ik had al een date hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 15:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou zelfs dat kan ik wel begrijpen maar ik begrijp niet dat volwassene en kids in 1 chat samen gaan.
Heyy brengt me op een idee, zullen we een dating site beginnen?
Kunnen we ons de klere lachen....
Ik maak er nooit 1 aan wacht altijd netje, moet alleen verdomme is leren niet tegen een slotje aan te knallenquote:
nee joh leuk een site met chat en cam....en wij dan volgen en ons rot lachenquote:
waarom open je niet?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:39 schreef bamby het volgende:
[..]
Ik maak er nooit 1 aan wacht altijd netje, moet alleen verdomme is leren niet tegen een slotje aan te knallen
wat bedoel je dan???quote:Op zondag 15 mei 2011 15:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee joh leuk een site met chat en cam....en wij dan volgen en ons rot lachen
ik zie t helemaal voor me
Ik zou (tijdje terug) samen met een oude maat (nu is hij een lul) een datingsite gaan openen, compleet met chats en cams...quote:
Dat volgen en rot lachen lijkt me leuk, maar zou zelf nooit zoals op die tiny on cam gaan zitten.Niet dat ik me ergens voor hoeft te schamen maar prive is privequote:Op zondag 15 mei 2011 15:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee joh leuk een site met chat en cam....en wij dan volgen en ons rot lachen
ik zie t helemaal voor me
Oh die is zo geweldig, krijg op gegeven moment gewoon een brok in me strot...quote:Op zondag 15 mei 2011 15:43 schreef MargrietV het volgende:
Deze zal ik nooit vergeten! .
Probeer maar eens niet te lachen!
die ken ik! Mijn zus heeft met haar op de spinazieacademie gezeten!quote:
nou dat heb ik ook hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 15:43 schreef bamby het volgende:
![]()
[..]
Dat volgen en rot lachen lijkt me leuk, maar zou zelf nooit zoals op die tiny on cam gaan zitten.Niet dat ik me ergens voor hoeft te schamen maar prive is prive
ik denk dat niemand van FOK zijn cam durft aan te zettenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zou (tijdje terug) samen met een oude maat (nu is hij een lul) een datingsite gaan openen, compleet met chats en cams...
Wij de boel beheren enzo.
Maar als dan dat soort figuren als gister erop zitten kan je jezelf gewoon een breuk lachen.
Zag ik ff voor me
toch zijn er zat die zoiets doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik denk dat niemand van FOK zijn cam durft aan te zetten
Die is zo leukquote:Op zondag 15 mei 2011 15:43 schreef MargrietV het volgende:
Deze zal ik nooit vergeten! .
Probeer maar eens niet te lachen!
willy alfredo????????????Roept u maarrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 15 mei 2011 15:45 schreef MargrietV het volgende:
Zo heb ik jullie al genoeg verveeld:? Dan ga ik gewoon verder met mijn spelletje! Roept U maar lol!
Ja dat welquote:Op zondag 15 mei 2011 15:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou dat heb ik ook hoor
maar bij t idee lig ik al in een deuk
zet eerst hier maar eens een foto van jezelf???quote:Op zondag 15 mei 2011 15:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
toch zijn er zat die zoiets doen.
nou ja ik laat t idee varen, maar al genoeg pret gehad bij t idee eraan...
echt niet...had ik al gezegd doe ik nietquote:Op zondag 15 mei 2011 15:46 schreef knagsje het volgende:
[..]
zet eerst hier maar eens een foto van jezelf???
Denk dat ik hier een potje bonje zou krijgen,mannetje houd daar hellemaal niet van vind alles prima maar dat niet hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 15:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
kvind je UI wel mooi hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 15:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
echt niet...had ik al gezegd doe ik niet
dan gaan we toch privéquote:Op zondag 15 mei 2011 15:49 schreef bamby het volgende:
[..]
Denk dat ik hier een potje bonje zou krijgen,mannetje houd daar hellemaal niet van vind alles prima maar dat niet hoor
nou je krijgt wat anders,,,,, ging naar concert van haar, zat eerste rij, recht voor haar, kreeg slappe lach,,,, en ben zaal uitgezet.....quote:Op zondag 15 mei 2011 15:46 schreef knagsje het volgende:
[..]
willy alfredo????????????Roept u maarrrrrrrrrrrrrrrr![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou je krijgt wat anders,,,,, ging naar concert van haar, zat eerste rij, recht voor haar, kreeg slappe lach,,,, en ben zaal uitgezet.....
wat is er mis met fado muziek dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou je krijgt wat anders,,,,, ging naar concert van haar, zat eerste rij, recht voor haar, kreeg slappe lach,,,, en ben zaal uitgezet.....
en dat is me in Kopenhagen ook gebeurd! Was speciale voorstelling van het Deens Ballet,,,,, staat daar een bijna 2 meter lange Noor,,,, en een piepkleine ballerina,... en die lange lummel gaat met zijn voeten heen en weer.... en het was zo komisch! Tranen van het lachen!quote:
ik zat gister prive met veltmanus en deed me voor als vrouw....ik lag in een deuk johquote:
en dan moet je maar serieus kunnen blijven kijkenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:53 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en dat is me in Kopenhagen ook gebeurd! Was speciale voorstelling van het Deens Ballet,,,,, staat daar een bijna 2 meter lange Noor,,,, en een piepkleine ballerina,... en die lange lummel gaat met zijn voeten heen en weer.... en het was zo komisch! Tranen van het lachen!
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zat gister prive met veltmanus en deed me voor als vrouw....ik lag in een deuk joh![]()
prachtige muziek alleen Mevrouw trilde vreselijk met een mondhoek.... tja.... had gewoon op rij 100 moeten zitten,quote:
Jij snapt hem!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en dan moet je maar serieus kunnen blijven kijken
wat is in godsnaam fado muziek??quote:Op zondag 15 mei 2011 15:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
prachtige muziek alleen Mevrouw trilde vreselijk met een mondhoek.... tja.... had gewoon op rij 100 moeten zitten,
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zat gister prive met veltmanus en deed me voor als vrouw....ik lag in een deuk joh![]()
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 02:06 schreef knagsje het volgende:
Safety Notice: Never give out your contact information or picture. You can be recorded while using video.
Click Here for more video chat safety tips
Click here to DISABLE Private Messages.
[1:52] veltmanus: wie ben jij
[1:53] veltmanus: HALLO
[1:54] knagsje: iki ben knagsje en jij?
[1:54] veltmanus: Heeeeeej ja ik ben Veltmanus
[1:54] veltmanus: allz lekker met jou?
[1:54] knagsje: oh, en nu?
[1:54] veltmanus: hahaha jah en nu
[1:55] veltmanus: hoe lang ben je hier per dag?
[1:55] knagsje: ik heb het net ontdekt
[1:55] veltmanus: Ik wordt eigenlijk na drie minuten al knettergek hier
[1:56] veltmanus: vandaar dat ik maar even een gesprek aan knoop met iemand
[1:56] knagsje: ben je man of vrouw
[1:56] veltmanus: man
[1:56] knagsje: shit
[1:56] veltmanus: en jij
[1:56] veltmanus: hahaha
[1:56] knagsje: ikke vrouw
[1:56] veltmanus: zoek je vroeuwen dan specifiek?
[1:56] knagsje: ik knaag graag aan...
[1:57] veltmanus: hahahaha
[1:57] veltmanus: owkee vandaar je naam
[1:57] knagsje: yep
[1:58] knagsje: heb jij ook zo een ding dan?
[1:58] veltmanus: yep
[1:58] veltmanus: ik heb er nog wel een liggen in de koelkast
[1:58] veltmanus: ik neem aan dat je een fris komkommertje bedoelt
[1:58] knagsje: nee een echte...waar woon je?
[1:59] veltmanus: in Utrecht
[1:59] knagsje: das niet zover
[1:59] veltmanus: nee lekker centraal
[1:59] knagsje: ik in boskoop
[1:59] veltmanus: alhoewel, ik moest van de week naar Grunn best ver
[2:00] veltmanus: ow Boskoop van de plantenkwekerijtjes
[2:00] veltmanus: daar heb ik heel veel boompjes geladen
[2:00] knagsje: hey manus?
[2:00] veltmanus: jahaa
[2:00] knagsje: hoe oud ben je?
[2:01] veltmanus: Ik ben 43
[2:01] veltmanus: vind je dat oud?
[2:01] knagsje: ik 41
[2:01] veltmanus: ow ok
[2:01] veltmanus: gelukkig
[2:01] knagsje: hoe zie je eruit?
[2:01] veltmanus: eeehm ik heb donker haar, blauwe ogen en 1,90M
[2:02] veltmanus: ik heb nog steeds donker haar en alles zit er nog
[2:02] knagsje: zooow leker...
[2:02] veltmanus: hahaha
[2:02] knagsje: date jij wel eens??
[2:02] veltmanus: nou eigenlijk niet echt de laatste tijd
[2:02] veltmanus: ben een beetje druk
[2:03] veltmanus: Ik werk in de luchtvaart en dat is nou eenmaal druk
[2:03] knagsje: ow.....
[2:03] knagsje: loop ik nu een blauwtje???
[2:04] veltmanus: Nou eeh je hebt me niet iets specifiek gevraagd dus wat mij betreft niet]
[2:04] veltmanus: Hoe zie jij er uit dan
[2:04] knagsje: lang bruin haar groene ogen en 1.75
[2:05] veltmanus: hmmm nou dat klinkt wel goed heej
[2:05] knagsje: maar ja als je geen tijd heb
[2:05] veltmanus: Ik wil best een keer met je daten hoor
en is altijd trieste muziek...quote:Op zondag 15 mei 2011 15:57 schreef MargrietV het volgende:
[..]
fado is nationale volksmuziek van Portugal, net zo als Spanje zijn flamengo heeft.
oww okequote:Op zondag 15 mei 2011 15:57 schreef MargrietV het volgende:
[..]
fado is nationale volksmuziek van Portugal, net zo als Spanje zijn flamengo heeft.
als ie t nog eens doet hamer pakken, doe ik ook altijd...quote:Op zondag 15 mei 2011 15:59 schreef bamby het volgende:
Mijn pc knalde ineens uit, kreeg een melding u systeem is hersteld van een ernstige fout
Ja las je berichtjes hierquote:Op zondag 15 mei 2011 15:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:01 schreef knagsje het volgende:
2:12] knagsje: 2 weken?
[2:13] veltmanus: niet via twitter
[2:13] veltmanus: ja?
[2:13] knagsje: oke
[2:13] knagsje: welke mail heb je dan?
[2:13] veltmanus: hier heb je m'n mail:
[2:13] veltmanus: veltmanm@msn.com
[2:13] veltmanus: en de jouwe?
[2:14] knagsje: likmeklitje@hotmail.com
Lolquote:Op zondag 15 mei 2011 16:01 schreef knagsje het volgende:
2:12] knagsje: 2 weken?
[2:13] veltmanus: niet via twitter
[2:13] veltmanus: ja?
[2:13] knagsje: oke
[2:13] knagsje: welke mail heb je dan?
[2:13] veltmanus: hier heb je m'n mail:
[2:13] veltmanus: veltmanm@msn.com
[2:13] veltmanus: en de jouwe?
[2:14] knagsje: likmeklitje@hotmail.com
Ik vroeger ook wel eens gedaan (na me scheiding)quote:
farce majeurquote:Op zondag 15 mei 2011 16:03 schreef MargrietV het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 15 mei 2011 16:02 schreef MargrietV het volgende:
aangezien dit eiland bij Portugal hoort.... schenk ik jullie
ow nee jo het is zo trouw pc, tje.Vorige pc was een rot ding had ik de hammer wel in willen zetten, die crash van dat ding ben ik al mijn leuke foto,s kwijt geraaktquote:Op zondag 15 mei 2011 15:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als ie t nog eens doet hamer pakken, doe ik ook altijd...
die ken ik ook....quote:Op zondag 15 mei 2011 16:03 schreef MargrietV het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 15 mei 2011 16:02 schreef MargrietV het volgende:
aangezien dit eiland bij Portugal hoort.... schenk ik jullie
ja joh een beetje dollenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik vroeger ook wel eens gedaan (na me scheiding)
Heb zo'n hoop lol gehad toen.
Sommige stuurde foto's van zichzelf![]()
Ik hier ook al paar keerquote:Op zondag 15 mei 2011 16:04 schreef bamby het volgende:
[..]
ow nee jo het is zo trouw pc, tje.Vorige pc was een rot ding had ik de hammer wel in willen zetten, die crash van dat ding ben ik al mijn leuke foto,s kwijt geraakt
Qua pc ben ik ook niet zo'n held.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:07 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja ook stom van mezelf had geen backup gemaakt.Maar ja je leert er van.Ben niet zo,n pc held
goeiemiddag,quote:Op zondag 15 mei 2011 15:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
Middagquote:Op zondag 15 mei 2011 16:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
goeiemiddag,
ben blij dat ik geen cam heb.
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
goeiemiddag,
Conny Vandenbosquote:Op zondag 15 mei 2011 16:10 schreef Blackprinces het volgende:
Van wie is ik geef je een roosje m'n roosje ook alweer?
die weet ik!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:10 schreef Blackprinces het volgende:
Van wie is ik geef je een roosje m'n roosje ook alweer?
Als hij het maar doetquote:
Jaa echt zo'n zielig nummerquote:
wat is de stand dan? ik heb 1-0 nog meegekregen, verder weet ik nietsquote:
Hier gil ik naar me man, en voor ik t weet is het dan nog erger gewordenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:13 schreef bamby het volgende:
[..]
Als hij het maar doetEn als ik een mankement heb gil ik altijd snel op msn naar een vriend, die al jaren mijn pc,s hier onderhoudt of via hulp op afstand.Ga echt niet zelf zitten knoeien
3-1quote:Op zondag 15 mei 2011 16:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat is de stand dan? ik heb 1-0 nog meegekregen, verder weet ik niets
3-1quote:Op zondag 15 mei 2011 16:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat is de stand dan? ik heb 1-0 nog meegekregen, verder weet ik niets
Hoiquote:Op zondag 15 mei 2011 16:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
goeiemiddag,
echt waar??? Oh ,dan zijn mijn zoons weer blij vandaag, en ik ook wel, ben alleen niet meer zo fanatiek als ik vroeger wasquote:
mijn man gunde t twente meerquote:Op zondag 15 mei 2011 16:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
echt waar??? Oh ,dan zijn mijn zoons weer blij vandaag, en ik ook wel, ben alleen niet meer zo fanatiek als ik vroeger was
Daarom laat ik die van mij er niet aanzittenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hier gil ik naar me man, en voor ik t weet is het dan nog erger geworden
ach, die van mij heeft zoiets van joh dat kan ik welllllquote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef bamby het volgende:
[..]
Daarom laat ik die van mij er niet aanzitten
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:18 schreef MargrietV het volgende:
[..]
volgens mij was zijn achternaam Knagsje, duikt onder bureau
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:15 schreef Poezewoes het volgende:
Schoon en kleinzoon zitten op de laptop naar de wedstrijd te kijkenSchoonzoon voor Ajax kleinzoon voor twente
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:19 schreef bamby het volgende:
[..]
En dan zit jij zeker zo heen en weer te gaan met je hoofd of dat je naar een tenniswedstrijd kijkt.Hoe die twee reageren
als ik mijn man om hulp vraag, krijg ik de laptop voorlopig niet terug. Is het probleem al lang opgelost, zit hij gewoon te surfenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef bamby het volgende:
[..]
Daarom laat ik die van mij er niet aanzitten
en twente moet nog 2 doelpunten maken... wat een spanning in de tent dan!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:19 schreef bamby het volgende:
[..]
En dan zit jij zeker zo heen en weer te gaan met je hoofd of dat je naar een tenniswedstrijd kijkt.Hoe die twee reageren
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als ik mijn man om hulp vraag, krijg ik de laptop voorlopig niet terug. Is het probleem al lang opgelost, zit hij gewoon te surfen
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als ik mijn man om hulp vraag, krijg ik de laptop voorlopig niet terug. Is het probleem al lang opgelost, zit hij gewoon te surfen
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:21 schreef Diamonds28 het volgende:
Kampioenen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yeahhhhhhhhhhhhhhhh
enne ik was er weerhjaha
Ken het maar al te goedquote:Op zondag 15 mei 2011 16:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
Heb ik ook eens gehad hier...
Man voor feyenoord...neefje voor ajax
en dan wedstrijd ajax-feyenoord kijken met die 2![]()
bloost!quote:
Heb niets zelf met voetbal, maar om te kijken naar 2 de een voor fyenoord en de ander voor ajax is echt om te gillenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en twente moet nog 2 doelpunten maken... wat een spanning in de tent dan!
zeker wetenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:25 schreef bamby het volgende:
[..]
Heb niets zelf met voetbal, maar om te kijken naar 2 de een voor fyenoord en de ander voor ajax is echt om te gillen
dat geloof ik direct, vroeger was ik een fanatiek kijker, maar nu kijk ik selectief alleen nog maar na een W.K, want ik baal van het vele geweld.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:25 schreef bamby het volgende:
[..]
Heb niets zelf met voetbal, maar om te kijken naar 2 de een voor fyenoord en de ander voor ajax is echt om te gillen
Hahaha zie het hellemaal voor mequote:Op zondag 15 mei 2011 16:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
je zou nou die 2 koppen van me man en zoon moeten zien
Ik vroeg ze net gaan jullie nou rellen?quote:
WK kijk ik wel mee als nederland speelt, maar mijn vader was fanatiek voetbal kijker.Wat een zondagen waren dat zegquote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat geloof ik direct, vroeger was ik een fanatiek kijker, maar nu kijk ik selectief alleen nog maar na een W.K, want ik baal van het vele geweld.
Ik moest oppassen dat ik geen asbak op me kop kreegquote:Op zondag 15 mei 2011 16:31 schreef bamby het volgende:
[..]
WK kijk ik wel mee als nederland speelt, maar mijn vader was fanatiek voetbal kijker.Wat een zondagen waren dat zegkeek alles en wij op ons tenen door het huis of kruipen omdat je niet tussen het scherm en hem hoefde te komen.
toen ik mijn man leerde kennen, was hij fanatiek PSV supporter. Mijn zoon van toen 12 heel fanatiek AJAX supporter, met een slaapkamer vol Ajax vlaggen, behang en al dat spul.quote:
Groot houden voor elkaarquote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik vroeg ze net gaan jullie nou rellen?
Zegt hij welnee, maakt me niks uit...
Die been van hem gaat me toch zenuwachtig op en neer
wij hebben een keer een feyenoord tenuetje gekocht voor de babay van ajax supportersquote:Op zondag 15 mei 2011 16:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
toen ik mijn man leerde kennen, was hij fanatiek PSV supporter. Mijn zoon van toen 12 heel fanatiek AJAX supporter, met een slaapkamer vol Ajax vlaggen, behang en al dat spul.
Mijn man kwam echt niet op die kamer. Men, wat een gedoe was dat zeg.
+1quote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat geloof ik direct, vroeger was ik een fanatiek kijker, maar nu kijk ik selectief alleen nog maar na een W.K, want ik baal van het vele geweld.
Of een pantoffelquote:Op zondag 15 mei 2011 16:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik moest oppassen dat ik geen asbak op me kop kreeg
Mijn opa was fanatiek voor ADO (toen FC Den Haag)
Ooit..........was ik nog fanatieker dan mijn man...erg he??quote:Op zondag 15 mei 2011 16:35 schreef mazaru het volgende:
Mannen kunnen zo overdreven doen met dat voetbal. Ik kijk er graag naar, maar niet zo fanatiek hoor.
Gewoon, lekker met een bakkie koffie onderuit op de bank.
Ik had nu graag gezien dat Twente had gewonnen, maar helaas.
Jammer dan, dan ga ik zo maar eens aan het eten beginnen
da's helemaal mooiquote:Op zondag 15 mei 2011 16:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wij hebben een keer een feyenoord tenuetje gekocht voor de babay van ajax supporters
hahahaha de bloemvaas op de tafel was ook erg geliefd om te mikken toen.quote:
Wijsheid komt met de jarenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ooit..........was ik nog fanatieker dan mijn man...erg he??
Snap je hellemaal jaquote:Op zondag 15 mei 2011 16:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
toen ik mijn man leerde kennen, was hij fanatiek PSV supporter. Mijn zoon van toen 12 heel fanatiek AJAX supporter, met een slaapkamer vol Ajax vlaggen, behang en al dat spul.
Mijn man kwam echt niet op die kamer. Men, wat een gedoe was dat zeg.
Tsssssssss alsof vrouwen niet van voetbal mogen houdenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:37 schreef knagsje het volgende:
zit ik hier met vrouwen en gaat het over voetbal![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha, het moet niet gekker worden!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:37 schreef knagsje het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Tsssssssss alsof vrouwen niet van voetbal mogen houden
Ow auts dat is zo not done(maar wel grappig)quote:Op zondag 15 mei 2011 16:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wij hebben een keer een feyenoord tenuetje gekocht voor de babay van ajax supporters
insteken, doorhalen...ehhh verder weet ik niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
hahaha, het moet niet gekker worden!
Nog ff en dan wij mannen over breien praten
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Nog ff en dan praten wij mannen over breien
Niet? Jammmer!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
insteken, doorhalen...ehhh verder weet ik niet.
Ha hahaquote:Op zondag 15 mei 2011 16:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou....ik slaap wel op de bank vanaaf
die koppen toen ze t uitpaktequote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef bamby het volgende:
[..]
Ow auts dat is zo not done(maar wel grappig)
1 rechts 2 averechts...quote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ga ik ook zo doen eetse voor straksquote:Op zondag 15 mei 2011 16:35 schreef mazaru het volgende:
Mannen kunnen zo overdreven doen met dat voetbal. Ik kijk er graag naar, maar niet zo fanatiek hoor.
Gewoon, lekker met een bakkie koffie onderuit op de bank.
Ik had nu graag gezien dat Twente had gewonnen, maar helaas.
Jammer dan, dan ga ik zo maar eens aan het eten beginnen
Voor de stem kun je het broddelwerk van Jo afmaken!!quote:
Nee ik ook nietquote:Op zondag 15 mei 2011 16:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
hahahaha de bloemvaas op de tafel was ook erg geliefd om te mikken toen.
die tijden vergeet ik nooit meer...
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:39 schreef Poezewoes het volgende:
Lachen mijn broer heeft nog iets van 5 ¤ betaald om de wedstrijd te zien bij eredivisie live.
Schoonzoon en kleinzoon voor niets op mijn lappie
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:37 schreef knagsje het volgende:
![]()
![]()
![]()
en me oma maar tegen me opa...denk nou toch om je bloeddruk man!!quote:
overhalen en aflaten glijden,,,,quote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en me oma maar tegen me opa...denk nou toch om je bloeddruk man!!
Ken je tiny en Lau?? Nou zo ging t bij me opa en oma ook ongeveer
Is die sjaal nu al klaar?Even doorbreien hequote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Nog ff en dan praten wij mannen over breien
Omgquote:Op zondag 15 mei 2011 16:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
die koppen toen ze t uitpakte
ze hebben het verbrand heb ik me laten vertellen
zag gisteravond een jongetje van acht breien op Ned 1. Zou dat Joanna bewerkstelligd hebben?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:43 schreef bamby het volgende:
[..]
Is die sjaal nu al klaar?Even doorbreien he
had ie blond haar en flaporen??quote:Op zondag 15 mei 2011 16:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zag gisteravond een jongetje van acht breien op Ned 1. Zou dat Joanna bewerkstelligd hebben?
Ik neem ff pauze. Ik moet het eten ff opzettenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:43 schreef bamby het volgende:
[..]
Is die sjaal nu al klaar?Even doorbreien he
Wat ga je breien?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:46 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ik neem ff pauze. Ik moet het eten ff opzetten
Ja die ken ik lachen die 2, kom van orgine ook uit rotjeknorquote:Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en me oma maar tegen me opa...denk nou toch om je bloeddruk man!!
Ken je tiny en Lau?? Nou zo ging t bij me opa en oma ook ongeveer
Kookse. Madelief zit rustig af te wachten, Weet dat het carpacciodag is en dat haar 75 gr, te wachten staat,quote:Op zondag 15 mei 2011 16:46 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ik officieel uit Ierland.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:47 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja die ken ik lachen die 2, kom van orgine ook uit rotjeknor
Madelief weet wel wat ze lekker vindtquote:Op zondag 15 mei 2011 16:47 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Kookse. Madelief zit rustig af te wachten, Weet dat het carpacciodag is en dat haar 75 gr, te wachten staat,
Ierland heeft mijn hart gestolen, wat een ongelooflijk mooi land!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik officieel uit Ierland.
Ik heb gewoond in zoetermeer, eventjes in Den Haag en nu bij Rotterdam
Oke maar dan weer aan de slag he, moet voor de winter af zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 16:46 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Nou ehhhh, ben er alleen geboren. Toen ik 3 maanden was al verhuisd naar nl en er nooit geweest meerquote:Op zondag 15 mei 2011 16:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ierland heeft mijn hart gestolen, wat een ongelooflijk mooi land!
is een lekkerbek hoor! Die laat haar brokjes rustig staat als ze weet wat er op menu staat lolquote:
Ierlandquote:Op zondag 15 mei 2011 16:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Heb er 6 weken rondgereisd en het is prachtig alleen wel heel duur!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou ehhhh, ben er alleen geboren. Toen ik 3 maanden was al verhuisd naar nl en er nooit geweest meer
Oke woon er niet meer, maar zit er ook niet ver weg vanquote:Op zondag 15 mei 2011 16:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik wil er wel ooit heen al was het alleen maar om me roots te zienquote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb er 6 weken rondgereisd en het is prachtig alleen wel heel duur!
dat van die brokjes laten staan ken ik. Gebeurt hier ookquote:Op zondag 15 mei 2011 16:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
is een lekkerbek hoor! Die laat haar brokjes rustig staat als ze weet wat er op menu staat lol
Ongeveer 40 minuten bij me vandaanquote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef bamby het volgende:
[..]
Oke woon er niet meer, maar zit er ook niet ver weg van
Geef madelief geen ongelijkquote:Op zondag 15 mei 2011 16:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
is een lekkerbek hoor! Die laat haar brokjes rustig staat als ze weet wat er op menu staat lol
Het is het land met het lekkerste parfummetje in de wereld! Wat rook het daar heerlijk!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik wil er wel ooit heen al was het alleen maar om me roots te zien
Hahaquote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ehhhh nu ik erover nadenk....nee lamaa
Tijd dat ik geboren was was het bittere armoe daarquote:Op zondag 15 mei 2011 16:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Het is het land met het lekkerste parfummetje in de wereld! Wat rook het daar heerlijk!
Hier ookquote:Op zondag 15 mei 2011 16:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ongeveer 40 minuten bij me vandaan
waar ben je geboren, ben in praktisch elk dorp en stad geweest,quote:Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Tijd dat ik geboren was was het bittere armoe daar
Londonderryquote:Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef MargrietV het volgende:
[..]
waar ben je geboren, ben in praktisch elk dorp en stad geweest,
oh,,,,, dat was eng daar.... even een klein probleempje daar gehad,,,,maar alles liep goed af.quote:
Eet ze en laterssquote:Op zondag 15 mei 2011 16:55 schreef bamby het volgende:
Ga maar eens wat aan het eten doen, laters allemaal
smakelijk voor straksquote:Op zondag 15 mei 2011 16:55 schreef bamby het volgende:
Ga maar eens wat aan het eten doen, laters allemaal
Kan ja lol, Even eten maken nu tot laterquote:Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
LOLLLLLLLLL wonen we straks niet eens zover bij elkaar vandaan
Ik heb hele enge dingen gehoord over derry.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
oh,,,,, dat was eng daar.... even een klein probleempje daar gehad,,,,maar alles liep goed af.
dat klopt maar als je verkeerde weg in rijdt en aangehouden wordt, is het echt eng.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik heb hele enge dingen gehoord over derry.
Maar schijnt er ook erg gezellig te zijn (kroegen enzo)
Ik zal er ooit wel eens naartoe gaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:57 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat klopt maar als je verkeerde weg in rijdt en aangehouden wordt, is het echt eng.
dan mag je me pm... en ik geef je tips voor de mooiste plekken en Dublin was echt fantastisch!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zal er ooit wel eens naartoe gaan.
Moet het toch een keer zien
Heb wel eens gegoogled maar vind t maar moeilijk is allemaal opgedeelt in county's daar ofzo?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dan mag je me pm... en ik geef je tips voor de mooiste plekken en Dublin was echt fantastisch!
Oh jee...quote:Op zondag 15 mei 2011 17:01 schreef MargrietV het volgende:
o jeetje,... de kat van de achterburen,... probeert een baby merel te grijpen... Paniek in de tuin...
Laat Madelief buiten... die jaagt de kat wel weg!
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:02 schreef kaatje50 het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
@ @Richard_T1 nou Phil was gisteren echt Phil. Ik heb bas al een tijdje niet gezien! xxkus!
4 hours ago Favorite Retweet Reply »
Bas was toch de versierder hé?? en Phil gewoon de nuchtere gast, waar niet mee te kroelen valt??
dat klopt net als provincies hier. Donegal, Galway en Ring of Kerry zijn zeer de moeite waard ook,quote:Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Heb wel eens gegoogled maar vind t maar moeilijk is allemaal opgedeelt in county's daar ofzo?
dan heeft het toch niets met de camera's te maken, dat Flipje niet wilde kroelenquote:
Als t goed is komt mijn fam uit county tyrone of zijn daar naartoe gegaan, kan dat kloppen?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:03 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat klopt net als provincies hier. Donegal, Galway en Ring of Kerry zijn zeer de moeite waard ook,
De Cliffs of Moher adembenemend mooi! Heb daar nog een madeliefkransje voor mijn man gevlochten, heeft hij gedroogd en in fotoalbum geplakt.
Ja of flip is blij dat cams nu weg zijn en kan t nu wel..quote:Op zondag 15 mei 2011 17:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan heeft het toch niets met de camera's te maken, dat Flipje niet wilde kroelen![]()
dat klopy!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als t goed is komt mijn fam uit county tyrone of zijn daar naartoe gegaan, kan dat kloppen?
wauw die vlaamse gaai durftquote:Op zondag 15 mei 2011 17:05 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat klopy!
Oh een Vlaamse gaai is nu de kat aan het attaqueren! Snap die mensen niet dat ze hun kat niet naar binnen halen!
zekerquote:Op zondag 15 mei 2011 17:06 schreef Poezewoes het volgende:
Zo kan er weer tegen dochter heeft haren geknipt, makkelijk een kapster in de familie
emmertje water helpt misschien ookquote:Op zondag 15 mei 2011 17:07 schreef MargrietV het volgende:
ik ga ingrijpen... ga tuinslang op die kat zetten! Ben het zat!
zou ook wel willen dat iedereen zijn kat bij zich zou houden. Vind katten heel leuk, maar hoef er geen last van te hebbenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:05 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat klopy!
Oh een Vlaamse gaai is nu de kat aan het attaqueren! Snap die mensen niet dat ze hun kat niet naar binnen halen!
nou indd, kat van de overburen had heel me vijver leeg gevist.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zou ook wel willen dat iedereen zijn kat bij zich zou houden. Vind katten heel leuk, maar hoef er geen last van te hebben
Mijn poezen komen niet buiten!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zou ook wel willen dat iedereen zijn kat bij zich zou houden. Vind katten heel leuk, maar hoef er geen last van te hebben
Kat zit op 3 meter in een boom,,,, en het was oorlog in de tuin.... water heeft geholpen alleen achterburen lopen nu te vloeken.....quote:Op zondag 15 mei 2011 17:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
emmertje water helpt misschien ook
doen wij ook altijd als we veel last hebben van een kat uit de buurt.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:07 schreef MargrietV het volgende:
ik ga ingrijpen... ga tuinslang op die kat zetten! Ben het zat!
tja, je kan m toch moeilijk die vogeltjes op laten vretenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Kat zit op 3 meter in een boom,,,, en het was oorlog in de tuin.... water heeft geholpen alleen achterburen lopen nu te vloeken.....
Moest ff lachen de achterburenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Kat zit op 3 meter in een boom,,,, en het was oorlog in de tuin.... water heeft geholpen alleen achterburen lopen nu te vloeken.....
zonde dat je maatregelen moet nemen voor de huisdieren van andere mensen.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou indd, kat van de overburen had heel me vijver leeg gevist.
heb er nu een heel houtwerk met gaas omheen moeten maken
maar het heeft gewerkt, het is nu rustig! Had nog niet eerder meegemaakt, dat andere vogels elkaar gingen helpen!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
tja, je kan m toch moeilijk die vogeltjes op laten vreten
ja nou ja die kat snap ik wel...hij denkt mmmm lekkere dikke vissiesquote:Op zondag 15 mei 2011 17:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zonde dat je maatregelen moet nemen voor de huisdieren van andere mensen.
Als mijn hondje blaft op de plaats, haal ik hem ook altijd meteen binnen.
De buren hoeven ook van mijn huisdier geen last te hebben
ze schelden maar, zeg altijd schelden doet geen pijn en als ze doorgaan zet ik de slang op hen!quote:
heb gister gans gezien die het voor moeder eend ging opnemen, zo schattig om te zienquote:Op zondag 15 mei 2011 17:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
maar het heeft gewerkt, het is nu rustig! Had nog niet eerder meegemaakt, dat andere vogels elkaar gingen helpen!
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:12 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze schelden maar, zeg altijd schelden doet geen pijn en als ze doorgaan zet ik de slang op hen!
Prachtig!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
heb gister gans gezien die het voor moeder eend ging opnemen, zo schattig om te zien
bungaaaaaaaaaquote:Op zondag 15 mei 2011 17:14 schreef MargrietV het volgende:
[..]
heb het gefilmd.... dus!..... ze kunnen me niets maken, sta in mijn recht!
ganzen zijn echt goede waakdieren!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zij kon rustig met haar kleintjes eten en die gans gakte en jaagde andere allemaal weg
gans gedroeg zich alsof die eend en haar kroost bij haar/hem hoorde vond t facinerend om te zienquote:
wat mooi!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
gans gedroeg zich alsof die eend en haar kroost bij haar/hem hoorde vond t facinerend om te zien
tot straks!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:16 schreef Blackprinces het volgende:
Zo en nu ga ik me kroost even eten bezorgen.
Tot laterss
dat is echt handig!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:06 schreef Poezewoes het volgende:
Zo kan er weer tegen dochter heeft haren geknipt, makkelijk een kapster in de familie
nou maar je roept hem s nachts toch binnen? Hier achter woont iemand met 7 katten en die maken rond deze tijd iedere nacht kattenbal, je word gek van het gejank!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:19 schreef mazaru het volgende:
Een kat hou je niet zo makkelijk binnen.
Ik heb hier een kat, dat was een zwerfkat, die is aan komen sluipen terwijl ik een andere zwerfkat eten gaf. Hij heeft mij geadopteerd als zijn personeel en hij woont nu bij me.
Maar als hij naar buiten wil, dan hou ik hem niet tegen. Hij zou van frustratie van het balkon springen.
snap dat een kat lastiger binnen te houden is dan een hond. Zeker een zwerfkat. Maar als mensen die een kat aanschaffen, deze dan meteen leren aan een riempje op eigen terrein tequote:Op zondag 15 mei 2011 17:19 schreef mazaru het volgende:
Een kat hou je niet zo makkelijk binnen.
Ik heb hier een kat, dat was een zwerfkat, die is aan komen sluipen terwijl ik een andere zwerfkat eten gaf. Hij heeft mij geadopteerd als zijn personeel en hij woont nu bij me.
Maar als hij naar buiten wil, dan hou ik hem niet tegen. Hij zou van frustratie van het balkon springen.
Ik roep hem altijd als ik naar bed ga, meestal komt hij dan ook wel. Maar soms slaapt hij liever buiten. Als ik dan 's morgens uit bed kom, dan ligt hij op de mat voor de deur te slapen.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:23 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou maar je roept hem s nachts toch binnen? Hier achter woont iemand met 7 katten en die maken rond deze tijd iedere nacht kattenbal, je word gek van het gejank!
mijn buren zijn nu woedend! Die boom staat precies achter hun schutting,,,, en,,, ik vermoed,,,, dat die boom binnenkort gekortwiekt is,,,, buurman is aannemer,,, die heeft een boel ladders!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik roep hem altijd als ik naar bed ga, meestal komt hij dan ook wel. Maar soms slaapt hij liever buiten. Als ik dan 's morgens uit bed kom, dan ligt hij op de mat voor de deur te slapen.
Voor zover ik weet hebben mijn buren geen last van hem. Iedereen weet zijn verhaal en ze zijn blij dat hij nu onderdak heeft.
Mijn buren hebben zelfs een bakje met voer voor hem in hun tuin gezet.![]()
En ik kan je verzekeren dat hij bij mij ook niets te kort komt, dat is ook wel te zien aan zijn hangbuik
Niet te hopen dat er dan nestjes in de boom zitten.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:28 schreef MargrietV het volgende:
[..]
mijn buren zijn nu woedend! Die boom staat precies achter hun schutting,,,, en,,, ik vermoed,,,, dat die boom binnenkort gekortwiekt is,,,, buurman is aannemer,,, die heeft een boel ladders!
zitten er niet in,,,, zitten in mijn hulstboom en tegen mijn muur, heb 3 nestjes,quote:Op zondag 15 mei 2011 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet te hopen dat er dan nestjes in de boom zitten.
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zitten er niet in,,,, zitten in mijn hulstboom en tegen mijn muur, heb 3 nestjes,
Wat schattig! Zo mooi om te zien als die jonkies er één voor één uitkomen.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:34 schreef MargrietV het volgende:
1. merelnest, 1 koolmeesjes, 1 pimpelmeesjes.
Die komen langzaam aan weer terug in het stadsbeeld. Ik had ze ook al jaren niet meer gezien, nu zitten er drommen te kwetteren in de boom.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en musjes heb ik al jaren hier niet meer gezien.
Ja en Madelief... heeft moeite,... en gaat dus nu alleen aangelijnd de tuin in! Vindt ze niet zo leuk,,,, maar ze mag die dotjes niet pesten.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat schattig! Zo mooi om te zien als die jonkies er één voor één uitkomen.
Bij mij aan de overkant hebben ze een nesthokje opgehangen, daar zitten ook koolmeesjes in. En in de tuin in de boom zitten musjes te broeden.
Ik gooi af en toe stiekem wat brood naar beneden en dan komen ze er in drommen op af.
Soms komen de musjes van vorig jaar ook naar mijn balkon, dan zitten er wel eens tien musjes op de rand te wachten op hun boterham.
dat vind ik positief! Vind die straatjongens altijd prachtig!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die komen langzaam aan weer terug in het stadsbeeld. Ik had ze ook al jaren niet meer gezien, nu zitten er drommen te kwetteren in de boom.
lolquote:Op zondag 15 mei 2011 17:56 schreef kaatje50 het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Jeetje. Ik moet echt even iets kwijt. Ik krijg heel veel lieve woorden en berichtjes maar wat ben ik geschrokken van de negatieve berichten!
9 minutes ago Favorite Retweet Reply
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:58 schreef shomila het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Er zijn mensen die zonder dat ze door hebben dat je een mens kwetst zomaar alles kwakkeloos online zetten.
11 minutes ago
Daar had haar moeder ook een handje van.
precies!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:58 schreef shomila het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Er zijn mensen die zonder dat ze door hebben dat je een mens kwetst zomaar alles kwakkeloos online zetten.
11 minutes ago
Daar had haar moeder ook een handje van.
heel goed en terechtquote:Op zondag 15 mei 2011 18:03 schreef kaatje50 het volgende:
@SST_Joanna moetje eens aan je moeder vertellen. Die heeft al jouw lief en leed op Twitter gegooid!!!!. Keur je dat wel goed dan????
heb ff gereageerd
Yep.quote:
Geen idee wie ben jij op twitter/quote:
jij al een gehad?quote:
Yep, ik zie mijn bericht niet.quote:
Hoe weet je nou wat ik getweet heb?quote:
Ze kan het wel lezen alle tweets komen op je eigen pagina te staan!!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:10 schreef kaatje50 het volgende:
zie de mijne ook niet op haar twitter, maar mis er wel meer daar?
oké. thanks. Ben niet zo thuis in dat twitteren. Lees normaal alleen op mijn eigen twitter, verder doe ik er niets meequote:Op zondag 15 mei 2011 18:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ze kan het wel lezen alle tweets komen op je eigen pagina te staan!!
Mijn #sstnl tweets verschijnen niet, dus een ban denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:11 schreef Poezewoes het volgende:
Ze kan het wel lezen alle tweets komen op je eigen pagina te staan!!
ga even kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |