Die Star Wars tune eronderquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:49 schreef Orbis het volgende:
Wel grappig: de trailer voor het komende seizoen!
Dean Pelton met een baard, John Goodman en een Bollywood-routine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:43 schreef Franktastic1984 het volgende:
Spoiler over ChangOud nieuws, was een maand geleden al bekend gemaakt in een interview met Dan Harmon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
Parks & Recreation. Na een vrij matig eerste seizoen zijn er twee niets minder dan briljante seizoenen gevolgd. Kijken, echt waar. Dit zeg ik in de veronderstelling dat je Arrested Development al hebt gezien. Zo niet, laat alles vallen en ga AD kijken!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:45 schreef JDx het volgende:
Nee ik bedoelde dat het ook langlopende comedy's zijn zoals BB en Community, 23 afleveringen, van herfst tot lente.
Verder ken ik niet 1 comedy die zo lang loopt en ook nog eens leuk is.
AD heb ik een maandje geleden ofzo afgerond, volgens mij op aanraden van jouquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:08 schreef Orbis het volgende:
[..]
Parks & Recreation. Na een vrij matig eerste seizoen zijn er twee niets minder dan briljante seizoenen gevolgd. Kijken, echt waar. Dit zeg ik in de veronderstelling dat je Arrested Development al hebt gezien. Zo niet, laat alles vallen en ga AD kijken!
Dat visitekaartje vind ik de geweldigste grap van de hele seriequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:50 schreef Mirel het volgende:
AD kijk ik nu voor de 2e keer. Alles past gewoon bij elkaar, de karakters maken niet zozeer een ontwikkeling door, ze hebben hun persoonlijkheid vanaf het begin al. De kleine dingetjes in de eerdere seizoenen zijn zoveel beter te begrijpen als je de personages al kent. Met veel grappen en voorbodes op bepaalde dingen is dat ook zo. Alles lijkt uitgepland
En het is altijd leuk om meer clues te vinden naar de 2 grote Tobias theorien: Tobias is gay of Tobias wilt een zwarte man zijn/is zwart van binnen
quote:I've read that if they weren't canceled, Tobias was supposed to be a black man with a rare skin condition. Re-watching the series, they started hinting this pretty early.
-The cover of Tobias's book
-Lindsay "has a type" when she goes after Ice
-Lucille describes him as a "colored man"
een voorbode:quote:"When people hear the name Tobias, they think 'big, black guy'."
"Well obviously I'm not a 'big' guy."
Briljant inderdaadquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:02 schreef Mirel het volgende:
Sorry voor het offtopic maar Community moet nog beginnen
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
een voorbode:
[ afbeelding ]
Geniaal.Meer hier: http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=3301111 een topic van observaties over de serie. Je gaat het zoveel meer waarderen als je ziet hoe de schrijvers alles uitplanden en referenties maakten naar van alles en nog wat.
Ik vind het tof dat Community dat ook wordt. Het is stukken flauwer dan AD en heeft nu zijn eigen feel (wat ook beter is, we moeten niet hetzelfde hebben)
Geweldig! Ik dacht dat het 'colored man' ging over zijn blauwe periodequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:02 schreef Mirel het volgende:
Sorry voor het offtopic maar Community moet nog beginnen
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dubbele grap. Een man achter hem "man inside me", dus Tobias is gewoon een verkapte homo, en de man is zwart, dus Tobias is zwart van binnen.
[..]
een voorbode:
[ afbeelding ]
Geniaal.Meer hier: http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=3301111 een topic van observaties over de serie. Je gaat het zoveel meer waarderen als je ziet hoe de schrijvers alles uitplanden en referenties maakten naar van alles en nog wat.
Ik vind het tof dat Community dat ook wordt. Het is stukken flauwer dan AD en heeft nu zijn eigen feel (wat ook beter is, we moeten niet hetzelfde hebben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |