Hahaha nisam to znao...ne obracam bas paznu na takve stvari kada sam tu....Split je isto fin mogu ti recquote:Op zondag 15 mei 2011 03:37 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
hahaha, pa ima i puno bosanci po istre, ali ti i dalmatinci svasta ispituju. I svudje na zidovi nesto tudjman/HDZ stoji.
Lees beide delen.quote:
lol...quote:Op zondag 15 mei 2011 03:41 schreef KevinMalone het volgende:
Yugoslavië is een paradijs
eten jullie daar ook paradajz
ik ben niet para maar wijs
densha's echte naam is Gijs
dat ik dit nu zeg stelt hij niet op prijs
evenmin dat zijn vrouw mijn naam krijst
Split i Zadar su fine.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:39 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Hahaha nisam to znao...ne obracam bas paznu na takve stvari kada sam tu....Split je isto fin mogu ti rec
quote:Op zondag 15 mei 2011 03:37 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
hahaha, pa ima i puno bosanci po istre, ali ti i dalmatinci svasta ispituju. I svudje na zidovi nesto tudjman/HDZ stoji.
Als jullie nou eens in het Nederlands vloeken, schelden ende schimpen, kunnen wij ook meedoen. Lekker makkelijk zo, dames.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:39 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Hahaha nisam to znao...ne obracam bas paznu na takve stvari kada sam tu....Split je isto fin mogu ti rec
hardquote:Op zondag 15 mei 2011 03:41 schreef KevinMalone het volgende:
Yugoslavië is een paradijs
eten jullie daar ook paradajz
ik ben niet para maar wijs
densha's echte naam is Gijs
dat ik dit nu zeg stelt hij niet op prijs
evenmin dat zijn vrouw mijn naam krijst
Dat begrijpen jullie toch niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nou eens in het Nederlands vloeken, schelden ende schimpen, kunnen wij ook meedoen. Lekker makkelijk zo, dames.
Kardes, het is densha aka gijs aka MAJIN densha vs de yugo'squote:Op zondag 15 mei 2011 03:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nou eens in het Nederlands vloeken, schelden ende schimpen, kunnen wij ook meedoen. Lekker makkelijk zo, dames.
Ja, zo ver ben ik al.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:44 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Kardes, het is densha aka gijs aka MAJIN densha vs de yugo's
Japansquote:Op zondag 15 mei 2011 03:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, zo ver ben ik al.. Wat is de afkomst van densha eigenlijk?
Het is ook niet tof dat ik jullie allemaal göt veren amcıklar noem, toch?
Je weet dat gezien de context van mijn zin jouw zin een hele andere betekenis krijgt dan jij hoogstwaarschijnlijk bedoelt? Maar goed, laat je kontje maar eens zien, ja!quote:
Pics via PM danquote:Op zondag 15 mei 2011 03:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weet dat gezien de context van mijn zin jouw zin een hele andere betekenis krijgt dan jij hoogstwaarschijnlijk bedoelt? Maar goed, laat je kontje maar eens zien, ja!.
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:56 schreef computerprobleem het volgende:
Dat land ligt niet eens in Europa.![]()
Als dat wel zo is, dan zijn de Verenigde Staten in 2003 een oorlog begonnen in Europa en is en word Europa sinds 2003 elke dag geteisterd door terroristische aanslagen, aangezien Irak nog dichter bij Europa ligt dan dit land.
Check eerst even de feiten voordat jullie zulke reacties hier neerzetten, Azerbeidzjan ligt wel degelijk in Europa: http://nl.wikipedia.org/wiki/Europa_(werelddeel)quote:Op zondag 15 mei 2011 01:46 schreef padlarf het volgende:
Azerbeidzjan![]()
Waarom mogen er überhaupt van die niet-europese pauperlanden meedoen aan het eurovisie songfestival? Noem het dan anders.
Wat is er dan zo erg aan Azerbeidzjan?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:08 schreef fratsman het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat de EU dit soort verkapte derdewereldlanden tot de euro- of erger; de Schengenzone zou toelaten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |