Ze houd hem niet aan het lijntje want waarschijnlijk heeft ze hem al gezegd dat ze niks met hem wiltquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Omdat je verslaafd bent aan haar. Je moet echt gewoon gedag zeggen, ze houdt je al anderhalf jaar aan het lijntje. Er zijn meer vissen in de zee, die wel gewoon met je naar bed willen.
duurde een beetje lang!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:16 schreef gogosweden het volgende:
UPDATE:
ik zit er sterk over te denken om de eer aan mezelf te houden en niet te gaan slapen bij die chick
quote:
dat is 15 dagen geleden. Het duurde 15 dagen tot je doorhad dat het een kutidee was. Vind ik lang...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:19 schreef gogosweden het volgende:
oja, ff de update vergeten.
TS heeft het geregeld dat hij 16 juni bij die chick kan slapeniets met een smoes van na een schoolfeest voor laatstejaars geen ride home hebben.
meer detaills komen later, ik heb nu eventjes geen tijd
tsja wel zo..quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
dat is 15 dagen geleden. Het duurde 15 dagen tot je doorhad dat het een kutidee was. Vind ik lang...
TS heb je mobiel internet?quote:
samsung galaxy S II met mobiel internet abbo, maar zijn jullie om 3 uur snachts wakker dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
TS heb je mobiel internet?
Dan moet je ons wel informeren, kunnen we je online adviseren
heb vakantie.. maar hier blijf ik wel voor op hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
samsung galaxy S II met mobiel internet abbo, maar zijn jullie om 3 uur snachts wakker dan?
baasjequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
heb vakantie.. maar hier blijf ik wel voor op hoor
hmm. dit bied mogelijkheden..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
baasje
FF een update:
Haar vriendin slaapt ook bij die chick die ik leuk vind, omdat die chick die ik leuk vind bang is dat er roddels komen dat wij ge neukt hebben enzo.
Dus waarschijnlijk zal er niets gebeuren die nacht..
En nu? Wat hoop je er nog mee te bereiken om daar te gaan slapen nu je weet dat het geen sexy time gaat worden?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
baasje
FF een update:
Haar vriendin slaapt ook bij die chick die ik leuk vind, omdat die chick die ik leuk vind bang is dat er roddels komen dat wij ge neukt hebben enzo.
Dus waarschijnlijk zal er niets gebeuren die nacht..
chick 1 = maria (diegene die ik leuk vind)quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
hmm. dit bied mogelijkheden..
2 dronken meiden.. jij tegen chick2 dat je haar wel wilt uitwonen maar je doet het niet omdat je chick1 wel heel leuk vind. chick 2 vind je lief en oprecht, zegt dit tegen chick 1...chick 1 wijst je weer af.. jij neemt wraak met chick 2 en chick een ligt op de bank te huilen omdat jij chick 2 in haar bed flink neemt..
nee hoor.. geintje.. denk er goed over na, blijven slapen is geen probleem, maar neem op tijd afstand van haar en bescherm jezelf..
stel je voor dat chick 1 een jongen meeneemt en hij mag in haar broekje.
hoe zou jij je voelen, dat wil je niet meemaken gok ik
denk je nog steeds hetzelfde na het lezen van mijn post hier boven je qoute?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:19 schreef Beach het volgende:
Ik zou het afblazen. Desnoods met een smoesje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |