21:00 schreef sjampoeh het volgende:
iemand linkje van tinychat waar sharon zit ?
zit jou nou Guido te stalkenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:00 schreef sjampoeh het volgende:
iemand linkje van tinychat waar sharon zit ?
Leuk he?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Guido weg, op zijn chat was ie wel relaxt.
Ja heel anders als de secretstory chat, dat is toch niet te doen met al die herriequote:Op zondag 15 mei 2011 21:02 schreef PoezeligDing het volgende:
ja leuk toch even . hij moet ook wel gestoord worden van die bakvissen oh my lordyquote:Op zondag 15 mei 2011 21:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Leuk he?
Vond t leuk dat ie wat positiefs zag
Hij wil hier op FOK! zijn account gedelete hebben las ikquote:Op zondag 15 mei 2011 21:02 schreef PoezeligDing het volgende:
ah nee johquote:Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij wil hier op FOK! zijn account gedelete hebben las ik
Oh, nou, dat kan toch ?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heel slim dus van mij om binnen te blijven. Jammer hoor dat het zo moet gaan, terwijl het alleen maar een feestje zou moeten zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:02 schreef MargrietV het volgende:
20.50: Er wordt in Amsterdam gegooid met stenen, hekken en glazen, melden mensen op twitter.
jij zat je ook rot te typen hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja leuk toch even . hij moet ook wel gestoord worden van die bakvissen oh my lordy
Moet ie niet doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Moet ie niet doen.
Kijk kritiek moeten ze ook wel een beetje kunnen hebben.
En net zo goed als wij over bepaalde letters heen lezen, zo moeten hun dat ook gewoon doen.
Dat weet ik niet, moet je Guido vragen maar denk dat hij slecht tegen kritiek kan kennelijkquote:
Er is kritiek en er is kritiek.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Moet ie niet doen.
Kijk kritiek moeten ze ook wel een beetje kunnen hebben.
En net zo goed als wij over bepaalde etters heen lezen, zo moeten hun dat ook gewoon doen.
Hij is nog jongquote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, moet je Guido vragen maar denk dat hij slecht tegen kritiek kan kennelijk
ooo ze verpesten het iedere keer weerquote:Op zondag 15 mei 2011 21:02 schreef MargrietV het volgende:
20.50: Er wordt in Amsterdam gegooid met stenen, hekken en glazen, melden mensen op twitter.
Zit jij ook in Amsterdam?quote:
Bon nuitquote:Op zondag 15 mei 2011 21:10 schreef sjampoeh het volgende:
ik ga er van tussen, lekker vroeg naar bed![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op zondag 15 mei 2011 21:10 schreef sjampoeh het volgende:
ik ga er van tussen, lekker vroeg naar bed![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |