Hij stond er al.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Je moet dat stuk tekst echt al gecopy paste hebben gehad
Vergeet reserve batterijen voor je GR niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef Verras het volgende:
TO = TK zit dus niet bij het examen economie dus.
Alhoewel het wel makkelijk is, maar ik ga verder met M&O nu en straks even wat eten. Wat nemen jullie morgen mee trouwens voor M&O examen qua spullen en eten?
Check! Gisteren nog nieuw pakje gekocht voordat de winkel sloot!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vergeet reserve batterijen voor je GR niet.
Ik heb in mijn havo/vwo-tijd 0x een passer gebruikt.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ohja, moet ook nog een passer kopen :l, en nieuwe batterijen ja
Oja, nog maar 0 keer tegengekomen tijdens het maken van examens.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Die vage parabolen die je krijgt als je de aftand tussen 2 dingen gelijk wilt houden
Had ik maar een tijdmachine...quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Etsu het volgende:
Over 24 uur staan de antwoorden op het internet.
Kun je zien hoe hard je gefaald hebt!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Etsu het volgende:
Over 24 uur staan de antwoorden op het internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |