Weltrustenquote:Op zondag 15 mei 2011 02:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen ik gaat slapen
Veel plezier morgen met de wedstrijd
Dat de beste moge winnen
trusten manquote:Op zondag 15 mei 2011 02:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
Dat de beste moge winnen
Uiteraard!!quote:
AJAXquote:Op zondag 15 mei 2011 02:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
Dat de beste moge winnen
quote:
Dank u, Jullie ook voor straks.quote:
Ook goedquote:
Eerst jingle luisteren!!!quote:
Donequote:Op zondag 15 mei 2011 02:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst jingle luisteren!!!
Slaap lekker my dear![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 02:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Done
Hij komt er zeker in
Morgen ga ik ze bewerken als Koelkast & Popje wat in willen spreken
Ghehe ik dacht dat ik het moeilijk had met Ezechielk die onder mijn nick ging posten maar bij jou ging het wel heel verquote:Op zondag 15 mei 2011 02:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo wachtwoord aangepast, en sig weer normaal
Koelkast zn wraak omdat onlogisch te lang door gingquote:Op zondag 15 mei 2011 02:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ooh er komt nog iig 3 x knight baggy aan
heb nu ook daadwerkelijk ruzie met een goede vriend.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik dacht dat ik het moeilijk had met Ezechielk die onder mijn nick ging posten maar bij jou ging het wel heel ver
Dat is niet leukquote:Op zondag 15 mei 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb nu ook daadwerkelijk ruzie met een goede vriend.
en last van mijn hand
jawel, hij was strontlazerus, heb hem gezegd dat ik hem de eerste tijd niet wil spreken.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet leuk![]()
Komt wel goed denk je?
maar goed dat ik er niet bij was, anders lag ie nu in het ziekenhuisquote:Op zondag 15 mei 2011 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel, hij was strontlazerus, heb hem gezegd dat ik hem de eerste tijd niet wil spreken.
maar heb hem echt een blauw oog geslagen denk ikhij keek me alleen maar een beetje angstig en beduusd aan, ben toen naar huis gegaan
ga je je eigen verzoekje niet eens luisteren?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Beetje jammer van de internethelden hier.
Ik ben slapen, morgen vroeg op en drukke dag![]()
AFCA AJAX!!
Jawelquote:Op zondag 15 mei 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga je je eigen verzoekje niet eens luisteren?
nja trusten
en twente wint toch wel
koelkast schatquote:Op zondag 15 mei 2011 02:49 schreef Karzai het volgende:
ik begrijp dat jullie mij proberen weg te pesten met deze tiefus herrie
quote:Op zondag 15 mei 2011 02:51 schreef _Fanta het volgende:
Karzai in ineens koelkast, wow dit word echt te ingewikkeld gewoon
ah ok, op die manierquote:Op zondag 15 mei 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
karzai dacht dat wij dit aangevraagd hadden.
koelkast had dit klaargezet
dat legde ik uit
quote:Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you are a mile away from them, and you have their shoes."
-- Frieda Norris
dan zijn het dus mijn oordopjesquote:Op zondag 15 mei 2011 03:07 schreef Redskillz het volgende:
Klinkt net zo eng als de rest van zijn nummers... niet verbaggert of iets
aan je oordopjesquote:Op zondag 15 mei 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de kwaliteit is best slecht door mijn oordopjes, ligt dat aan mijn oordopjes of aan het nr?
ik ben liever beetje zuinig met jou, zo'n meid als jou ben ik al jaren niet meer tegenkomen. ik draag je op handen en voetenquote:Op zondag 15 mei 2011 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
money talks![]()
i just want you to use me
zo is dat!, doorzuipen tot die zon op komt!. maar eej voortaan wel onder je eigen acc posten ok?quote:
hij was het serieus nietquote:Op zondag 15 mei 2011 03:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zo is dat!, doorzuipen tot die zon op komt!. maar eej voortaan wel onder je eigen acc posten ok?
gloof het wel idd, moetten iets leuks aan gaan vragen!quote:Op zondag 15 mei 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is dit nou serieus een 2e rickroll![]()
etter, zit ik me verdomme druk te makenquote:Op zondag 15 mei 2011 03:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zo is dat!, doorzuipen tot die zon op komt!. maar eej voortaan wel onder je eigen acc posten ok?
Fanta ben jij dat?quote:Op zondag 15 mei 2011 03:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als karzai het was geweest, dan was ik nu bij hem, maar ben toch echt eenzaam alleen op mijn eigen kamertje
een goeie vriend, die nu even niet een goeie vriendquote:
moet je ook niet doen hequote:Op zondag 15 mei 2011 03:29 schreef Redskillz het volgende:
Gut, ik ben kapot.. 3 uur weg geweest van mijn computer..
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
ik zocht op crazy![]()
omdat knetter
kheb hem zelf aangevraagdquote:Op zondag 15 mei 2011 03:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zat me ook al af te vragen, van wtf is dit dan
jah dat zag ik, maar ken dit hele nummer nietquote:Op zondag 15 mei 2011 03:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb hem zelf aangevraagdghehehe deze is voor de foute uurtjes
ik kende hem ook niet, anders had ik hem niet aangevraagdquote:Op zondag 15 mei 2011 03:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah dat zag ik, maar ken dit hele nummer niet![]()
jij?quote:Op zondag 15 mei 2011 03:34 schreef Karzai het volgende:
Mijn god volgens mij leest hier iemand nog de hitkrant
Helemaal los dat jongquote:Op zondag 15 mei 2011 03:37 schreef _Fanta het volgende:
* _Fanta zet zn cowboy muts op, steekt zn revolvers in de hulsters en springt en op zn paard!
In falen wint ajax ckersquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Karzai
Bericht:
ajax wint
oeh een homo uitspraakjequote:
in het weekend is het altijd rustigquote:Op zondag 15 mei 2011 03:43 schreef Redskillz het volgende:
Zelfs doordeweeks zijn er meer mensen op dit uur..
quote:Op zondag 15 mei 2011 03:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh een homo uitspraakje
ajax gaat twente pakken? in de kleedkamer zker
WACHT waar zei ik precies dat ik van je hield?quote:
hoi kerelquote:Op zondag 15 mei 2011 03:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
WACHT waar zei ik precies dat ik van je hield?
tss lekker gezelligquote:Op zondag 15 mei 2011 03:54 schreef _Fanta het volgende:
ik ga wat afleveringen van family guy kijken, laterzz
latersquote:Op zondag 15 mei 2011 03:54 schreef _Fanta het volgende:
ik ga wat afleveringen van family guy kijken, laterzz
niks mis met colaquote:
Dubbelfriss tjongejongequote:Op zondag 15 mei 2011 03:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niks mis met cola![]()
ik drink nu dubbelfris
wat is er mis met dubbelfris?quote:
ik wil je wel geven wat je vraagtquote:Op zondag 15 mei 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
grrrrmbll ik blijf maar proberen aan te vragen.. maar t lukt niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |