wij ook onderonsjequote:Op woensdag 1 juni 2011 20:04 schreef Vicky het volgende:
Mijn kleine grote liefde en ik hadden een onderonsje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Vanmiddag in de speeltuin, de waterbak stond aan.. Succes gegarandeerd bij Tess
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:50 schreef huuphuup het volgende:
aaahw Tessa![]()
dat shirtje staat kei schetig!![]()
En KJ dat zwarte shirt staat Ilse ook vet poepigi k vond het zo'n leuk shirt <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het zo'n leuk shirtje. Ben er helemaal blij mee!
Ik zie ook nu pas dat ook het rompertje wat ze aanheeft via v&a komt hier. En ook al het rompertje in de tent. Zelfs de slaapzak en wat speelgoed komen via fok. Waar zouden we zijn zonder v&a hier?
*poef* nu is het weg
tv blijft dr boeien hoor!!! Ze draait zich nu zo dat ze het kan zien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
KJ, over groot geworden gesproken zeg!
Waar is dat kleine baby'tje dat naar babytv aan t staren was
Tessa, wat een leukerd ben jij ook zeg!
Dat ja, ik ben ook zo benieuwd naar Beeb2.0. Zou die ook zo gekloond zijn, of meer richting papa lijken? Hihi, Evie op de kop!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:01 schreef Vlindur het volgende:
...
BJ, omdat Evie echt zo'n mooi meisje is ben ik echt vreselijk benieuwd hoe jullie nieuwe dame er uit zal zien! Dat moeten jullie vast ook hebben![]()
...
Meeten?quote:
ja vind je??quote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef Asyniur het volgende:
Tess, wat straal je! En wat lijk je op je zus op sommige foto's!
Ik wil een Rienk en een Minke
D'r haar is eigenlijk te lang maar ik wil het niet laten knippen want d'r pony moet bijgroeienquote:Op maandag 6 juni 2011 21:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mooie jurk en wat zit haar haar leuk Vicky
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja vind je??
Dit was Amber op haar 2e verjaardag
whaha dat zou ook nog kunnenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Vlindur het volgende:
Vicky ik denk dat ze bedoeld dat JIJ op je zus lijkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |