Het gaat om iemand die ik heb gesproken en die me dus wel zou herkennen. Het gaat niet over random berichten sturen. Maar goed, OP's lezen is te veel gevraagd tegenwoordig blijkbaar.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:25 schreef Monco10 het volgende:
Het valt of staat met je openingszin en je profielfoto, maar je kunt zeker reacties terugverwachten
Gewoon doen, is prima sociaal aanvaardbaar en komt niet stalkerig over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Wanhopigquote:Op zondag 15 mei 2011 14:33 schreef Arriviste het volgende:
Waarom niet? Een vriendin van mij heeft tijdens een etenje haar oog laten vallen op een ober. Later heeft ze hem op facebook opgezocht en meegevraagd op een date. Hij heeft er gewoon ja op gezegd.
Pardon?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:32 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Het gaat om iemand die ik heb gesproken en die me dus wel zou herkennen. Het gaat niet over random berichten sturen. Maar goed, OP's lezen is te veel gevraagd tegenwoordig blijkbaar.
Geen introductie. Komt over alsof je een naam hebt opgevangen van een willekeurige meid uit de kroeg. Kortom dat je aan het 'afluisteren' was.quote:Vreemdeling is in dit geval een leuk persoon die TS is tegen gekomen, en van wie hij de voornaam heeft opgevangen (dus geen officiële introductie). Facebook search op voornaam + woonplaats = score.
Oh ja! Want beweren dat ik "niemand" ben tegengekomen, haha TS faalt, is geen standaard KLB-reactie.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja! Het ligt aan de andere als je niet de reacties krijgt die je graag zou willen horen.
Eh nee. Ik was er aan het werk. Zij klant. We hebben even gesproken en wat blikken uitgewisseld, verder niet uitgebreid omdat ik vooral bezig was met mijn werk. Haar naam hoorde ik gewoon omdat iemand haar aansprak.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pardon?
[..]
Geen introductie. Komt over alsof je een naam hebt opgevangen van een willekeurige meid uit de kroeg. Kortom dat je aan het 'afluisteren' was.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |