quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ze lijkt nu op die vent van Army of Lovers.
Wel!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:06 schreef kvd het volgende:
Lois Driggs Cannon, de aanstaande ex-vrouw van Buzz Aldrin. Echt verspookt is ze niet,...
het lijkt net of ie lipgloss op heeftquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:07 schreef kvd het volgende:
Mag de vriend van een celeb ook? Shane Warne, de vriend van Elisabeth Hurley en tevens een verdienstelijke cricketspeler/coach
Nog niet zo heel lang geleden
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]
en met een beetje make-up erbij
[ afbeelding ]
ik vind het meer lijken alsof zijn wenkbrauwen geëpileerd zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:07 schreef kvd het volgende:
Mag de vriend van een celeb ook? Shane Warne, de vriend van Elisabeth Hurley en tevens een verdienstelijke cricketspeler/coach
Nog niet zo heel lang geleden
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]
en met een beetje make-up erbij
[ afbeelding ]
ieeeeeeeeeeelgg ik zie het ook!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:29 schreef Injetta het volgende:
Heeft hij nu een gat in zijn keel????
Ik vind het een griezel om te zien zo. Hoe kan ze met zoiets rond lopen??
Vandaar dus. Nooit naar gekeken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:46 schreef Tamashii het volgende:
Zij zat in Charmed toch, was een onwijs lekker ding.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:49 schreef HappyGirl91 het volgende:
Maar Rose had toch een ongeluk gehad of zo? Iets waarbij haar gezicht beschadigd is geraakt?
Ik weet het niet zeker, maar ik meende zoiets te hebben gehoord
Ze is daarna waarschijnlijk doorgeslagen, zoals wel vaker gebeurt in dat soort gevallen.quote:In 2007, McGowan was injured in a car accident that left her with a deep cut on her face, for which she has admitted to undergoing plastic surgery.
Bron: http://www.popeater.com/2011/03/24/rose-mcgowan--plastic-surgery/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |