Ze mogen van mij best meedoen, maar noem het dan geen eurovisiequote:Op zondag 15 mei 2011 02:39 schreef chroestjov het volgende:
Tevens begrijp ik niet wat het probleem is, als die landen zo inferieur zijn dan win je toch van ze?
Je zou eens moeten zien hoe hij in het echte leven mannen op homo ontmoetingsplaatsen pijpt, dat is nog achterlijker.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:39 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Stop nou maar, elke opmerking die je maakt laat steeds beter zien hoe achterlijk je bent
Geen verbintenis voelen met je landgenotenquote:
Vanavond jezelf weer in slaap huilen.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:40 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Je zou eens moeten zien hoe hij in het echte leven mannen op homo ontmoetingsplaatsen pijpt, dat is nog achterlijker.
Want je stond er bij terwijl je ook een brave huisvader stond te pijpen?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:40 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Je zou eens moeten zien hoe hij in het echte leven mannen op homo ontmoetingsplaatsen pijpt, dat is nog achterlijker.
Google translate hommo, doen alsof je cultureel bent en andere talen kanquote:
En jij bent daar weer getuige van?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:42 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Want je stond er bij terwijl je ook een brave huisvader stond te pijpen?
Jij bent pas vanaf 18 april lid en nu al een kanker mongool hahahahaquote:
Kanker nou maar op internepper met je google vertalingen.quote:
heeft Seki Seselj tegen aanklager Nice van het Jugotribunaal gezegdquote:Op zondag 15 mei 2011 02:42 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Google translate hommo, doen alsof je cultureel bent en andere talen kan
Beter kan hij ook het cyrillisch alfabet opnoemen, alleen dan mag dat.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:42 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Google translate hommo, doen alsof je cultureel bent en andere talen kan
Gelukkig geen neger.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:42 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Jij bent pas vanaf 18 april lid en nu al een kanker mongool hahahaha
Schandalige opmerkingquote:
Wat wil je nou mafkees?quote:
Ik ben privédetective, ik word ingehuurd door brave huismoeders die willen weten wat hun mannen doen onderweg naar huis, omdat die ritten te lang duurden.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:42 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Want je stond er bij terwijl je ook een brave huisvader stond te pijpen?
Nee, ik vind het schandalig. Kun je niet lezen?quote:
En je vindt je neger-gedoe normaal? KevinMalone heeft echt gelijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:45 schreef densha het volgende:
[..]
Nee, ik vind het schandalig. Kun je niet lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |