ofcorsequote:Op zondag 15 mei 2011 18:06 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Waarom niet? Is toch leuk? Ik vind je écht leuk.
BEN NOG MAAGD !quote:Op zondag 15 mei 2011 18:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt al 100e vriendjes gehad, die ene meer die je neukt maakt echt niet uit.
Okay, DM even je MSN. Gaan we gezellig praten.quote:
U snapt het, Dimens.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt al 100e vriendjes gehad, die ene meer die je neukt maakt echt niet uit.
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:13 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Okay, DM even je MSN. Gaan we gezellig praten.
Je hebt toch geen adidas vestjes en een BlackBerry?
Ik heb een adiddas vest ja , en een blackberryquote:Op zondag 15 mei 2011 18:13 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Okay, DM even je MSN. Gaan we gezellig praten.
Je hebt toch geen adidas vestjes en een BlackBerry?
DMquote:Op zondag 15 mei 2011 18:12 schreef Swomp het volgende:
Ts stuurde me zojuist een pm met haar hyves en denk nu dat ze mijn habbo account krijgt
Meisjes van 14 horen geen maagd meer te zijn in deze wereld, tijd dus dat je daar vanaf komt.quote:
Doe normaal man, ?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
DM
[..]
Meisjes van 14 horen geen maagd meer te zijn in deze wereld, tijd dus dat je daar vanaf komt.
Neuqen?quote:
Maar je lijkt me écht leuk, zou ik heel misschien je MSN mogen?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:14 schreef Amaliasnoep het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een adiddas vest ja , en een blackberry
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:16 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Maar je lijkt me écht leuk, zou ik heel misschien je MSN mogen?![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:16 schreef Floxcie het volgende:
NEE
[..]
Maar je lijkt me écht leuk, zou ik heel misschien je MSN mogen?![]()
Ik doe normaal mevrouw Wever.quote:
Dit verklaart ook waarom ze nog maagd is.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:18 schreef Swomp het volgende:
Ts op haar hyves;
im a belieber 'Justin bieber believer
DMquote:Op zondag 15 mei 2011 18:18 schreef Swomp het volgende:
Ts op haar hyves;
im a belieber 'Justin bieber believer
Kleine borstjes, kort rokje.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:22 schreef Dimens het volgende:
Ik krijg al een stijfje bij de gedachte hoe strak haar kutje wel niet zal zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dit
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:24 schreef Driepink het volgende:
Ga gewoon een echt spel spelen, zoals Runescape..
Ik bied jou ook altijd iets aan, maar daar ga je ook nooit op in, waarom vraag ik je, waarom?!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:27 schreef xSummergirlx het volgende:
Jammer dat je niet op mijn aanbod ingaat. Ik begrijp dat je graag de aandacht wilt van onze mannelijke users, maar ik ben er serieus over. Ik heb HC banken, ik bied je alles wat je maar wilt. Waarom? Waarom, vraag ik je.
sryquote:Op zondag 15 mei 2011 18:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik bied jou ook altijd iets aan, maar daar ga je ook nooit op in, waarom vraag ik je, waarom?!
Ze heeft verschillende trauma`s, en wil dit niet nog een keer meemaken.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik bied jou ook altijd iets aan, maar daar ga je ook nooit op in, waarom vraag ik je, waarom?!
Hallo ik ben Bernd van modellencastingbureau Bernd.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:29 schreef Floxcie het volgende:
Amalia, als je gewoon je MSN naar mij had gestuurd dan was dit nooit gebeurd.
Maar je, FOK!broeders, wat gaat er gebeuren met dit meisje?
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:29 schreef Floxcie het volgende:
Maar je, FOK!broeders, wat gaat er gebeuren met dit meisje?
quote:
quote:
quote:
quote:
Maar natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mag ik je dan wel toevoegen op habbo als vriend ?
Hoeveel HC banken bied je op mijn verzameling rubberen eendjes?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:27 schreef xSummergirlx het volgende:
Jammer dat je niet op mijn aanbod ingaat. Ik begrijp dat je graag de aandacht wilt van onze mannelijke users, maar ik ben er serieus over. Ik heb HC banken, ik bied je alles wat je maar wilt. Waarom? Waarom, vraag ik je.
Als je ook een eend met een kerstmuts hebt, zal ik het misschien overwegen.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:31 schreef gamezz het volgende:
[..]
Hoeveel HC banken bied je op mijn verzameling rubberen eendjes?
Potje pixelsexxen op de bedden?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:31 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
zoek je sgatje (met bedden) van supermegaboi291
Ik hoopte eigenlijk op de duikplank, maar bubbelbad is ook goed.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:38 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zullen we daarna afkoelen in het bubbelbad?
Had wel veel zeldzame shit. Denk alleen niet dat ik mijn wachtwoord en username na 8 jaar nog weet.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:33 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Als je ook een eend met een kerstmuts hebt, zal ik het misschien overwegen.
Sorry, ik wou het intiem houden.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op de duikplank, maar bubbelbad is ook goed.
Ik weet de mijne nog wel, maar ik kan niet meer op habbo. Mijn ouders hebben de site geblokkeerd omdat er pedofielen op zaten oid.quote:Op
zondag 15 mei 2011 18:39 schreef gamezz het volgende:
[..]
Had wel veel zeldzame shit. Denk alleen niet dat ik mijn wachtwoord en username na 8 jaar nog weet.
Proxyquote:Op zondag 15 mei 2011 18:40 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Sorry, ik wou het intiem houden.
[..]
Ik weet de mijne nog wel, maar ik kan niet meer op habbo. Mijn ouders hebben de site geblokkeerd omdat er pedofielen op zaten oid.
Ik kwam om eerlijk te zijn nooit verder dan de lobby, ik snapte de kamers nooit..quote:Op zondag 15 mei 2011 18:40 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
[..]
Ik weet de mijne nog wel, maar ik kan niet meer op habbo. Mijn ouders hebben de site geblokkeerd omdat er pedofielen op zaten oid.
Verstandige ouders, gaat toch nergens over dat spel.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:40 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ja, maar eerst kochten ze walliekaarten voor me en vervolgens het blokkeren.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:41 schreef gamezz het volgende:
[..]
Verstandige ouders, gaat toch nergens over dat spel.
Ik mag het legaal doen, jij bent gewoon jaloers. Moeten we je opgeven met onze bezem?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:38 schreef Dientje12 het volgende:
Echt een stelletje gasten zijn het hier ook,
14 jarig meisje zet een topic en alle mannelijke fokkers willen sex met haar
Hoe oud ben je dan summergirl?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:40 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
[..]
Ik kom zometeen.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik gun het je mijn vriend.
Mijn habbo kamer.
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:41 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ja, maar eerst kochten ze walliekaarten voor me en vervolgens het blokkeren.Weggegooid geld.
Daar ben ik om heel eerlijk te zijn ook wel benieuwd naar..quote:Op zondag 15 mei 2011 18:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan summergirl?
In je fobo lijk je wel 20 jaar.
Dat staat er omdat ik mijn vriendenlijst heb leeggemaakt.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:46 schreef Apenzoon het volgende:
3x advies voor je, onderin je habbo scherm.
Niet de leeftijd van Somermeisje wetenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Daar ben ik om heel eerlijk te zijn ook wel benieuwd naar..
Ga haten.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:48 schreef Dientje12 het volgende:
TS is helemaal weggejaagd en topic is overgenomen de ronddwalende fokkers
Ik vond het wel toepasselijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:47 schreef Bematli het volgende:
[..]
Dat staat er omdat ik mijn vriendenlijst heb leeggemaakt.
Heb wel genoeg echte vrienden hoor
Ja, ik. Maar ik ben mobiel dus ga zometeen chickies hosselen met jouquote:Op zondag 15 mei 2011 18:48 schreef Dimens het volgende:
Komt er nog iemand naar mijn kamer toe? http://www.habbo.nl/room/31322857
Ik kom eraan.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:48 schreef Dimens het volgende:
Komt er nog iemand naar mijn kamer toe? http://www.habbo.nl/room/31322857
Maak dan een nieuw account aan?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:54 schreef Driepink het volgende:
Ik kom niet naar je kamerAnders ziet iedereen op mijn Facebook dat ik aan Habbo doe
Soort van: Keeping up appearances (ofzoiets)
Het boeiend vinden wat andere mensen van je denken.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:54 schreef Driepink het volgende:
Ik kom niet naar je kamerAnders ziet iedereen op mijn Facebook dat ik aan Habbo doe
Soort van: Keeping up appearances (ofzoiets)
sryquote:Op zondag 15 mei 2011 18:55 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Het boeiend vinden wat andere mensen van je denken.
Over 10 minuten ben ik er.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kom dan. http://www.habbo.nl/room/31322857
IK DACHT DAT JE OP MIJ WACHTTE? FUCK JOU.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar blijf je dan, ik wacht op je in het bad?
Jij mag niet op habbo en ik moet iemand hebben om mee in bad te gaan, sry sry vergeef mij.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:51 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
IK DACHT DAT JE OP MIJ WACHTTE? FUCK JOU.
Onmogelijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Het lukt me niet, het lot houdt mij tegen.
Wij hebben chickies nodig.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Het lukt me niet, het lot houdt mij tegen.
Oké, zie je zo.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:53 schreef Driepink het volgende:
Ik weet niet hoe dit allemaal werkt.. Zullen we anders gewoon een echt bad opzoeken mensen ?
http://www.habbo.nl/room/29190110quote:Op zondag 15 mei 2011 20:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, hoe kom ik in die habbokamer dan, of bedoelde je dat niet?
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:01 schreef Floxcie het volgende:
Ik zit met Morpheus uit The Matrix in bad.
[ afbeelding ]
Doxhotel man, gratis meubi.quote:
Hihi hij staat in mijn kamer.quote:
Zomermeisje.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doxhotel man, gratis meubi.![]()
[..]
Hihi hij staat in mijn kamer.
Hoe heet jij, dan worden we vriendjes of misschien meer.
Geen Habbo of Dox spelen.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:13 schreef essentieel het volgende:
ik ga me niet helemaal registreren voor een of andere kutsite dus ik kom niet.
Je linkt verkeerd.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.habbo.nl/client?forwardId=2&roomId=29190110
Maak een account.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:20 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik kan niet op Habbo, anders was ik er wel.
Ik heb een account, ik kan er gewoon niet op. Ouders hebben geblokkeerd omdat pedofielen.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:20 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik heb een account, ik kan er gewoon niet op. Ouders hebben geblokkeerd omdat pedofielen.
Je ouders hebben verstand van internet.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:20 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik heb een account, ik kan er gewoon niet op. Ouders hebben geblokkeerd omdat pedofielen.
Whaha. Je kunt het omzeilen.... weet alleen niet meer hoequote:Op zondag 15 mei 2011 20:20 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed. Een jongensavatar op habbo voegde me toe, zijn naam was jongejongen58, en hij zei me 'hee, ik ben 38,maar dat is niet erg,toch?'. Ik vertelde het aan mijn ouders en sindsdien mag ik niet meer op Habbo.quote:
Modem, filter weghalen.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:22 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Whaha. Je kunt het omzeilen.... weet alleen niet meer hoe
Ga in je browser naar http://192.168.1.1/quote:Op zondag 15 mei 2011 20:23 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed. Een jongensavatar op habbo voegde me toe, zijn naam was jongejongen58, en hij zei me 'hee, ik ben 38,maar dat is niet erg,toch?'. Ik vertelde het aan mijn ouders en sindsdien mag ik niet meer op Habbo.
Nouwja zeg.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:37 schreef xSummergirlx het volgende:
mii bOii negeerde myy opeens.. en njaa.. kweet t gwn nie meer..
Ik heb niets gedaan, zij wilde zoenen en zo maar niet gedaan en was hele tijd bij jou.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:52 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Moet jij niet met die blonde troela de wereld bekijken?
Ben je er nog?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan, zij wilde zoenen en zo maar niet gedaan en was hele tijd bij jou.
sorry sorry.
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga in je browser naar http://192.168.1.1/
of http://192.168.1.0/
en dan admin admin en dan ergens habbo.nl weg halen
lindgren is een chickquote:Op zondag 15 mei 2011 21:08 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Habbo Lido.. Lindgren heeft een chiiick
Ik heb niks geknipt ik vond een balkje waarmee ik history kon doen en maakte daar een pic van.quote:
d0pe, d0pe.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb niks geknipt ik vond een balkje waarmee ik history kon doen en maakte daar een pic van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |