Zes?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:46 schreef Daev het volgende:
Ik heb zes examens geoefend en ben nog nooit een vraag over drogredenen tegengekomen, dus ik verwacht niet dat ze daar morgen wel iets over zouden vragen.
neger watquote:Op zondag 15 mei 2011 11:46 schreef Daev het volgende:
Ik heb zes examens geoefend en ben nog nooit een vraag over drogredenen tegengekomen, dus ik verwacht niet dat ze daar morgen wel iets over zouden vragen.
Dus denken ze nu: 6 jaar niet gevraagd... Laten we nu wel eens naar vragenquote:Op zondag 15 mei 2011 11:46 schreef Daev het volgende:
Wij hebben er ook wel wat in de les gedaan, maar ik ben wel meerdere keren iets tegen gekomen daarover? Alleen dan ging het over wat voor soort argumentatie en dan stonden er ook dingen als cirkelredenering, overhaaste generalisatie etc.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:46 schreef Daev het volgende:
Ik heb ook Nederlands als eerste.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:04 schreef AchmedJan het volgende:
VWO, lucky bastards, jullie beginnen makkelijk met Nederlands, wij moeten gelijk M&O
Ah, ik kom ze net voor het eerst tegen in 2010-IIquote:Op zondag 15 mei 2011 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij hebben er ook wel wat in de les gedaan, maar ik ben wel meerdere keren iets tegen gekomen daarover? Alleen dan ging het over wat voor soort argumentatie en dan stonden er ook dingen als cirkelredenering, overhaaste generalisatie etc.
Ik net ook al in 2006-ll, maar misschien vragen ze er in de havo examens vaker naar.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:07 schreef Daev het volgende:
[..]
Ah, ik kom ze net voor het eerst tegen in 2010-II
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |