Omdat Twentenaren arroganter zijn dan Ajacieden.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:31 schreef Saind het volgende:
Waarom zien we nu al juigende tukkers en treurende ajacieden?
Of gewoon omdat ze blij zijn dat ze hier staan en misschien wéér kampioen wordenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Omdat Twentenaren arroganter zijn dan Ajacieden.
That's Ronaldquote:Op zondag 15 mei 2011 13:17 schreef Elusive het volgende:
frank de boer heeft zojuist al z'n credibility verloren
[ afbeelding ]
15-0quote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Iedereen met z'n standaard "2-1" of "1-2"of zo. Doe is een gewaagde uitspraak man!
4-2 met 3 rode kaarten (Douglas, Jansen, Enoh.)quote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Iedereen met z'n standaard "2-1" of "1-2"of zo. Doe is een gewaagde uitspraak man!
Je kan ook niet verwachten dat iedereen slim genoeg is om door te hebben dat Frank al lang met de selectie bezig is, en niet om een uur pas binnen komt lopen.quote:
+ Dat Maik de Boer het 3e b(r)oertje isquote:Op zondag 15 mei 2011 13:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je kan ook niet verwachten dat iedereen slim genoeg is om door te hebben dat Frank al lang met de selectie bezig is, en niet om een uur pas binnen komt lopen.
Ik denk ook dat Vink vele rode kaarten aan Twente geeft mocht het nodig zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
4-2 met 3 rode kaarten (Douglas, Jansen, Enoh.)
even emoticon herstel voor onze bansheequote:Op zondag 15 mei 2011 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zit nu in Marokko, ik zal er helaas weinig van mee krijgen, maar ik hoop dat Ajax de titel wint, anders Twente.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |