En Within Temptation wil niet. Anouk bood het een paar jaar geleden verder zelf aan, maar toen kozen ze voor de Toppers.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:58 schreef female81 het volgende:
-Ben Saunders
-Rochelle (X-Factor)
-Adlicious (X-Factor)
Ze zijn nog niet 'gearriveerd' genoeg om hun neus ervoor op te halen, moeten hun naam nog vestigen. Ze hebben voldoende buhne-uitstraling en kunnen zingen. En vooralsnog hangt er nog geen typische oer-Hollandse spruitjeslucht om deze mensen heen (zodat ze het aan de andere kant van Europa misschien ook nog 'snappen').
Dat laatste kan alsnog gebeuren (het blijft tenslotte Nederland), maar dat is een kwestie van het uitkiezen van de juiste liedjeschrijver, producer, choreograaf, stylist, visagist, dansers en achtergrondvocalisten. Binnen al deze disciplines zijn zelfs in nuchter Nederland nog goede exemplaren te vinden, maar er moet wel gebruik van gemaakt worden.
Poeh Esmeetje jammie!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:11 schreef alors het volgende:
Esmee Denters? Wel met een goed decollete natuurlijk.
Doe alleen daarom maar ja, niet om der nummers.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:11 schreef alors het volgende:
Esmee Denters? Wel met een goed decollete natuurlijk.
Jim is zeker een goeie hiervoorquote:Op zondag 15 mei 2011 13:11 schreef Boldface het volgende:
Ik had 'm ergens in een ander topic genoemd; ik herhaal het nog eens:
(Disclaimer: dit is niet mijn smaak, maar iets waarvan ik denk dat het geweldig zou scoren)
Nederland moet dringend zoiets sturen. Het Songfestival moet door de Publieke Omroep bij de TROS worden weggehaald; NU en niet pas na 2012.
Jaaa Jimquote:Op zondag 15 mei 2011 13:11 schreef Boldface het volgende:
Ik had 'm ergens in een ander topic genoemd; ik herhaal het nog eens:
(Disclaimer: dit is niet mijn smaak, maar iets waarvan ik denk dat het geweldig zou scoren)
Nederland moet dringend zoiets sturen. Het Songfestival moet door de Publieke Omroep bij de TROS worden weggehaald; NU en niet pas na 2012.
Zeg gewoon 2 Unlimited (mijn helden van vroegah!)quote:Op zondag 15 mei 2011 13:13 schreef Re het volgende:
zet Ray en Anita erin, koppel er een thema aan zoals borstkanker en gaan
Dat intro is ergens van, maar ik moet zeggen; tof nummerquote:Op zondag 15 mei 2011 13:13 schreef alors het volgende:
[..]
Jaaa Jim![]()
Zo'n nummer spreekt internationaal veel meer aan
En Jim kan dansenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat intro is ergens van, maar ik moet zeggen; tof nummer
die naam mogen ze niet meer gebruiken, vandaarquote:Op zondag 15 mei 2011 13:13 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Zeg gewoon 2 Unlimited (mijn helden van vroegah!)
Ja dat vind ik echt zwetsquote:Op zondag 15 mei 2011 13:17 schreef Re het volgende:
[..]
die naam mogen ze niet meer gebruiken, vandaar
Vooral 1, 2 en 4. Wat VanVelzen betreft: hij valt in ieder geval op door zijn (gebrek aan) lengte, wekt de interesse op. En dan blijkt dat hij een goede zanger en performer is. Score!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:13 schreef ToetNL het volgende:
• Nick&Simon met een akoestisch nummer (à la Simon&Garfunkel)
• Jim Bakkum
• Waylon
• VanVelzen (aandacht trekken doet ie wel)
Dat hele nummer is 'ergens van'. Sterker nog: 70-80 procent van alle deelnemende Songfestival-nummer is 'ergens van'. Menig liedje drijft gewoon op dezelfde akkoordenschema's, die voortdurend opnieuw worden gebruikt.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:15 schreef Pino112 het volgende:
Dat intro is ergens van, maar ik moet zeggen; tof nummer![]()
Nederland is groter dan Volendam. We hebben dit jaar de 3J's gehad en we moeten vaststellen dat het een hopeloze flop is geworden. Het roer moet dus radicaal om voor volgend jaar. Aan dat criterium voldoen Nick en Simon niet. En de lengte van Van Velzen uitbuiten, vind ik ook een redelijk absurd idee. Laat hem maar een goed liedje schrijven en insturen; zien we dan wel verder.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:19 schreef Cee het volgende:
Vooral 1, 2 en 4. Wat VanVelzen betreft: hij valt in ieder geval op door zijn (gebrek aan) lengte, wekt de interesse op. En dan blijkt dat hij een goede zanger en performer is. Score!
En stiekum hoop ik ook nog steeds op Nick en Simon.
Ja, goed idee Nick & Simon, dan halen we weer de finale niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:13 schreef ToetNL het volgende:
• Nick&Simon met een akoestisch nummer (à la Simon&Garfunkel)
• Jim Bakkum
• Waylon
• VanVelzen (aandacht trekken doet ie wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |