Voel je je nu stoer omdat je me via google vertaler uitscheldt?quote:
Je bent lekker ingeburgerd.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:56 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Het is tenminste een echte taal, geen kontseksorgie van Frans, Duits, Spaans en Engels dat Nederlands is
Ne, nikako niste u pravuquote:Op zondag 15 mei 2011 01:56 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Serbo-Croatian
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:29 schreef KevinMalone het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
Daar deed je lang over man. Volgende keer sneller.quote:
Fijn vind ik het wel dat je inziet dat ik boven jouw zieligheid sta.quote:
quote:
Ik gebruik deze taal omdat anders voor jullie onbegrijpelijk wordt.quote:
Veel hoef je niet te verwachten van een volk dat weinig verschilt van dieren. Vechten, schelden en altijd heeft een ander het gedaan.quote:
Wat lang? Is alleen een quote uit die andere topic homo piklikkerquote:Op zondag 15 mei 2011 01:57 schreef densha het volgende:
[..]
Daar deed je lang over man. Volgende keer sneller.
Hmm lekker geil ga doorquote:Op zondag 15 mei 2011 01:58 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Wat lang? Is alleen een quote uit die andere topic homo piklikker
Hvala!quote:Op zondag 15 mei 2011 01:57 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Fijn vind ik het wel dat je inziet dat ik boven jouw zieligheid sta.
Ja, maarja als je elke keer verliest dan zou ik de strijd ook opgeven.quote:
Hoe weinig verschillen jullie van dieren dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:58 schreef densha het volgende:
[..]
Veel hoef je niet te verwachten van een volk dat weinig verschilt van dieren. Vechten, schelden en altijd heeft een ander het gedaan.
quote:
Zegt een boi met anime in zijn naam en profielquote:Op zondag 15 mei 2011 01:58 schreef densha het volgende:
[..]
Veel hoef je niet te verwachten van een volk dat weinig verschilt van dieren. Vechten, schelden en altijd heeft een ander het gedaan.
hahahahahhahahaha xD je hebt er een s bij gezet hahaha geniaalquote:
Zie schakers, Nederland kon geen onderzeeėrs bouwen, Joegoslaviė wel. Talloze voorbeelden.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:01 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Zegt een boi met anime in zijn naam en profiel
Ons volk is hoger ontwikkeld dan het ''alwetende'' westerse volk
Gospodin je vrlo obrazovan. Top ga zo door!quote:
Zeg ik dat dan? Gewoon moslim bradaquote:Op zondag 15 mei 2011 02:01 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
hahahahahhahahaha xD je hebt er een s bij gezet hahaha geniaal
Jammer voor je geloof ik niet in de Islam.
Meer dan jullie. Maar dat is niet jouw schuld...al generaties lang gaat het mis daar.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:00 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Hoe weinig verschillen jullie van dieren dan?
Babelfish dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:02 schreef Internepper het volgende:
[..]
Gospodin je vrlo obrazovan. Top ga zo door!
Denken dat ik alles vertaal met google translate
Waarom ben je dan in ons "minderwaardig" land?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:01 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Zegt een boi met anime in zijn naam en profiel
Ons volk is hoger ontwikkeld dan het ''alwetende'' westerse volk
densha is kk lelijk en denkt dat hij hoger ontwikkeld is dan yugo boys, beter ga je pikken zuigen op homo ontmoetingsplaatsen lelijke flikkerrrrquote:Op zondag 15 mei 2011 02:02 schreef densha het volgende:
[..]
Meer dan jullie. Maar dat is niet jouw schuld...al generaties lang gaat het mis daar.
Hmmm geile praat..ga doorquote:Op zondag 15 mei 2011 02:03 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
densha is kk lelijk en denkt dat hij hoger ontwikkeld is dan yugo boys, beter ga je pikken zuigen op homo ontmoetingsplaatsen lelijke flikkerrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |