tuut tuut tuut tuut, staat op de kaart.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:52 schreef innepin het volgende:
Ah evenstar handig ben jij! Ik ben op zoek naar min of meer hetzelfde, dus ik lees lekker mee. Hoewel ik zo'n beetje de helft van de hier genoemde namen al een keer heb voorgesteld hier. De enige die nog niet geveto'd zijn, zijn Colin en Evan. En die zijn allebei wel leuk, maar nét niet.
Ik vind Miles een toffe naam <3 maar eh tja zo heet m'n ex dus dat kan ik niet maken
Ja you're welcome, als ik 'm niet kan hebben, dan iemand anders, my pleasure!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
tuut tuut tuut tuut, staat op de kaart.
bedankt Lucille, tot volgende week!
ik vond vroeger Eli Lily zo mooi (ielai) was een restaurant in Ierland <3quote:
Harveyquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:22 schreef _evenstar_ het volgende:
En we komen maar niet op DE jongensnaam .. Tips! Engelstalig ivm uitspreekbaarheid
Of ze willen de naam bekend maken zoveel dagen na de geboortequote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:39 schreef ferrari_rood het volgende:
In het z-huis op de couveuse afdeling waren de ouders nog niet uit de naam volgens mij
Het kindje heet xxxx *insert achternaam* en op het bord staat meisje *insert achternaam*
Er zijn uitzonderingen waarop je langer over die drie dagen mag doen (WA en Maxima hadden ook zo'n uitzondering) en daarnaast, dat de naam niet op het kaartje staat, wil niet zeggen dat er geen aangifte gedaan is hequote:Op zondag 22 mei 2011 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Baby zonder naar is gisteren naar huis gegaan. Dus zoveel te vroeg was ze niet en ze heeft er langer dan 3 dagen gelegen. Dan krijg je toch een boete van de gemeente?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik vond vroeger Eli Lily zo mooi (ielai) was een restaurant in Ierland <3
maar Elin en Eli, tsja
en ik vind dat ik de jongensnaam ook al heb, meisjenaam idem. alleen vind HIJdat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |