GRTD is laatste tijd deaudtquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:46 schreef Yuki het volgende:
Anders val je in slaap, liggend naast je laptop
Misschien maar slim om maar lekker te gaan slapen in je bedquote:Op zondag 15 mei 2011 00:46 schreef Yuki het volgende:
En geen hoogstaande discussies zoals hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Nohh, dan weet ik weer niet wat het betekentquote:Op zondag 15 mei 2011 00:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jail bait heeft niks met braaf zijn te maken
Droom zacht dan maarquote:Op zondag 15 mei 2011 00:46 schreef Yuki het volgende:
Dit is al op bedquote:Op zondag 15 mei 2011 00:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien maar slim om maar lekker te gaan slapen in je bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En geen hoogstaande discussies zoals hierLolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets met uiterlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 00:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nohh, dan weet ik weer niet wat het betekentzoals dit:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zacht dromen op de harde schijf? Dakantognieeeequote:
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
♥ || Baby catcher in training || ♥
Niet jouw humor?quote:
Dan kun je maar beter niet meer op mijn spoilers klikkenquote:
''Je bent verslaafd!''quote:Op zondag 15 mei 2011 00:49 schreef Koen66 het volgende:
ik viel vannacht in slaap met m'n BB in m'n hand
Mensen die erop vallen of de onschuldige meisjes die op de foto staan?quote:
Ik had dus maandag dat ik met mijn foon in hand in slaap vielquote:Op zondag 15 mei 2011 00:49 schreef Koen66 het volgende:
ik viel vannacht in slaap met m'n BB in m'n hand
Nee niet eng maarquote:
Sowieso als je het een BB gaat noemenquote:
Jij was ook 14 toch? Dan mag jequote:Op zondag 15 mei 2011 00:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had dus maandag dat ik met mijn foon in hand in slaap viel![]()
[..]
Nee niet eng maar
Bij BB denk ik ergens anders aanquote:Op zondag 15 mei 2011 00:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sowieso als je het een BB gaat noemen
Ja idd, het is gewoon Crackberryquote:Op zondag 15 mei 2011 00:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sowieso als je het een BB gaat noemen
Hans Tol oid?quote:
Maak van de 1 maar een 2 en nee dat mocht toen zeker nietquote:Op zondag 15 mei 2011 00:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij was ook 14 toch? Dan mag je
Die sletten op de foto jaquote:Op zondag 15 mei 2011 00:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mensen die erop vallen of de onschuldige meisjes die op de foto staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |