Rotterdam.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:38 schreef Dastan het volgende:
Een meet zou wel leuk zijn ja. Geen idee waar jullie wonen alleen.
gewoon op een makkelijke centrale plek houden zo'n meetquote:Op zondag 15 mei 2011 13:38 schreef Dastan het volgende:
Een meet zou wel leuk zijn ja. Geen idee waar jullie wonen alleen.
Waar woon jij dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
FF 200 kilometer naar utrecht reizen ja :l
Ik heb nog heel veel programma's met tips en berekeningen enzo in mijn GR staan van SE'squote:Op zondag 15 mei 2011 13:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want dat mag gewoon.Ze mogen je GR-geheugen niet wissen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Groningen.![]()
Maar heb niks met meets opzich.
Ik ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb nog heel veel programma's met tips en berekeningen enzo in mijn GR staan van SE's
Mja, van Rotterdam naar Leeuwarden is het 200 km, dus ze woont idd op de zee.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
In het buitenland denk ik?
Dat kan toch niet eens als je in NL zelf woont?
Misschien op een waddeneiland.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, van Rotterdam naar Leeuwarden is het 200 km, dus ze woont idd op de zee.
Dat dus.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:26 schreef ThaTim het volgende:
Mijn vriend Snuf. , je moet D&S gewoon doorlezen en zien als een verhaal. Eventjes de verbanden begrijpen en het is gewoon easy.
Ja, maar over Vietnam worden meestal ook moeilijkere vragen gesteld, omdat dat makkelijker is. Het enige wat je bij Geschiedenis moet kunnen is verbanden kunnen leggen tussen begrippen. Bij elke vraag moet je kijken welk begrip genoemd wordt en dan kijken in welke tijd de bron zich afspeelt. Dan even denken welk begrip er dan van toepassing is en klaar is kees.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar D&S is wel moeilijker dan Vietnam hoor. D&S is meer namen en meer historischer, wat kutter maakt om te lezen/leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |