abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:19:13 #1
344377 LifewithJack
Njet Nothing niks
pi_96809102
Nee, titel is juist, ik kan gewoon niet flirten. Veelste onzeker voor en vast een zeker een stukje verlegenheid ergens en toch ook wel een minderwaardigsheidscomplex misschien... Een babbel maken kan met een bekend iemand, of bijv. op het werk met een nieuwe collega, al gaat dat allemaal niet zo vlot. Met onbekende meisjes is het een hopeloze opgave.. Maar ook het flirten of wat dan ook is hopeloos, heb hierdoor al een mogelijke relatie laten gaan op het werk. Zoveel kansen gehad, niet te geloven. Zelfs toen ze NET een relatie met een ander had nog was ze met me aan het flirten, kwam vooral doordat ik ook wat losser was toen naar haar toe, maarja dat terzake..

Ik kan het dus gewoon niet, oogcontact alleen al. Vandaag ook op het werk, een nieuwe collega glimlacht dan naar mij terwijl ik achter de kassa zit en zij iets verder in de winkel staat voor mij zeg maar(zit een plastic wand tussen). Ik weet dan niet waar ik moet kijken, in elk geval niet naar haar.. Dit is me ook tientallen keren overkomen met het meisje in dit eerder genoemde verhaal. Tuurlijk heb het ook wel is gedaan bij haar, maar in 90% van de gevallen is het hopeloos, echt hopeloos..

Anyone tips....

Gegroet,

Een bijelkaar geraapt zooitje..
Njet Nothing niks
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:25:31 #2
318871 fervente
Nee jij bent leuk
pi_96809553
Ik ken het :')

Ik kwam een hele leuke jongen tegen vandaag, (ik ken hem, hij kent mij ook.. maar alleen van gezicht en naam dus niet echt persoonlijk). En ja... ik glimlachte maar half en keek meteen weg. WAAROM?! Want hij had nu echt zoiets van oke....... Echt stom haha, want ik weet wel dat hij mij ook wel een leuk meisje vind.

Haha. Maargoed. Volgens mij heeft iedereen dat wel eens.
-----------------------------------------------------------
Good night, good night! Parting is such sweet sorrow,
that I shall say good night till it be tomorrow
------------------------------------------------------------
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:26:05 #3
318871 fervente
Nee jij bent leuk
pi_96809589
Oh ik heb niet echt tips... behalve dat je het gewoon moet doen. Maargoed. Daar heb ik zelf ook moeite mee. Zet nooit de eerste stap bij een jongen.
-----------------------------------------------------------
Good night, good night! Parting is such sweet sorrow,
that I shall say good night till it be tomorrow
------------------------------------------------------------
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:30:33 #4
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_96809886
Dan loop je toch een keer een blauwtje, so what :P Leer je alleen maar van!
pi_96810001
Ik heb ook moeite, maar ik heb al vaak horen zeggen dat lang, maar niet te lang, oogcontact, "proost" gebaar (als je in de kroeg staat) een glimlach naar haar al flirten is. Dus dat zijn de beginselen denk ik zo :P Onbekende meisjes aanspreken doe ik iig niet snel.
pi_96811184
"beter 10 blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtjes en geen chick. "
Believe that anything you can imagine, you can make real.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:59:00 #7
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 15 mei 2011 @ 00:33:21 #8
344377 LifewithJack
Njet Nothing niks
pi_96822343
Tja 'was het gewoon een blauwtje lopen' al maar zo makkelijk. Ik weet niet wat het is waar het lukt me niet, als ik eenmaal kijk naar dat meisje dat ik eerder genoemd heb en zij kijkt ook weet ik ook niet hoe gauw ik naar links of waardan ook moet kijken om me vervolgens te beseffen 'sukkel wat doe je nu' en toch weer te kijken, als dat al niet te laat is.

Zo heb ik het toen keihard laten liggen, en het erge is dat ik er nu nog mee bezig ben.. Die gedachten en het 'wat als' gesodemieter. Daar bereik je helemaal geen kloot mee, en toen die niewe collega dat vandaag deed en ik wegkeek wist ik het weer, ik kan het gewoon niet...
Njet Nothing niks
pi_96845673
Een beetje veilig flirten als in oogcontact, een glimlachje e.d. lukt me wel, maar actief iemand aanspreken is een stuk lastiger.

Mijn ervaring is dat een zonnig zomer-openluchtfestivalletje een goed oefenterrein is voor dat soort activiteiten, dan staat iedereen er voor open :D
pi_96910265
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 21:30 schreef Tokamak het volgende:
Dan loop je toch een keer een blauwtje, so what :P Leer je alleen maar van!
Beter 10 blauwtjes lopen en 1x neuken dan geen blauwtjes lopen, maar ook niet neuken.
  maandag 16 mei 2011 @ 21:46:12 #11
52513 whosvegas
The Trickster
pi_96910880
Je moet je er iig niet op focussen en er heel veel gaan verwachten, laat het gewoon gebeuren (zei de meester verprutser :) )
Are you nuts??
pi_96910976
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:46 schreef whosvegas het volgende:
Je moet je er iig niet op focussen en er heel veel gaan verwachten, laat het gewoon gebeuren (zei de meester verprutser :) )
Met je Atari zou je toch indruk moeten maken op de wijffies...
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:08:18 #13
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_96949734
Wat heb je te verliezen dan?
Hoe vaker je het doet hoe makkelijker het gaat, beetje opbouwen of wat alcohol erin en ik denk dat het dan steeds makkelijker gaat ;)

Ik weet niet hoe oud je bent maar naarmate je ouder wordt gaat die verlegenheid vast ook wel weg!
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_96950965
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:08 schreef PartyHardy het volgende:
Wat heb je te verliezen dan?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:46:10 #15
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_96951611
Alles
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_97146595
Je zal ervoor uit je comfort zone moeten stappen. Als je dat overigens nooit doet kan ik nu al zeggen dat je het nooit gaat leren. Je moet schijt hebben aan wat iedereen van je denkt en dan wordt het leven een stuk makkelijker. Doe dingen omdat JIJ ze leuk vind en niet voor andere mensen. Praat over dingen die jij leuk vind!

Twee instricteurs die je VEEL kunnen leren.
versiercoach.nl
lerenversieren.nl

Kost niet eens veel centen (buitenlandse bedrijven is al snel 2000 euro voor een weekend) maar dan koop je een paar keer geen nieuwe spelletjes voor je computer. Stap uit je comfort zone en schaam je niet dat je naar iemand anders moet stappen om dit te leren.

Sommigen hebben geluk gehad dat ze in een goede omgeving zijn opgegroeid waar ze een dominate/mannelijke persoonlijkheid hebben ontwikkeld en sommigen hebben daar minder geluk mee gehad. Dat betekent echt niet dat je 'flirten' niet kan leren, je kan toch ook leren autorijden?!

Ik verzeker je dat als jij er 100% voor gaat, oftewel door zo'n snelstart te krijgen met een instricteur (wat ik je aanraad, dat scheelt je zo een paar maanden aanmodderen) oftewel door zelf alles te ontdekken (google eens naar 'pua' en real social dynamics).

(voor dat mensen beginnen over pua: de voorgekauwde zinnetjes zijn een weg daarvan maar er is ook een natuurlijke manier, waar je focust op grotere dingen en mindsets, en niet op welke woordjes je percies moet zeggen)

Boekentips:
David Deida: The Way of the Superior Man
Neil Strauss: The Game (beschouw dit als FICTIE :P)
Jeff Allen: Get Laid or Die Trying <--- absolute aanrader!
pi_97184972
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:15 schreef mgrednas het volgende:
Je zal ervoor uit je comfort zone moeten stappen. Als je dat overigens nooit doet kan ik nu al zeggen dat je het nooit gaat leren. Je moet schijt hebben aan wat iedereen van je denkt en dan wordt het leven een stuk makkelijker. Doe dingen omdat JIJ ze leuk vind en niet voor andere mensen. Praat over dingen die jij leuk vind!

Twee instricteurs die je VEEL kunnen leren.
versiercoach.nl
lerenversieren.nl

Kost niet eens veel centen (buitenlandse bedrijven is al snel 2000 euro voor een weekend) maar dan koop je een paar keer geen nieuwe spelletjes voor je computer. Stap uit je comfort zone en schaam je niet dat je naar iemand anders moet stappen om dit te leren.

Sommigen hebben geluk gehad dat ze in een goede omgeving zijn opgegroeid waar ze een dominate/mannelijke persoonlijkheid hebben ontwikkeld en sommigen hebben daar minder geluk mee gehad. Dat betekent echt niet dat je 'flirten' niet kan leren, je kan toch ook leren autorijden?!

Ik verzeker je dat als jij er 100% voor gaat, oftewel door zo'n snelstart te krijgen met een instricteur (wat ik je aanraad, dat scheelt je zo een paar maanden aanmodderen) oftewel door zelf alles te ontdekken (google eens naar 'pua' en real social dynamics).

(voor dat mensen beginnen over pua: de voorgekauwde zinnetjes zijn een weg daarvan maar er is ook een natuurlijke manier, waar je focust op grotere dingen en mindsets, en niet op welke woordjes je percies moet zeggen)

Boekentips:
David Deida: The Way of the Superior Man
Neil Strauss: The Game (beschouw dit als FICTIE :P)
Jeff Allen: Get Laid or Die Trying <--- absolute aanrader!
Ik ben geen fan van PUA. Maar als ik TS 2 boeken zou mogen aanraden die normaal zijn geschreven:

The Art of the Approach
The A game.

Hoewel er grote stukken zijn die je zo kan skippen zitten er best goede stukken in.
  maandag 23 mei 2011 @ 16:01:25 #18
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_97203472
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Met je Atari zou je toch indruk moeten maken op de wijffies...
Als ik nog een Atari had, dan zou ik dat ding zo geil vinden dat ie lastig schoon te houden is, zo vaak als ik er op zou masturberen. Ik zou niet eens maar aan vrouwen hoeven te denken, laat staan versiertrucs, want ik heb dan immers m'n Atari..

Pc's zijn trouwens ook cool, maar lastiger schoon te houden..
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_97205225
Ik kan het wel!

Mijn ervaring: als je oogcontact hebt, heb je in principe de interesse van de persoon in kwestie al gewekt. Kijk dus niet arrogant (onzeker) weg, maar glimlach of geef een speels knipoogje, et voila!
Nu is het aan jou of de ander om een praatje aan te knopen.

Nu zal ik dit niet zo snel doen bij een wildvreemde als ik in het centrum loop. Maar op een feestje, in de bieb, op school, op het werk ofzo... is het prima te doen. Probeer het gewoon een keer uit!
Ging het een keer op een festival voor de grap doen, echt lachen. Zo leer je de leukste mensen kennen. En mensen die jouw signalen negeren, daar wil je bij voorbaat al geen contact mee...
pi_97234975
Je moet jezelf te leren accepteren, je bent wie je bent.. die onzekerheid zit allemaal tussen je oren. En flirten kan iedereen je moet alleen weten wat je doet.

Succes!
pi_97337443
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:15 schreef mgrednas het volgende:
Ik verzeker je dat als jij er 100% voor gaat, oftewel door zo'n snelstart te krijgen met een instricteur oftewel door zelf alles te ontdekken.
Je zin mist een einde :)
Wat verzeker je voor 100%?

Ben je trouwens zelf een van de coaches van die site?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')