quote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
Even tussendoor () Op twitter door Simon (van Nick)
[..]
Haha, da's wel weer heerlijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
hahaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Valt een tekstschrijver ook onder componist?
Er is op die opleidingen toch vast wel genoeg volk te vinden dat aan het Songfestival wil meedoen... zoveel sterallures zullen ze toch nog niet hebben...quote:Op zondag 15 mei 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Top idee, maar dan moet je dus 10 artiesten uberhaupt zo ver zien te krijgen...
En 10 Choreografen die niet vast zitten aan een contract met een van de commerciele dansprogramma's, en 10 componisten.
En ze staan niet echt in de rij. Maar misschien als de AVRO er een Op zoek naar onze Songfestivalheld van maakt...
Ik ben bang dat de TROS niet luistertquote:Op zondag 15 mei 2011 23:11 schreef totebel het volgende:
[..]
Da's eigenlijk gewoon een verdomd goed idee
We kunnen hier op FOK! een actie beginnen? Ik had er zelfs al een topic over geopend...quote:Op zondag 15 mei 2011 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de TROS niet luistert
copy pasten dan maarquote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
We kunnen hier op FOK! een actie beginnen? Ik had er zelfs al een topic over geopend...
en het dan als een olievlek uit laten breiden.. en alle ons ten dienste staande middelen gebruikenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
We kunnen hier op FOK! een actie beginnen? Ik had er zelfs al een topic over geopend...
Ben ik de gelukkige mod die dan hier het spul in de gaten moet houden?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:20 schreef Greys het volgende:
HALLO<
()
Ik vind het een goed plan.
Franklin moet sowieso, of hij nou wil of niet, want dan kunnen yvonne en ik mee
Hahaha.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
You little slut!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, jullie hoeven niet thuis te blijven hoor, ik wil gewoon ook mee. En dan bied ik me aan aan de toekomstige Eric Saades, Loukossen en Mylordosjes!
Laat hem de kost maar verdienen daarquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |