quote:Goed idee van je.
Op maandag 24 juni 2002 12:02 schreef moussy het volgende:[..]
Wij hebben dit een keer gehad met een popje. Daar had René over heen gespuugt. Ding in de wasmachine,deed het ook niet meer. Maar die kon ik op een fatsoenlijke manier open tornen (muziekdoos niet, is te groot) nieuw batterijtje er in en ze kan weer huilen.
Ik heb een heel lief knuffeltje gekregen. Die ligt al bij ons in bed af en toe. Dan ruikt ie al een beetje naar ons. Misschien helpt dat wel... geen idee eigenlijk maar het leek me wel wat.
Ik ben gisteren naar de Pasar Malam in Den Haag geweest. Erg leuk, maar ook heel erg druk en vermoeiend. Jammergenoeg staat nog steeds niet iedereen op voor zwangere vrouwen
Maar goed, ik had dus echt megastalpoten en een zere rug. Misschien een goed idee om dit soort dingen voorlopig eventjes niet meer te doen.
Plus dat het eten daar wel erg lekker is
maar of het kwalitatief allemaal zo goed is...
Pukkie is nog steeds gezellig druk. Hij laat het duidelijk weten als ie het ergens niet mee eens is. De buik is nu echt groter. Eerst was ie ook wel aanwezig maar zat ie nog niet echt in de weg.
Trouwens nog bedankt allen voor de info omtrent ouderlijk gezag. Morgen ga ik even bellen met het kantongerecht om uit te zoeken wat het nou precies kost.
Wat moet je doen als je steeds negatieve zwangerschapstesten hebt maar wel al (minstens) vijf weken last van : misselijkheid, gespannen buik, oververmoeidheid, lichte duizeligheid, schommelende bloedsuikerspiegel, snel hoofpijn?
*probeert de dokter maar weer es te pakken te krijgen...*
quote:Bij de Etos (ofzo) even ijzerformule halen
Op maandag 24 juni 2002 20:26 schreef Catootje het volgende:Hoooiii, Tinkietink gefeli met je baan hoor!
Wat moet je doen als je steeds negatieve zwangerschapstesten hebt maar wel al (minstens) vijf weken last van : misselijkheid, gespannen buik, oververmoeidheid, lichte duizeligheid, schommelende bloedsuikerspiegel, snel hoofpijn?
*probeert de dokter maar weer es te pakken te krijgen...*
Ik heb dit vorig jaar ook een keer gehad, 3 weken overtijd, licht in m'n hoofd en alles wat jij beschrijft.. Weekje of drie ijzertabletten geslikt.. rustig aan doen (stress vermijden) Toen heel erg vreselijk ongesteld geworden, en over wassut ![]()
(en ff langs de dokter kan natuurlijk nooit kwaad)
Hoop het voor je dat je zwanger bent.
Anders moet je bloedtest los zien te krijgen bij je huisarts. heb je n.l recht op.(wist ik toen ook niet).
Heb je je al eens eerder zo gevoeld? Stuiterende bloedsuiker was bij mij veel erger toen Freekje nog in een zeer pril stadium was (heb ooit 4 oliebollen achter elkaar opgegeten en werd vervolgens vreselijk misselijk natuurlijk).
Ben je trouwens normaal wel redelijk op tijd met je menstruatie?
*toevoeging: heb es gezocht op ijzergebrek en wat eraan te doen op internet: als ik nog meer ijzer meot gaan eten...(misschein dan idd een stoornis? alhoewel ik een jaar geleden alles heb laten uitzoeken vanwege de Pfeiffer..toen lekgeprikt en alles normaal..
*
[Dit bericht is gewijzigd door Catootje op 24-06-2002 22:12]
quote:doe je toch nog effe extra bloedtjek.
Op maandag 24 juni 2002 21:59 schreef Catootje het volgende:
Ik heb toen ik Pfeiffer had last gehad van een schommelende bloedsuikerspiegel...sindsdien let ik daar erg op. Vroeger was ik erg onregelmatig. Sinds ik gestopt ben met de pil echter regelamtig geweest tot voorkort
ineens klaar
....ijzer..hmmm. Hopelijk is dat het 'gewoon' : zeeeeer irritant als je je rot voelt en je weet niet wat het is...ik wacht gewoon op een lekkere menstruatie
...
*toevoeging: heb es gezocht op ijzergebrek en wat eraan te doen op internet: als ik nog meer ijzer meot gaan eten...(misschein dan idd een stoornis? alhoewel ik een jaar geleden alles heb laten uitzoeken vanwege de Pfeiffer..toen lekgeprikt en alles normaal..
*
quote:*extra bloedtjek op lijssie zet* Neee, was geen Candida, was toen een mogelijkheidje...*wel genoeg heeft van mogelijkheidjes maar schijnbaar een mogelijkheidvrouwtje is*
Op maandag 24 juni 2002 22:14 schreef berney het volgende:[..]
doe je toch nog effe extra bloedtjek.
Ken geen kwaad toch.
Ik dacht dat je candida had o.i.d??
* Leah Cato toch maar weer naar dokter stuurt, bloedsjek please!
quote:Hihi, mevrouw vindt het allemaal te lang duren zeker?
Op maandag 24 juni 2002 22:43 schreef moussy het volgende:
René had vandaag nog iets geinigs. Gister heeft ze samen met mij de bevalling zitten kijken. Dat was een keizersnede. Ze was niet in shock of zo maar vond het vreselijk spannend en interessant. Vanmiddag stond ze voor me met een plastiek schaartje voor me, kom mama buik knippen, baby uit.... Of te wel, madammetje dr geduld is nu echt op en als het aan haar lag was dat kind vandaag ff uit mn buik "geknipt"
quote:Tis niet te geloven, meneer slaapt eindelijk een keer.
Op maandag 24 juni 2002 16:07 schreef Sweej het volgende:Ik heb een heel lief knuffeltje gekregen. Die ligt al bij ons in bed af en toe. Dan ruikt ie al een beetje naar ons. Misschien helpt dat wel... geen idee eigenlijk maar het leek me wel wat.
... Wat ook helpt is 'gewoon' een shirtje in het bedje leggen, dat ruikt ook naar jullie
Trouwens nog bedankt allen voor de info omtrent ouderlijk gezag. Morgen ga ik even bellen met het kantongerecht om uit te zoeken wat het nou precies kost.
... Wij zaten met hetzelfde dilemma, toen zijn we maar effies snel getrouwd![]()
Was net zo makkelijk
quote:Ze zijn zo lief als ze slapen... ALS ze slapen
Op dinsdag 25 juni 2002 08:55 schreef dice het volgende:[..]
Tis niet te geloven, meneer slaapt eindelijk een keer.
Meteen al een groot succes hier!
quote:Hier staat er ook al zo'n ding! Geweldig leuk!
Op dinsdag 25 juni 2002 21:02 schreef Rewimo het volgende:
Even een tipje voor de mama's onder ons die nog een leuk en betaalbaar cadeautje zoeken voor kindlief: bij Kruidvat hebben ze speeltentjes voor € 5,42. Kijk voor foto's maar even stiekem om het hoekje bij de kids: Koele Kids Praatjes...Meteen al een groot succes hier!
quote:Mja, hij is wel vrij groot (1.20 bij 1.20) maar ach... ruimte zat. Hij past alleen niet goed op het balkon, gelukkig geven die stangen een beetje mee. Balkon bestaat uit breed en smal gedeelte en ik had gehoopt dat ie op het smalle deel zou passen, want daar kan ik toch niet zitten. Maar met een beetje wringen gaat het net
Op dinsdag 25 juni 2002 21:13 schreef Nausicaa het volgende:[..]
Hier staat er ook al zo'n ding! Geweldig leuk!
(Alleen nogal een bakbeest als-ie zo opgezet in de kamer staat, maar ja, om 'm nou elke keer opnieuw te moeten opzetten...)
Grrrrr... cookie
Dice wat een lekker slapend kereltje zo he? Slaapt hij nog steeds zo slecht of wordt het al wat beter??
quote:Nog even een kleine aanvulling: De aanvraag voor het ouderlijk gezag bij het kantongerecht kan schriftelijk. Je hebt dan beiden een bewijs van goed gedrag nodig dat je eerst even aan moet vragen. Wij kregen de formulieren voor beide zaken mee bij de erkenning bij de burgerlijke stand. Kind kan de was doen!
Op zaterdag 22 juni 2002 10:27 schreef Rewimo het volgende:
Sweej, je kunt hem het kindje laten erkennen. Daarvoor moet je op het gemeentehuis zijn. Dit kan zowel voor als na de geboorte. Voor de geboorte is het handigst, want dan komt hij meteen als vader op het geboortebewijs te staan. Voor ouderlijk gezag moet je naar het kantongerecht. Op deze link kun je er meer over lezen:
quote:Hier heb ik gewoon in zakdoek om haar hoofdje geknoopt. (op de zakdoek staat pappa is nummer 1, gekocht voor vaderdag)
Op dinsdag 25 juni 2002 21:18 schreef Lois het volgende:
Bo meisje, wat ben je toch een engeltje met die blauwe ogen!En zulke leuke hoedjes/petjes/hoofddoekjes heb je ook altijd!! Hoe komt jouw mama daaraan???
Iedereen veel sterkte die het nodig hebben ![]()
En voor alle meiden een dikke
van Sven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |