m.u.v. het wegpesten: Well, duh.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:18 schreef Conspicuous het volgende:
Dit kán geen toeval zijn. Dus, krijgen mooie vrouwen altijd het voordeel van de twijfel op een sollicitatiegesprek? Pesten ze alle anderen weg? Zijn 'topwerkgevers' eigenlijk niet zo top en zitten de echte slimme mensen te zweten in het lab?
Even voor de duidelijkheid, want zie nu dat ik het niet goed heb opgeschreven, maar mijn observatie gaat dus niet over de HRM-stagiaires op beurzen. Ik ben wel slim genoeg om dat te kunnen onderscheidenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:25 schreef FredvZ het volgende:
TS denk dat de dames die op dat soort beurzen staan een topbaan hebben
Ik denk inderdaad dat het gewoon gepromotiveerde pit poezen zijn,quote:Op zondag 15 mei 2011 13:25 schreef FredvZ het volgende:
TS denk dat de dames die op dat soort beurzen staan een topbaan hebben
ok wat jij wil:quote:Op zondag 15 mei 2011 13:28 schreef Conspicuous het volgende:
Even voor de duidelijkheid, want zie nu dat ik het niet goed heb opgeschreven, maar mijn observatie gaat dus niet over de HRM-stagiaires op beurzen. Ik ben wel slim genoeg om dat te kunnen onderscheiden
Dit waren dus vooral interne dingen (zo'n beurs is ook teringsaai, d'oh.) bij een bedrijf zelf waarin je even wordt rondgeleid met een groepje studenten, een lunch doet met wat trainees van dit jaar, etc.
Laat het de nerdjes niet horen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:26 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Slimme mensen krijgen een mooie partner, en dus kinderen die slim en mooi zijn.
Opgelost.
Ik heb er tussen gezeten, en ik wijs je op 2 fouten:quote:Op zondag 15 mei 2011 13:18 schreef Conspicuous het volgende:
En dan merk ik: álle jonge vrouwen die op dat soort plekken werken zijn bloedmooi. Eigenlijk geen uitzondering kunnen zien. En dan niet een beetje mooi, maar echt waar je als je ze op straat zou tegenkomen even denkt.. 'dámn..' [spreek uit met Will Smith MIB 1 stem]. En niet 'mooi maar dom', maar allemaal óók capabel/slim.
Onzin, ik ben gepest, maar ben ook knap...quote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef Golden_Pauper het volgende:
Knappere mensen zijn gewoon slimmer omdat ze nooit vertraagd zijn door pesterijen in het leven
Jij hebt weer andere dingen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef Daisy_N het volgende:
Onzin, ik ben gepest, maar ben ook knap...
Haha, Quasimodo!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwa... ik heb er wel een beetje een kijk in... ansich zijn de top managers niet echt knap (kijk maar naar een gemiddelde vrouwelijke CEO). Iedereen die op een beurs staat is goedkoop (en dus niet te duur voor een beurs).quote:Op zondag 15 mei 2011 13:18 schreef Conspicuous het volgende:
Ik kwam het laatste jaar nogal veel op van die 'career events', 'in-house dagen' en dat soort spul, want was bijna (ben nu) klaar met studie en dan moet je wat. En omdat je jezelf grandioos overschat klop je dan aan bij alle topwerkgevers want ja, je wil ook wat. (En natuurlijk dat veel van deze dingen gewoon leuke dagjes uit zijn waarin je in de watten wordt gelegd.) Ik bedoel de (ict- en managment-)consultancy, banking, law, magement traineeships etc.. ben trouwens totaal iets anders gaan doen uiteindelijk, dit is geen WGR topic.
En dan merk ik: álle jonge vrouwen die op dat soort plekken werken zijn bloedmooi. Eigenlijk geen uitzondering kunnen zien. En dan niet een beetje mooi, maar echt waar je als je ze op straat zou tegenkomen even denkt.. 'dámn..' [spreek uit met Will Smith MIB 1 stem]. En niet 'mooi maar dom', maar allemaal óók capabel/slim.
Een deel zal wel zijn dat HRM natuurlijk niet de kantoor-Dwight naar zo'n event laat gaan. Maar ook als je op de werkvloer rondloopt is het zo. En als ik terugdenk aan medestudentes van mij die op dat soort plekken terecht zijn gekomen, ja, dan ook.
Dit kán geen toeval zijn. Dus, krijgen mooie vrouwen altijd het voordeel van de twijfel op een sollicitatiegesprek? Pesten ze alle anderen weg? Zijn 'topwerkgevers' eigenlijk niet zo top en zitten de echte slimme mensen te zweten in het lab? Schiet maar, ik weet het niet.
Tuurlijk wel. De secretaresses, hrm-trutjes, etc. De overhead.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:22 schreef jstrike het volgende:
Iedereen die op het kantoor zit (consultancy) doet zijn werk niet goed. Immers, als je je werk wel goed doet, zit je niet op kantoor.
picquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |