ik zie hem nietquote:
jij hebt zeker ook weer getwitterdquote:
Princes_Black Ellisquote:
die is netjes. Niks mis meequote:Op zondag 15 mei 2011 18:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Princes_Black Ellis
@ @SST_Joanna Staan toch zat leuke en positieve berichten hier over jou. En we kunnen jou niet allemaal helemaal geweldig vinden
heb net even gekeken, maar zonder in te loggen zie je maar de helft en ik werd gewaarschuwd dat ik niet ingelogd had en weg beeldquote:
Oww?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:30 schreef schommelstoel het volgende:
Monique weer aan het janken!
En Alex wil weer aandacht van zijn vrouwtje.
ja van Knag en van princes die zie ik welquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:33 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Niet alleen over mij maar over alle bewoners! Jeetje. Als het de bedoeling is de kwetsen dan gaat dat ze goed af. Wat een haat en nijd!
44 minutes ago Favorite Retweet Reply
Zit ze hier op fok! de cossen terug te lezen ofzo
Nouquote:Op zondag 15 mei 2011 18:33 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Niet alleen over mij maar over alle bewoners! Jeetje. Als het de bedoeling is de kwetsen dan gaat dat ze goed af. Wat een haat en nijd!
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:34 schreef kaatje50 het volgende:
waar zien jullie die dan??? snap helemaal niets van dat twitter
had ze dat maar niet moeten doenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:33 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
dan zeg ik wie ik ben op twitterquote:
lolquote:Op zondag 15 mei 2011 18:35 schreef Blackprinces het volgende:
SST_Philip Philip
Heb jij het nou over poepen?? RT @SST_Joanna: Verder heb ik het zojuist ingeslikt, ga het nu verteren en straks uit poepen!
![]()
![]()
Ik zie m net inddquote:Op zondag 15 mei 2011 18:36 schreef knagsje het volgende:
knagsje knagsje
@ @SST_Philip @SST_Joanna schijtlijsters...
30 seconds agoFavorite Reply Delete » SST_Philip Philip
Heb jij het nou over poepen?? RT @SST_Joanna: Verder heb ik het zojuist ingeslikt, ga het nu verteren en straks uit poepen!
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Misschien doen ze aan poepsexquote:Op zondag 15 mei 2011 18:36 schreef knagsje het volgende:
knagsje knagsje
@ @SST_Philip @SST_Joanna schijtlijsters...
30 seconds agoFavorite Reply Delete » SST_Philip Philip
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
ook goed, hou ik het lekker geheimquote:
Ja zag ik ookquote:Op zondag 15 mei 2011 18:37 schreef knagsje het volgende:
mamaloe M. Zaru
@ @SST_Joanna Goh, heb jij onder een steen geleefd met andere RLS? Je zet jezelf in de picture. Dan krijg je dat.
6 minutes ago Favorite Retweet Reply
Niemand weet dat ik repelsteeltje heetquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:37 schreef knagsje het volgende:
mamaloe M. Zaru
@ @SST_Joanna Goh, heb jij onder een steen geleefd met andere RLS? Je zet jezelf in de picture. Dan krijg je dat.
6 minutes ago Favorite Retweet Reply
Nou daar zitten we op te wachtenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:39 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Philip Philip
Ik ben nog steeds niet thuis geweest. Zodra ik thuis ben kom ik met webcam op de chat! Ziet @kostergerard er wel weer fit uit? ;-)
7 seconds ago Favorite Retweet Reply
Zitten we weer tegen dat hoofd aan te hikken.quote:
Ik dus ook niet. Zie wel per bewoner hun twitter, maar niet wat jullie schrijven. Laatst kreeg ik van iemand een linkje naar de algemene SST twitter en kon ik meelezen, maar nu kan ik dat niet meer vinden.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:34 schreef kaatje50 het volgende:
waar zien jullie die dan??? snap helemaal niets van dat twitter
Nou ja ..... zijn ogen...quote:Op zondag 15 mei 2011 18:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zitten we weer tegen dat hoofd aan te hikken.
Ohhhh maakt niet uit, ik wachte tot je opende maar gebeurde niet en ik ben wat ongeduldig vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |