Dan moeten ze consequent zijn en overal een Engelse term voor gebruiken en niet slechts voor een onderdeel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:28 schreef VixenFromHell het volgende:
Dat schools zal wel op z'n Engels zijn. Op Windesheim bijv noemen ze de studierichtingen schools, school of media.. school of social work. Denk dat het daar ook zoiets is
Maar het is iig wel zo bedoeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moeten ze consequent zijn en overal een Engelse term voor gebruiken en niet slechts voor een onderdeel.
Doe niet zo schools.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:33 schreef Copycat het volgende:
In dat geval vind ik het van een tenenkrommende inconsequentie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh, ja?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:29 schreef FinalD87 het volgende:
Zijn daar (hoofdletters in merknamen) eigenlijk regels voor?
Lekker, broofjes.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:50 schreef Safaris het volgende:
Ben deze een jaar geleden tegengekomen op de Q-day markt in Utrecht.
Zien hangen langs een shoarma kraampje daar. (Ben er gelukkig niks gaan eten..)
[ [url=http://pslwukji.twentyseven.versio.nl/941878526_5_srQw[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Precies, en ik kan me daar mateloos aan irriteren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:36 schreef Omniej het volgende:
[..]
Eh, ja?
Dat je gewoon iPad schrijft als de merknaam iPad is bijvoorbeeld, en Ipad als de merknaam Ipad zou zijn geweest.
Dat irriteert je, je ergert je eraan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Precies, en ik kan me daar mateloos aan irriteren.
Dat je iPad als iPad schrijft snap ik, maar sorry dat ik niet alle regels voor samenstellingen uit m'n hoofd ken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:36 schreef Omniej het volgende:
[..]
Eh, ja?
Dat je gewoon iPad schrijft als de merknaam iPad is bijvoorbeeld, en Ipad als de merknaam Ipad zou zijn geweest.
Ik geloof dat alle (merk)namen worden gekoppeld met een koppelteken in een samenstelling.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:48 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Dat je iPad als iPad schrijft snap ik, maar sorry dat ik niet alle regels voor samenstellingen uit m'n hoofd ken.
Ik wacht wel tot het een soortnaam wordt zodat ik gewoon ipadfabriek kan schrijven.
Gister in de Spits geloof ik.quote:De planeten zouden zwerven doordat ze een zwaartekrant-'duw' hebben gekregen van andere planeten.
Ik dacht dat dat ook goed was. Maar zal het wel weer fout hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik geloof dat alle (merk)namen worden gekoppeld met een koppelteken in een samenstelling.
Wat doe je hier als je je ergens aan 'irriteert'?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Precies, en ik kan me daar mateloos aan irriteren.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:51 schreef essentieel het volgende:
[..]
Wat doe je hier als je je ergens aan 'irriteert'?
Die is inderdaad heel erg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |