Nee je snapt het niet. Vanavond lekker vroeg naar bed en de tv uitlaten. Dan is het eerder voorbij!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ben ik weer weg.
[..]
Wel hoor.
[..]
Je voelt je aangesproken?
Klopt, daarom was zijn reactie wel mooi 'Zat 'ie er niet mooi in dan?'quote:Op zondag 15 mei 2011 17:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook niet zo aardig van haar he?
Lullig om dat nog even in te wrijven bij die jongenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Serieus? Wat in en in slecht van haar dan
Wat een baasquote:Op zondag 15 mei 2011 17:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt, daarom was zijn reactie wel mooi 'Zat 'ie er niet mooi in dan?'
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lullig om dat nog even in te wrijven bij die jongen
Mja, zo zie je maar dat tokkies niet enkel onder de supporters zitten.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:24 schreef Saind het volgende:
Wat een kutwief die Barbara zeg, alleen maar zeiken
Ja, heel goeie reactiequote:Op zondag 15 mei 2011 17:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt, daarom was zijn reactie wel mooi 'Zat 'ie er niet mooi in dan?'
Goede mentaliteit denk ik. Het is nog mooier: ten gevolge van die hartaanval heeft AZ hem gedumpt, Ajax wilde hem wel oppikken en daar slaagde hij dus wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jeetje, best wel zwaar dan, je moet toch maar met die spanning om kunnen gaan elke wedstrijd.
Dit is beter dan een tattoo te vroeg op je poot zetten.quote:
Jij bent ook een kansloze nerd ook héquote:Op zondag 15 mei 2011 17:15 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb de neiging om een logo van Ajax te maken met daarbij 3 gele sterren die vroeger op iemand zijn trui zaten.
Maar dat doe ik niet want dan ben ik weer een week weg.![]()
Ik moest lachenquote:
Ja, zijn mentaliteit is idd goed, als hij dit aankan.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Goede mentaliteit denk ik. Het is nog mooier: ten gevolge van die hartaanval heeft AZ hem gedumpt, Ajax wilde hem wel oppikken en daar slaagde hij dus wel.
Neuh. Je hoeft je eigen houding niet te projecteren op de supporters van de tegenstanders.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:28 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Krijg ik nu 100 Twente supporters achter me aan?
Edit: geboren en getogen in het oosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |