Als Gudde daar verantwoordelijk voor was geweest had Derksen dat al 10x geroepen.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:24 schreef TC03 het volgende:
Blijft eeuwig zonde dat Castaignos nu al vertrekt.
Beenhakker (en de media die zijn blunder vreemd genoeg doodzwijgt)
Ja serieus wat een teringzooi is dat zeg.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:24 schreef TC03 het volgende:
Blijft eeuwig zonde dat Castaignos nu al vertrekt.
Beenhakker (en de media die zijn blunder vreemd genoeg doodzwijgt)
Ze gaan na het journaal verder.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef napoleonfour het volgende:
gvd zeg, leuk dat je sport uitzend enzo maar er zijn nog meer wedstrijden die de aandacht verdienen. Krijgen we weer een samenvatting van 1 minuut.
Komende dagen vermijd ik alle voetbalprogramma's etc. ik hoef die festiviteiten niet te zien.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef napoleonfour het volgende:
gvd zeg, leuk dat je sport uitzend enzo maar er zijn nog meer wedstrijden die de aandacht verdienen. Krijgen we weer een samenvatting van 1 minuut.
Als je echt kotsend voor de tv wilt liggen moet je vanavond naar Cheque kijken.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Komende dagen vermijd ik alle voetbalprogramma's etc. ik hoef die festiviteiten niet te zien.
Die huldiging was anders best grappig nog "Jaa hier zijn ze dan, de kampioenen! ....... Maar eerst het clublied!" en dan doet de muziek het niet, en ooohquote:Op zondag 15 mei 2011 19:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Komende dagen vermijd ik alle voetbalprogramma's etc. ik hoef die festiviteiten niet te zien.
Top punt zijn de neusjes zelf. Dinsdag weer college zal mij niet verbazen als ze nu wel opeens met hun shirt durven te lopenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:55 schreef heiden6 het volgende:
Topprestaties van Peter Bosz en Gert-Jan Verbeek trouwens dit seizoen.
Ja, maar Bosz had bij ons natuurlijk ook een hele andere functie. Als veldtrainer heeft hij sowieso overal wel redelijk gedaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:55 schreef heiden6 het volgende:
Topprestaties van Peter Bosz en Gert-Jan Verbeek trouwens dit seizoen.
Ik ga gewoon als statement met m'n eigen rood-wit aanlopen. Dikke doei zeg.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Top punt zijn de neusjes zelf. Dinsdag weer college zal mij niet verbazen als ze nu wel opeens met hun shirt durven te lopen.
quote:Trots
Het was het seizoen van pijn
van een tunnel zonder licht
van de vrees binnen de benen
en van angst op het gezicht
Een seizoen met tegenslagen
met donkere wolken in de lucht
met een klojo op rechtsvoor
en met Leo z'n gezucht
Het seizoen van de vernedering
van de afgang in het geel
en van die hatelijke collega
die tóch z'n mening erover deelt
Het seizoen van eruit met penalty's
en van onrust in de tent
van verliezen van de Graafschap
en van die misser uit bij Gent
Een seizoen van zwarte banden
voor Coen, pa Mulder en oom Fred
van op het randje van de afgrond staan
en dan toch worden gered
Want 't werd ook het seizoen van liefde
van een waar voetbalgevecht
van een kolkende Kuip na de 10-0
van ruggen die werden gerecht
Het werd het seizoen van vechtlust
en van 'werken voor je geld'
van bloed, zweet en vele tranen
maar zónder supportersgeweld
Het werd het seizoen van wraak
van het stelen van hun schaal
waar de gifbeker werd geledigd
en de schade werd verhaald
Het werd het seizoen van Ryo
Van Fer, Wijnaldum en de Vrij
Van Vlaar, Meeuwis en de Bies
Van Luc, en 'teken nu maar bij'
Maar bovenal werd 't 'n seizoen van trouw
waar 't Legioen steeds werd gehoord
en waar iedereen kreeg te horen:
"Wij zijn trots op Feyenoord"
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga gewoon als statement met m'n eigen rood-wit aanlopen. Dikke doei zeg.
Overigens schreef ik eerder deze week volgend stukkie over het afgelopen seizoen:
[..]
Doet me ook denken aan toen na die 10-0. Ineens had iedereen ook een mening over Feyenoordquote:Op zondag 15 mei 2011 20:01 schreef TC03 het volgende:
Niks mis met Ajacieden die blij zijn voor hun club, wel wat mis met de mensen waarvan je niet eens wist dat ze zich voor voetbal interesseerden en nu ineens heel blij lopen te doen.
Ja, opeens allemaal ideeen hoe het nu verder moestquote:Op zondag 15 mei 2011 20:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Doet me ook denken aan toen na die 10-0. Ineens had iedereen ook een mening over Feyenoord
Dat heb ik dus ook, ik ken een echte Ajacied met seizoenkaart en die vind ik juist het symphatiekst van allemaal. En de rest zijn bijna allemaal alleen Ajacied als het hun uitkomt.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:01 schreef TC03 het volgende:
Niks mis met Ajacieden die blij zijn voor hun club, wel wat mis met de mensen waarvan je niet eens wist dat ze zich voor voetbal interesseerden en nu ineens heel blij lopen te doen.
Heb het nos journaal zelfs overgeslagen want die openden er vast mee.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mijn naaste collega is echte Ajacied en dus zo'n uiterst genietbaar type. Net als ik heeft hij niet "automatisch" een hekel aan de ander bij de rivaliteit tussen ons en hen.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, ik ken een echte Ajacied met seizoenkaart en die vind ik juist het symphatiekst van allemaal. En de rest zijn bijna allemaal alleen Ajacied als het hun uitkomt.
Typo, al gefikstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |