's Avonds nog examens maken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
Na een pauze van twee en een half uur () de tweede helft van het examen scheikunde maken en kijken wat er voor bedroevend cijfer uitkomt.
Ik heb geen ruk gedaan de afgelopen weken.quote:
Welk SK examen doe je?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb geen ruk gedaan de afgelopen weken.Nu wordt het nog even bikkelen. Zeker nu het zo slecht gaat.
Maar goed, even goed concentreren nu.Tot straks.
2010-I. Volgens komen er nu pH-vragen, dus daar kan ik goed op scoren. Buffers en zuur-base ben ik goed in.quote:
Ooit leraren met een kladblokje in hand namen zien opschrijven wie er allemaal een halfuur van te voren waren?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:50 schreef Snuf. het volgende:
Moet je nou 30 minuten van te voren aanwezig zijn of iets?
Bij de examens? Is aan te raden, dan kunnen ze kijken of ze nog mensen missen enzo. En dan kom je iig niet te laatquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:50 schreef Snuf. het volgende:
Moet je nou 30 minuten van te voren aanwezig zijn of iets?
Ik vond de examens uit 2010 nog best meevallen... en de norm was 1,6quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
2010-I. Volgens komen er nu pH-vragen, dus daar kan ik goed op scoren. Buffers en zuur-base ben ik goed in.
1,6?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:53 schreef Prulez het volgende:
[..]
Ik vond de examens uit 2010 nog best meevallen... en de norm was 1,6
Ik heb nog nooit examen gedaan dus sowieso niet gezien neequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ooit leraren met een kladblokje in hand namen zien opschrijven wie er allemaal een halfuur van te voren waren?
Nah, doe maar gewoon een kwartier van te voren. Rustig op stoel zitten en luisteren naar algemene praat.
Ik ga gewoon zorgen dat ik om 12:50 ga van huis, het is een kleine 10 minuutjes fietsen. Dan ben ik iig op tijd en als er onderweg iets gebeurd (lekke band ofzulks) dat ik toch op tijd benquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:52 schreef Prulez het volgende:
[..]
Bij de examens? Is aan te raden, dan kunnen ze kijken of ze nog mensen missen enzo. En dan kom je iig niet te laatMaar is volgensmij niet verplicht. Je mag zelfs 30min later binnenkomen. (Maar dan krijg je geen extra tijd)
Komt goed joh, relaxt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit examen gedaan dus sowieso niet gezien nee
[..]
Ik ga gewoon zorgen dat ik om 12:50 ga van huis, het is een kleine 10 minuutjes fietsen. Dan ben ik iig op tijd en als er onderweg iets gebeurd (lekke band ofzulks) dat ik toch op tijd ben
Ik heb nu al een uurtje of 10 geleerd dus dat is al veel meer dan tijdens een gewone SE weekquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt goed joh, relaxt.Zie het als een gewone SE week.
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:55 schreef AchmedJan het volgende:
Oke checklist, maandag M&O examen, wat neem ik mee:
Pennen
Potlood
Gum
Liniaal / geo
Rekenmachine
Eten
Drinken
Dat is het toch? Papier hoef je zelf niet mee te nemen toch?
Papier hebben ze daarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:55 schreef AchmedJan het volgende:
Pennen
Potlood
Gum
Liniaal / geo
Rekenmachine
Eten
Drinken
Norm wordt bepaald door CvE en bepaalt uiteindelijk je cijfer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat is dat met die norm?![]()
Die wordt achteraf vastgesteld en daar mag je je punten mee vermenigvuldigen ofzo?
Wow dat is best wel baas!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef dralion13 het volgende:
Bij ons moet je een kwartier van te voren aanwezig zijn
Iedereen die er dan nog niet is die wordt gebeld.
Als blijkt dat je je hebt verslapen ofzo en je kan niet met de auto zo snel mogelijk naar school gebracht worden komen ze je ophalen
Papier inderdaad, en een stoel en tafel moet je ook zelf meenemen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:55 schreef AchmedJan het volgende:
Pennen
Potlood
Gum
Liniaal / geo
Rekenmachine
Eten
Drinken
Ah oke ik snapte echt nooit want van dat norm waar iedereen het over hadquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Norm wordt bepaald door CvE en bepaalt uiteindelijk je cijfer.
Lager dan 1,0 = lager cijfer.
Hoger dan 1,0 = hoger cijfer.
Havo heeftt m&O als eerste examen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:55 schreef AchmedJan het volgende:
Pennen
Potlood
Gum
Liniaal / geo
Rekenmachine
Eten
Drinken
Ja, ben nu bijna op de helft.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Om 10 over half 11 nog aan examen Nederlands?
Wat een service zegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef dralion13 het volgende:
Als blijkt dat je je hebt verslapen ofzo en je kan niet met de auto zo snel mogelijk naar school gebracht worden komen ze je ophalen
Welk examen?quote:
Je zou bijna te laat komen zodat je dan opgehaald wordt, omdat het kanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef dralion13 het volgende:
Alleen tekst verklaren. Samenvatten is gewoon een stappenplan volgenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:59 schreef Prulez het volgende:
[..]
Ga je nu ook samenvatten dan? Of alleen tekstverklaren?
Welke stappenplan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Alleen tekst verklaren. Samenvatten is gewoon een stappenplan volgen.
2010-IIquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welk examen?
Ik heb 2007-I gemaakt vanavond (samenvatting alleen aangestreept), en had een 6,7.
Nu alleen maandag nog.
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet in feite alle punten omzetten in vragen, dan in de tekst de stukken zoeken waarin het antwoord staat en zodoende markeren per 'vraag'. Dat kun je dan bijna letterlijk overnemen en het enige wat dan nog rest, is er een kloppend geheel van maken
.
huh soms is er een norm van 0,0, hoe zit dat dan? extreem omlaag?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Norm wordt bepaald door CvE en bepaalt uiteindelijk je cijfer.
Lager dan 1,0 = lager cijfer.
Hoger dan 1,0 = hoger cijfer.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Alleen tekst verklaren. Samenvatten is gewoon een stappenplan volgen.
Die deed ik vanmiddag. Maar 16 van de 27 punten gehaaldquote:
Ja, dan was het examen véeel te makkelijk. Scheelt een vol punt in vergelijking met een norm van 1,0.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:01 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
huh soms is er een norm van 0,0, hoe zit dat dan? extreem omlaag?
Thanks! Ik wil een 4,5 halen voor een 5,5 op mijn eindlijst. Dat moet wel lukken volgens mij, volgens mij kan iedereen wel een 4,5 halen voor NL.quote:
Okquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:57 schreef Daev het volgende:
[..]
Papier inderdaad, en een stoel en tafel moet je ook zelf meenemen.
Vergeet de opgaven nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:57 schreef Daev het volgende:
[..]
Papier inderdaad, en een stoel en tafel moet je ook zelf meenemen.
Lijkt mij ook, maar ik zit er niet heel veel ver boven. Behalve vanavond.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Thanks! Ik wil een 4,5 halen voor een 5,5 op mijn eindlijst. Dat moet wel lukken volgens mij, volgens mij kan iedereen wel een 4,5 halen voor NL.
mja ik oefende wat keren (alleen tekstverklaren was te lui om samen te vattenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar ik zit er niet heel veel ver boven. Behalve vanavond.
Morgen nog 2 maken.
Of je pakt je boterham in in 10 boterhamzakjes!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Eten: zakje chips, lekker hard rommelen en expres doen alsof je hem niet open kunt krijgen.
TROLL!
Moet wel lukken inderdaad. Had met alleen de tekstanalyse bij het examen 2010 tijdvak 1 al een 4,7. Maar die had dan ook een N-term van 0quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Thanks! Ik wil een 4,5 halen voor een 5,5 op mijn eindlijst. Dat moet wel lukken volgens mij, volgens mij kan iedereen wel een 4,5 halen voor NL.
Zometeen Foo Fighters op ned 3.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
55 reacties binnen een kwartier, oh wat leren we weer hard allemaal
Ja ik heb 1 ding samen gevat, iets van Wie kun je aanspreken als niemand de macht heeft? en had alleen daar al een 4 geloof ik. Die 0,4 is ook nog wel te halenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet wel lukken inderdaad. Had met alleen de tekstanalyse bij het examen 2010 tijdvak 1 al een 4,7. Maar die had dan ook een N-term van 0.
Gemotiveerd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef Femke3112 het volgende:
Natuurlijk leren wij allemaal... zaterdagavond, 5 over 11..
Die maakte ik vanavondquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik heb 1 ding samen gevat, iets van Wie kun je aanspreken als niemand de macht heeft? en had alleen daar al een 4 geloof ik. Die 0,4 is ook nog wel te halen
Ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef Prulez het volgende:
Ik heb trouwens ontzettend veel zin in bier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol ik zie het al voor me, laatste opgave, BAM, koffie over je toets heen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:04 schreef Femke3112 het volgende:
wij mogen wat betreft eten volgens mij alleen boterhammen.
en thee/koffie/water krijg je wel van school
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ook. Heb nog steeds dorst van die pizza salami
!
Lieve FOK!kertjes, hier is wat bier:
[ afbeelding ]
Dan ga ik ondertussen Nederlands afmaken.
Ik denk dat het uitlachen dan het minste van je zorgen is...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
lol ik zie het al voor me, laatste opgave, BAM, koffie over je toets heen.
En natuurlijk door iedereen uitgelache worden
Ja, maar waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef apenkont het volgende:
even een snel vraagje:
mag je gewoon een 3 halen voor een eindexamen?
Je mag zelf een 1 halen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef apenkont het volgende:
even een snel vraagje:
mag je gewoon een 3 halen voor een eindexamen?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die maakte ik vanavondWas niet zo heel moeilijk eigenlijk. Alleen ik hoorde iemand zeggen dat het de moeilijkste samenvatting ooit was?
Ziet er wel kut jaquote:Maak een goedlopende samenvatting in correct Nederlands van de tekst
“Wie spreek je aan, als niemand de macht heeft?” in maximaal 220 woorden.
Zorg ervoor dat je samenvatting begrijpelijk is voor iemand die de
oorspronkelijke tekst niet kent.
Zorg dat je in je tekst opneemt:
− de visie van de schrijver op het functioneren van de Nederlandse
democratie;
− de ondersteunende argumenten bij deze visie;
− de conclusie die de schrijver trekt.
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef yosander het volgende:
[..]
[..]
Ziet er wel kut ja. Samenvatting telt dit jaar voor nog geen 1/3e mee trouwens
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |