abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4729525
quote:
Op maandag 24 juni 2002 12:02 schreef moussy het volgende:

[..]

Wij hebben dit een keer gehad met een popje. Daar had René over heen gespuugt. Ding in de wasmachine,deed het ook niet meer. Maar die kon ik op een fatsoenlijke manier open tornen (muziekdoos niet, is te groot) nieuw batterijtje er in en ze kan weer huilen.

Goed idee van je.
Zal effe kijken of dat kan.
Een eend die niet kan kwaaken is ook niks.
  maandag 24 juni 2002 @ 16:07:03 #77
22637 Sweej
TiepMiep
pi_4731084
lieve fotows

Ik heb een heel lief knuffeltje gekregen. Die ligt al bij ons in bed af en toe. Dan ruikt ie al een beetje naar ons. Misschien helpt dat wel... geen idee eigenlijk maar het leek me wel wat.

Ik ben gisteren naar de Pasar Malam in Den Haag geweest. Erg leuk, maar ook heel erg druk en vermoeiend. Jammergenoeg staat nog steeds niet iedereen op voor zwangere vrouwen
Maar goed, ik had dus echt megastalpoten en een zere rug. Misschien een goed idee om dit soort dingen voorlopig eventjes niet meer te doen.

Plus dat het eten daar wel erg lekker is maar of het kwalitatief allemaal zo goed is...

Pukkie is nog steeds gezellig druk. Hij laat het duidelijk weten als ie het ergens niet mee eens is. De buik is nu echt groter. Eerst was ie ook wel aanwezig maar zat ie nog niet echt in de weg.

Trouwens nog bedankt allen voor de info omtrent ouderlijk gezag. Morgen ga ik even bellen met het kantongerecht om uit te zoeken wat het nou precies kost.

pi_4734642
Hoooiii, Tinkietink gefeli met je baan hoor!

Wat moet je doen als je steeds negatieve zwangerschapstesten hebt maar wel al (minstens) vijf weken last van : misselijkheid, gespannen buik, oververmoeidheid, lichte duizeligheid, schommelende bloedsuikerspiegel, snel hoofpijn?

*probeert de dokter maar weer es te pakken te krijgen...*

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  maandag 24 juni 2002 @ 20:50:03 #79
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_4735038
quote:
Op maandag 24 juni 2002 20:26 schreef Catootje het volgende:
Hoooiii, Tinkietink gefeli met je baan hoor!

Wat moet je doen als je steeds negatieve zwangerschapstesten hebt maar wel al (minstens) vijf weken last van : misselijkheid, gespannen buik, oververmoeidheid, lichte duizeligheid, schommelende bloedsuikerspiegel, snel hoofpijn?

*probeert de dokter maar weer es te pakken te krijgen...*

Bij de Etos (ofzo) even ijzerformule halen

Ik heb dit vorig jaar ook een keer gehad, 3 weken overtijd, licht in m'n hoofd en alles wat jij beschrijft.. Weekje of drie ijzertabletten geslikt.. rustig aan doen (stress vermijden) Toen heel erg vreselijk ongesteld geworden, en over wassut
(en ff langs de dokter kan natuurlijk nooit kwaad)

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_4735079
Heb ik ook gehad Catoot die klachten en ik maar denken dat ik zwanger was en testen gedaan.
allemaal negatief uiteindelijk kwam m'n dokter erachter dat ik een hormoonstoornis heb.
(is inmiddels wel wat beter met me hoor.)

Hoop het voor je dat je zwanger bent.
Anders moet je bloedtest los zien te krijgen bij je huisarts. heb je n.l recht op.(wist ik toen ook niet).

maandag 24 juni 2002 @ 21:12:49 #81
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_4735442
Ik zou idd ook voor een bloedtest gaan Cato, voordat je iets gaat slikken maar even uitsluiten dat je echt niet zwanger bent, lijkt me.

Heb je je al eens eerder zo gevoeld? Stuiterende bloedsuiker was bij mij veel erger toen Freekje nog in een zeer pril stadium was (heb ooit 4 oliebollen achter elkaar opgegeten en werd vervolgens vreselijk misselijk natuurlijk).

Ben je trouwens normaal wel redelijk op tijd met je menstruatie?

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_4736252
Ik heb toen ik Pfeiffer had last gehad van een schommelende bloedsuikerspiegel...sindsdien let ik daar erg op. Vroeger was ik erg onregelmatig. Sinds ik gestopt ben met de pil echter regelamtig geweest tot voor kort ineens klaar ....ijzer..hmmm. Hopelijk is dat het 'gewoon' : zeeeeer irritant als je je rot voelt en je weet niet wat het is...ik wacht gewoon op een lekkere menstruatie ...

*toevoeging: heb es gezocht op ijzergebrek en wat eraan te doen op internet: als ik nog meer ijzer meot gaan eten...(misschein dan idd een stoornis? alhoewel ik een jaar geleden alles heb laten uitzoeken vanwege de Pfeiffer..toen lekgeprikt en alles normaal.. *

[Dit bericht is gewijzigd door Catootje op 24-06-2002 22:12]

DANYEL EN THIJS
pi_4736576
quote:
Op maandag 24 juni 2002 21:59 schreef Catootje het volgende:
Ik heb toen ik Pfeiffer had last gehad van een schommelende bloedsuikerspiegel...sindsdien let ik daar erg op. Vroeger was ik erg onregelmatig. Sinds ik gestopt ben met de pil echter regelamtig geweest tot voor kort ineens klaar ....ijzer..hmmm. Hopelijk is dat het 'gewoon' : zeeeeer irritant als je je rot voelt en je weet niet wat het is...ik wacht gewoon op een lekkere menstruatie ...

*toevoeging: heb es gezocht op ijzergebrek en wat eraan te doen op internet: als ik nog meer ijzer meot gaan eten...(misschein dan idd een stoornis? alhoewel ik een jaar geleden alles heb laten uitzoeken vanwege de Pfeiffer..toen lekgeprikt en alles normaal.. *

doe je toch nog effe extra bloedtjek.
Ken geen kwaad toch.
Ik dacht dat je candida had o.i.d??
pi_4736655
quote:
Op maandag 24 juni 2002 22:14 schreef berney het volgende:

[..]

doe je toch nog effe extra bloedtjek.
Ken geen kwaad toch.
Ik dacht dat je candida had o.i.d??

*extra bloedtjek op lijssie zet* Neee, was geen Candida, was toen een mogelijkheidje...*wel genoeg heeft van mogelijkheidjes maar schijnbaar een mogelijkheidvrouwtje is*
DANYEL EN THIJS
  maandag 24 juni 2002 @ 22:27:47 #85
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_4736826
Ik vin het toch gek hoor, Cato....
Zeker als je altijd regelmatig bent geweest

* Leah Cato toch maar weer naar dokter stuurt, bloedsjek please!

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † maandag 24 juni 2002 @ 22:43:13 #86
7074 moussy
kuttekop
pi_4737129
René had vandaag nog iets geinigs. Gister heeft ze samen met mij de bevalling zitten kijken. Dat was een keizersnede. Ze was niet in shock of zo maar vond het vreselijk spannend en interessant. Vanmiddag stond ze voor me met een plastiek schaartje voor me, kom mama buik knippen, baby uit.... Of te wel, madammetje dr geduld is nu echt op en als het aan haar lag was dat kind vandaag ff uit mn buik "geknipt"
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 juni 2002 @ 23:07:24 #87
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_4737591
quote:
Op maandag 24 juni 2002 22:43 schreef moussy het volgende:
René had vandaag nog iets geinigs. Gister heeft ze samen met mij de bevalling zitten kijken. Dat was een keizersnede. Ze was niet in shock of zo maar vond het vreselijk spannend en interessant. Vanmiddag stond ze voor me met een plastiek schaartje voor me, kom mama buik knippen, baby uit.... Of te wel, madammetje dr geduld is nu echt op en als het aan haar lag was dat kind vandaag ff uit mn buik "geknipt"
Hihi, mevrouw vindt het allemaal te lang duren zeker? Of ze wil dokter worden later, dat kan natuurlijk ook
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 24 juni 2002 @ 23:58:24 #88
545 dop
:copyright: dop
pi_4738355

Bo
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_4740338
Bo is weer es zeer Kjoet!! En als we geweten hadden van dat knippen..hmm, hadden we allang wat meer kindjes gekregen
DANYEL EN THIJS
  dinsdag 25 juni 2002 @ 08:55:18 #90
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_4740510
quote:
Op maandag 24 juni 2002 16:07 schreef Sweej het volgende:

Ik heb een heel lief knuffeltje gekregen. Die ligt al bij ons in bed af en toe. Dan ruikt ie al een beetje naar ons. Misschien helpt dat wel... geen idee eigenlijk maar het leek me wel wat.

... Wat ook helpt is 'gewoon' een shirtje in het bedje leggen, dat ruikt ook naar jullie

Trouwens nog bedankt allen voor de info omtrent ouderlijk gezag. Morgen ga ik even bellen met het kantongerecht om uit te zoeken wat het nou precies kost.
... Wij zaten met hetzelfde dilemma, toen zijn we maar effies snel getrouwd Was net zo makkelijk

Tis niet te geloven, meneer slaapt eindelijk een keer.

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 juni 2002 @ 10:35:36 #91
13151 crew  Rewimo
pi_4741315
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 08:55 schreef dice het volgende:

[..]

Tis niet te geloven, meneer slaapt eindelijk een keer.

Ze zijn zo lief als ze slapen... ALS ze slapen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_4742242
Catootje, ik denk dat ik inmiddels een beetje begrijp hoe je je moet voelen.... Al die rare symptomen, en toch geen twee streepjes of roze stip.... Sterkte hoor!
[zeurmode] Hier ook een behoorlijke aanval van PMS. Want dat moet het zijn (idd, maar een streepje). Alleen, ik heb het zo verschrikkelijk warm! En ik voel me zo moe. En zo raar. Alles ruikt zo sterk. BWEH! Ik wil me weer gewoon voelen!
[/zeurmode]
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 juni 2002 @ 21:02:44 #93
13151 crew  Rewimo
pi_4751680
Even een tipje voor de mama's onder ons die nog een leuk en betaalbaar cadeautje zoeken voor kindlief: bij Kruidvat hebben ze speeltentjes voor € 5,42. Kijk voor foto's maar even stiekem om het hoekje bij de kids: Koele Kids Praatjes...

Meteen al een groot succes hier!

pi_4751865
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 21:02 schreef Rewimo het volgende:
Even een tipje voor de mama's onder ons die nog een leuk en betaalbaar cadeautje zoeken voor kindlief: bij Kruidvat hebben ze speeltentjes voor € 5,42. Kijk voor foto's maar even stiekem om het hoekje bij de kids: Koele Kids Praatjes...

Meteen al een groot succes hier!

Hier staat er ook al zo'n ding! Geweldig leuk!
(Alleen nogal een bakbeest als-ie zo opgezet in de kamer staat, maar ja, om 'm nou elke keer opnieuw te moeten opzetten...)
  dinsdag 25 juni 2002 @ 21:16:51 #95
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4751919
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 21:13 schreef Nausicaa het volgende:

[..]

Hier staat er ook al zo'n ding! Geweldig leuk!
(Alleen nogal een bakbeest als-ie zo opgezet in de kamer staat, maar ja, om 'm nou elke keer opnieuw te moeten opzetten...)

Mja, hij is wel vrij groot (1.20 bij 1.20) maar ach... ruimte zat. Hij past alleen niet goed op het balkon, gelukkig geven die stangen een beetje mee. Balkon bestaat uit breed en smal gedeelte en ik had gehoopt dat ie op het smalle deel zou passen, want daar kan ik toch niet zitten. Maar met een beetje wringen gaat het net

Grrrrr... cookie

Jubileum moderator dinsdag 25 juni 2002 @ 21:18:34 #96
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_4751952
Bo meisje, wat ben je toch een engeltje met die blauwe ogen! En zulke leuke hoedjes/petjes/hoofddoekjes heb je ook altijd!! Hoe komt jouw mama daaraan???

Dice wat een lekker slapend kereltje zo he? Slaapt hij nog steeds zo slecht of wordt het al wat beter??

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_4752174
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 10:27 schreef Rewimo het volgende:
Sweej, je kunt hem het kindje laten erkennen. Daarvoor moet je op het gemeentehuis zijn. Dit kan zowel voor als na de geboorte. Voor de geboorte is het handigst, want dan komt hij meteen als vader op het geboortebewijs te staan. Voor ouderlijk gezag moet je naar het kantongerecht. Op deze link kun je er meer over lezen:
Nog even een kleine aanvulling: De aanvraag voor het ouderlijk gezag bij het kantongerecht kan schriftelijk. Je hebt dan beiden een bewijs van goed gedrag nodig dat je eerst even aan moet vragen. Wij kregen de formulieren voor beide zaken mee bij de erkenning bij de burgerlijke stand. Kind kan de was doen!
Zolang er was is, is er leven.
pi_4753891
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 21:18 schreef Lois het volgende:
Bo meisje, wat ben je toch een engeltje met die blauwe ogen! En zulke leuke hoedjes/petjes/hoofddoekjes heb je ook altijd!! Hoe komt jouw mama daaraan???
Hier heb ik gewoon in zakdoek om haar hoofdje geknoopt. (op de zakdoek staat pappa is nummer 1, gekocht voor vaderdag)
Soms voor de zon doe ik in een zakdoek 4 knoopjes en dan heeft ze weer een hoedje.
En verder heb ik een hoedje bij de hema en een pet met Bo erop van oma uit spanje. En dan nog heel veel hoedjes van oma. Bo laat ze meestal ook best op haar hoofdje zitten. In de winter waren mutsen een ramp. Altijd huilen als ze hem opkreeg. Maar dit vind ze prima.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_4763959

Weer eventjes wat foto's van Sven

Binnenkort een verhaal van alle belevenissen maar één ding kan ik nu alvast wel vertellen: Meneertje loopt inmiddels als een kievit
Drie weken geleden begonnen, heel houterig maar zo stabiel als het maar kan

Iedereen veel sterkte die het nodig hebben
En voor alle meiden een dikke van Sven

"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_4766221
Beertje wat heb jij een stoere zoon!!!
Leuke foto's zeg!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')