Nouja, niet iedereen is even ver..quote:Op woensdag 21 september 2011 10:05 schreef Tegan het volgende:
Uitgezonden dingen zijn per definitie geen spoilers meer.
Discussie komt iedere keer weer terug.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:10 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Nouja, niet iedereen is even ver..
Ik heb de aflevering bijvoorbeeld nog niet gezien. Het zou toch netjes zijn om belangrijke gebeurtenissen in spoiler tags te zetten.
Ik vond het zelfs het minst belangrijke en minst interessante deel van de hele afleveringquote:Op woensdag 21 september 2011 10:21 schreef Tegan het volgende:
Hoe Charlie doodging is overigens geen belangrijk plotdetail.
Graag gedaan hoor!quote:Op woensdag 21 september 2011 09:54 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Bedankt dat je het in een spoiler zet...
Als je de nieuwste niet gezien hebt moet je niet hier in het USA topic komen, die regel is al zo oud als Fok! zelf.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:10 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering bijvoorbeeld nog niet gezien. Het zou toch netjes zijn om belangrijke gebeurtenissen in spoiler tags te zetten.
Ruim 31 miljoen zelfs op het hoogtepuntquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:52 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Niet alleen voor Two and a Half Men...![]()
Volgens mij is het een hele tijd geleden dat een aflevering van een serie 28 miljoen kijkers heeft getrokken.
Crap, ik zie nu pas dat USA er voor staan.. was nog niet helemaal wakker geloof ikquote:Op woensdag 21 september 2011 11:58 schreef Rahl het volgende:
[..]
Als je de nieuwste niet gezien hebt moet je niet hier in het USA topic komen, die regel is al zo oud als Fok! zelf.
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:24 schreef Tegan het volgende:
Er is geen lachband maar een live publiek.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:29 schreef RitseB het volgende:
In plaats van dat Charlie het hoofdpersoon is hebben we nu een manlijke rose. Wel tof
Hm ik denk dat het stalken van z'n ex gewoon een inleiding was. Mij leek hij meer een volwassen Jake.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:34 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nou Kutcher gedraagd zich nogal Rose achtige.
Lijkt me niet dat ze iemand in de eerste aflevering wegzetten als een Rose achtig iemand en afleveringen daarna zijn karakter te veranderen. Of te wel, het lijkt me dat ze consequent blijven met hem.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:35 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Hm ik denk dat het stalken van z'n ex gewoon een inleiding was. Mij leek hij meer een volwassen Jake.
Ja, een volwassen lange, slanke, gespierde, slimme Jake. Precies.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:35 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Hm ik denk dat het stalken van z'n ex gewoon een inleiding was. Mij leek hij meer een volwassen Jake.
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:00 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, een volwassen lange, slanke, gespierde, slimme Jake. Precies.
Ik ben 100% anti-spoilers maar dude wtf moet men anders hier bespreken als niet de laatst uitgezonden aflevering?? Denk na.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:10 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Idd. Ik erger me daar ook wel eens aan. Mensen die Friends haten om de lachband bijvoorbeeld, terwijl het ook gewoon een publiek is.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:24 schreef Tegan het volgende:
Er is geen lachband maar een live publiek.
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
We kunnen ons dus beter ergeren aan dat Amerikanen alles grappig vinden en hysterisch lachen.
Dit iig.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou moesten ze in het begin van de nieuwe aflevering wel een beetje overdreven vaak lachen.
Hrt wordt daarna nog wel ge-edit hoor. Als het publiek te hard lacht, wordt er alsnog een ander geluid onder gezet.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idd. Ik erger me daar ook wel eens aan. Mensen die Friends haten om de lachband bijvoorbeeld, terwijl het ook gewoon een publiek is.
Nou moesten ze in het begin van de nieuwe aflevering wel een beetje overdreven vaak lachen.
Nee, het geluid van het publiek wordt tegelijk doch apart opgenomen van de rest van het geluid. En dan waar nodig volume omlaag of afgekapt. Niet hetzelfde.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hrt wordt daarna nog wel ge-edit hoor. Als het publiek te hard lacht, wordt er alsnog een ander geluid onder gezet.
In de extra's op de Friends-dvd vertellen ze toch wat anders.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, het geluid van het publiek wordt tegelijk doch apart opgenomen van de rest van het geluid. En dan waar nodig volume omlaag of afgekapt. Niet hetzelfde.
Lamp met 'laugh' gaat aan en het publiek lacht, lamp met 'laugh' gaat uit en ze stoppen met lachen. Het is gewoon een lachband-machine gemaakt van echte mensen.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idd. Ik erger me daar ook wel eens aan. Mensen die Friends haten om de lachband bijvoorbeeld, terwijl het ook gewoon een publiek is.
Inderdaad. Dan wordt het live gelach gewoon weggegooid en er een universele lach onder geplakt. Er is dus wel degelijk een lachband, maar in beperkte hoeveelheid.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
In de extra's op de Friends-dvd vertellen ze toch wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |