Wel. Erg vals. Zegt mijn 20+ jaar koorervaring op best wel hoog(amateur)nivo.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee. Nauwelijks. Alleen tijdens de reprise.
Ja, bizar is dat... Al kan het door de rapper komenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Wat ook wel grappig is dat je toch wel echt een verschil ziet in de stijlsmaak van West- en Oost-Europa... dat stevige rocknummer van Georgie, wat ik overigens ook enorm tof vond, haalt bijvoorbeeld alleen maar de punten in het Oosten...
Jouw vader is een man van vleesch en bloedquote:Op zondag 15 mei 2011 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn vader vond Hongarije heel erg goed. Ik lachte 'm uit.
Que?quote:
Natuurlijk! Dit jaar zat ik er niet helemaal in, wegens privé-omstandighedenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:19 schreef Greys het volgende:
Help je ons om het Eurovisie weer 'groot' te maken?
Ondanks de TROS?
Tuuk, een van de weinige dingen waar ik ECHT naar uitkijk en wat ik persoonlijk geweldige TV vindquote:Op zondag 15 mei 2011 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Help je ons om het Eurovisie weer 'groot' te maken?
Ondanks de TROS?
Ik vond het net een kerel, die zangeres van Hongarijequote:Op zondag 15 mei 2011 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn vader vond Hongarije heel erg goed. Ik lachte 'm uit.
Bij Hongarije had ik het idee dat Jomanda haar jurk te heet gewassen had, en toen maar aan die zangeres gegeven had.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:09 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik vond het net een kerel, die zangeres van Hongarije
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:17 schreef Greys het volgende:
BREAKING!
Het Eurovisie forum blijft het gehele jaar open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |