Zijn Natalie en Franklin niet te donker voor de TROS-uitstralingquote:Op zondag 15 mei 2011 16:41 schreef Greys het volgende:
En als Nathalie niet mag van de TROS, dan Frank samen met Berget Lewis
Die is ook TROS toch?
Hyves en twitter geloof ik, maar dat laatste doet ie niet al teveel mee.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef yvonne het volgende:
Komop, dit moet ons lukken? Franklin Brown naar ESF 2012
Heeftie een facebook, fanclub iets?
Ze zijn toch ook helemaal waus van Berget Lewis bij de TROS?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zijn Natalie en Franklin niet te donker voor de TROS-uitstraling?
#durfttevragen
Ah, dan voorzie ik geen enkel probleem en verwacht ik dat de TROS akkoord gaat.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn toch ook helemaal waus van Berget Lewis bij de TROS?
Jij kent hem?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hyves en twitter geloof ik, maar dat laatste doet ie niet al teveel mee.
Ik zal hem even wijzen op het topic
Greys en Franklin gaan regelmatig samen naar concertjes toe enzo! Ze zijn twee handen op zijn bruine buik!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij kent hem?
Zeg ff dat ik het nog steeds een lekker ding vind?!!
Ja we gaan altijd samen naar concerten waar zijn vrouw en mijn mister niet heen willenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij kent hem?
Zeg ff dat ik het nog steeds een lekker ding vind?!!
Herman van Veenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja we gaan altijd samen naar concerten waar zijn vrouw en mijn mister niet heen willen
Herman van Veen paar keer geweest, Gilbert o'Sullivan.
En mensen herkennen hem nog steeds overal
Vind je hem echt leuk?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:48 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo, ik wil ook een handje!
En ik ben goed met oudjes!
Ik vind 'm al jaren leuk, nou ja, sinds '98quote:Op zondag 15 mei 2011 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je hem echt leuk?
Dan ga je een keer mee naar zijn optreden! Volgend jaar staat ie ook weer in de Doelen.
Gaan we tussen die bejaarden staan springen a la Jedward.
Die zingt tenminste goed, met interpunctie!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:49 schreef Goodbye het volgende:
Herman van Veen doet het niet goed op het ESF, ben ik bang
Met zo'n kapselquote:Op zondag 15 mei 2011 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je hem echt leuk?
Dan ga je een keer mee naar zijn optreden! Volgend jaar staat ie ook weer in de Doelen.
Gaan we tussen die bejaarden staan springen a la Jedward.
Over lang gesproken, zie dat clipje hierboven van Carlo en Irene (jij had het toch over hij is te lang?)quote:Op zondag 15 mei 2011 16:52 schreef Knarf het volgende:
[..]
Die zingt tenminste goed, met interpunctie!
Hij is wel bekend in Duitsland en Frankrijk volgens mijquote:Op zondag 15 mei 2011 16:49 schreef Goodbye het volgende:
Herman van Veen doet het niet goed op het ESF, ben ik bang
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef Greys het volgende:
Oh en yv, deze heeft ie op zijn Hyves staan, dus hij heeft ook zelfspot
Hij gaat trouwens zingen in die nieuwe Heineken ontvoering film.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind 'm al jaren leuk, nou ja, sinds '98
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Over lang gesproken, zie dat clipje hierboven van Carlo en Irene (jij had het toch over hij is te lang?)
Voor beiden niet echt een gunstige fotoquote:Op zondag 15 mei 2011 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij gaat trouwens zingen in die nieuwe Heineken ontvoering film.
Is ie in beeld samen met Rutger Hauer. Hij doet een optreden in die film.
[ afbeelding ]
Nou ja, kan ie niet beter een concert voor Hauer geven in de Doelen?quote:
Jaquote:Op zondag 15 mei 2011 17:01 schreef Cat22 het volgende:
Zooooo... dat was een lekker Ingetje tussen de 6 poezen.![]()
![]()
Ik zie dat de inzending voor volgend jaar gereed is? Ik vond het wel leuk Greys hoe hij jou in uit in bed belde op vrijdag.
Jij wel dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Yv, we lagen allemaal nog voor pampus vrijdagochtend bij Cat thuis en toen belde Frank al.
Hij was not amused
What is up met die volgorde van woordjes, Cat?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:01 schreef Cat22 het volgende:
Zooooo... dat was een lekker Ingetje tussen de 6 poezen.![]()
![]()
Ik zie dat de inzending voor volgend jaar gereed is? Ik vond het wel leuk Greys hoe hij jou in uit in bed belde op vrijdag.
Uhm... net wakker?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
What is up met die volgorde van woordjes, Cat?
Twente gewonnen?quote:
Dat staat toch nog helemaal niet vast?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:05 schreef Knarf het volgende:
Hoe goed is Franklin in rock, aangezien Sharon een nummer gaat schrijven?
Tuurlijk welquote:
Ik weet niet eens wie de WT nummers schrijft.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
... en alsof Sharon alleen rock kan schrijven
Volgens mij doen ze een hoop zelf. Maar goed, de tekst bepaalt natuurlijk niet direct het genre. Ze kan best een mooie tekst schrijven wat dan met een ander arrangement wordt uitgevoerd dan rock.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:53 schreef Knarf het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie de WT nummers schrijft.
Ik vond Stefan Raab bij zijn eigen eurovisie nummer maar een oetlul (wadde hadde dudde dahaaaaaaquote:Op zondag 15 mei 2011 18:35 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik wil ook wel ff een Ingetje doen...heb het koud![]()
Oh, die Stefan Raab is best grappig trouwens![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)smith_unplugged.html
Op de een of andere manier heb ik dat filmpje altijd genegeerd, maar hij is idd tofquote:Op zondag 15 mei 2011 18:35 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik wil ook wel ff een Ingetje doen...heb het koud![]()
Oh, die Stefan Raab is best grappig trouwens![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)smith_unplugged.html
quote:driejs
Je zou denken 'als laatste'.. ;-) JK RT @Jois2: Jeetjes... Komen jullie als 1e, 2e, of 3e tijdens het Votown Allstars concert..?
Wat een inlevingsvermogen!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:48 schreef yvonne het volgende:
http://www.zideo.nl/?play(...)deo=6c4957546d773d3d
Zie je? Ze Zingt
Zei ie dat?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, net was Cornald Maas bij Life 4 You. Hij sloeg de spijker wel op z'n kop dat de TROS verder moet kijken dan de neus van hun achterban en internationaal moet denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |