Te vol denk ikquote:Op zondag 15 mei 2011 13:47 schreef TheDutchguy het volgende:
Waarom kan ik mijn stream van EL niet activeren? Er staat 'De shop is gesloten'.
Dan zit het waarschijnlijk vol.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:47 schreef TheDutchguy het volgende:
Waarom kan ik mijn stream van EL niet activeren? Er staat 'De shop is gesloten'.
Als je ervoor betaalt.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:47 schreef _The_General_ het volgende:
Is de wedstrijd ergens op tv te zien?
Je hebt dus 6 euro uitgegeven dan nu weggegooid?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:47 schreef laucas het volgende:
WTF is dit dan.... koop ik een kijkcode van 6 pleuries op EL.nl, tik ik 'm in zegt ie: "DE SHOP IS GESLOTEN" graftyfus ding
Hij zal er niet armer van zijn geworden.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:48 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vond van Siem wel tof dat hij vorig jaar aan die reklame mee werkte.. 'Ik heb het.. nee IK heb het!'dat was wel leuk.
Want?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:49 schreef Halcon het volgende:
Wat een irritante mongool die Joep Schreuder
Klopt, maar moet je nog wel zelfspot hebben.. en je ego effe aan de kant willen zetten. Ik vond dat gewoon mooi dat hij daar aan mee werktequote:Op zondag 15 mei 2011 13:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij zal er niet armer van zijn geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |