abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96832202
Bij ons thuis hebben we dus een vrij grote ruimte die ik mag inrichten om met vrienden te zitten, drinken, gamen enzovoort (ben 16).

Nu heb ik het dus voor elkaar om 2 banken gratis te kunnen regelen, een tv, heb zelf al een Xbox, een iPod dock en er staat ook een koelkast.
Aan dit alles hebben wij dus wel genoeg om 's avonds een film te kijken en het gewoon naar onze zin te hebben (al was een combi magnetron ook wel fijn geweest :))

Het enige dat nog mist is eigenlijk decoratie, ik heb internet een beetje naar filmposters gezocht, (had wel een mooie van Star Wars en Scarface gevonden) en heb ook zo'n confederate vlag gezien die ik ook wel mooi vind :D.
Daar hield het eigenlijk op met de decoratie, het leek mij ook wel grappig om van die neon reclameborden van bijvoorbeeld Heineken of Coca-Cola te hebben alleen die zijn nogal duur.

Nu was eigenlijk mijn vraag of jullie nog een paar leuke decoraties wisten die niet al te duur zijn (geef er liever niet meer dan 20 euro aan uit).

Bij voorbaat dank :)
  zondag 15 mei 2011 @ 13:04:12 #2
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_96833560
Verf!
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:04:30 #3
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_96833567
Dingen als een klok, planken om games/films op te 'showen', spiegel, memoboard, van die kleine goedkope schilderijen (Xenos etc.), opblaaspop, spotlicht richting tv?
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  Moderator zondag 15 mei 2011 @ 13:20:55 #4
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_96834251
"vroeger" :P hadden wij in ons hok lichtslangen en kerstverlichting lampjes langs het plafond als decoratieve verlichting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')